Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden
11.09.2022 |
Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.
Kommentit (603)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitäs tänne kuuluu? Onko mitään uutta?
Alue: Aihe vapaa
Itse uskon ainakin jonkinlaiseen muistojen periytymiseen, mutta nämä kertomukset edellisistä elämistä ovat kiehtovia!
Olen lapsesta asti pelännyt pommituksia ja pommikoneita epätavallisen paljon, joskus olen nähnyt niistä uniakin. Ensimmäinen, vaistomainen ajatukseni nykyäänkin, kun yli lentää hävittäjä tai äänekkäämpi kone, on "kohta putoaa pommi" ja haluaisin piiloutua.
Tiedän että esimerkiksi toinen isoisäni on ollut sodassa ennen äitini syntymää. Mutta jos tämä olisi merkki edellisistä elämistä, olisin todennäköisesti kuollut aikaisemmin jossain pommituksessa.
Joka tapauksessa tämä parin vuoden takainen tapahtuma on saanut minut uskoman geneettiseen muistiin: Muutin kaksi ja puoli vuotta sitten nykyiseen asuntooni. Muistan kun kävin asuntonäytössä ja paikka tuntui heti selittämättömän luontevasti kodilta. Kun sisustin asuntoa, tiesin myös intuitiivisesti huonekalujen paikat, näin ne mielessäni jo ennen kuin asunto oli kalustettu.
Kun sitten äitini tuli ensimmäistä kertaa kylään, hän sanoi heti, että asuntoni on pohjapiirustukseltaan aivan saman muotoinen kuin hänen ensimmäinen oma asuntonsa. Hänellä oli ollut myös samalla tavalla sänky, sohva, ruokapöytä yms.
Hän oli muuttanut asunnosta pois ennen syntymääni, joten en ollut koskaan käynyt siellä eikä siitä ole olemassa mitään valokuvia.