Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden

Vierailija
11.09.2022 |

Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.

Kommentit (603)

Vierailija
561/603 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nuorin tytär on siitä lähtien kun oppi puhumaan kertonut että syntyi Englannissa ja nimensä on Anna. Kutsui itseään pitkään Annaksi, vaikka se siis ei ole hänen nimensä. On nyt 6-vuotias ja edelleen puhuu toisinaan siitä että "sillon kun synnyin englannissa...." nykyään lisää perään että sitten synnyin myöhemmin täällä. On vähän karmivaa, mutta toisaalta todella mielenkiintoista. 

Vau, kerro lisää tästä. 

Vierailija
562/603 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tietäisi vinkit edellisten elämien tutkimiseen. Ja mitä asioita siihen yhdistää ja mitä ei. Mutta on kuin halolla päähän isketty. Ehkä tulee enemmän tämän elämän juttuja. Tai ehkä sen joukossa oli muuta, jota ei osaa yhdistää aiempaan. Missä olit ennen vuotta 1978? Entä 1950-luvulla? Onko aika-avaruus sellainen, että joku olikin tulevaisuudessa. Halusimmeko elää 80-luvun uudelleen ja muut luvut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/603 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä elämässä näin kerran pinpin. Tässä nykyisessä elämässä ollut vähän hiljaisempaa. 

Vierailija
564/603 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiemmat vaiheet kiinnostavat niin suosittelen lämpimästi QHHT:ta tai kvanttihypnoosia suomalaisittain. Se voi auttaa kulkeutumaan muihin todellisuuksiin. 

Vierailija
565/603 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikenlaisia outoja kokemuksia ollut koko elämäni ajan.  Jo lapsena näin pihassamme ihmisiä, jotka oli pieniä, itseni kokoisia, mutta aikuisia.  Heissä oli jotain erikoista kaikissa.  Yksi oli "pajattava akka.". Annoin tuon nimen sille itse.  Se mennä touhotti pihan poikki ja pajatti mennessään.  Kerran se pysähtyi ja katsoi minua ja hiljeni.  Katsoi vähän aikaa jotenkin kummastuneen näköisenä, sitten lähti taas menemään ja alkoi pajattaa.

Luulin, että kaikki näkee niitä, mutta minulle vain hymähdeltiin ja sivuutettiin puheeni, kun kerroin, että taas oli sellainen pihassa.  Sanottiin, että älä höpötä.

Kerran näin pellolla kauniin piiritanssin. Jotkut pienet olennot tanssi kauniisti ja sulavasti piirissä.  Näin ne, kun olin keinussa.  Aina kun nousin korkeammalle, näin ne tarkemmin.

Aikuisena olen kokenut yhtä ja toista.  Olen joutunut hämmästelemään monia asioita.

Enneunia olen nähnyt.  Näin unta mm. niin, että olin vanhanaikaisessa huoneessa, jotenkin tuli mieleen 50-luku.  Kaikki oli tummaa ja vanhaa.  Huoneen sisustus jäi erityisesti mieleeni.  Istuin puisen pöydän ääressä ja tutkin jotain papereita.

Muutaman kuukauden päästä matkustin ystävyyskaupunkiin Venäjälle.  Meidät majoitettiin vanhaan rakennukseen, jossa oli paljon huoneita.  Minut ohjattiin yhteen huoneeseen ja kun avasin oven, olin siinä uneni huoneessa.  Kaikki oli kuin siinä unessa, aivan täysin.  Jopa maisema ikkunasta ulos.

Entistä elämääni en ole kokenut, mutta erään sukulaisen kokemus on herättänyt ajatuksia kyllä.  Äidilläni on myös ollut kyky nähdä kaikenlaista kummaa ja hänellekin on sattunut vaikka mitä.

Vierailija
566/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiemmat vaiheet kiinnostavat niin suosittelen lämpimästi QHHT:ta tai kvanttihypnoosia suomalaisittain. Se voi auttaa kulkeutumaan muihin todellisuuksiin. 

Kerro lisää.

Vierailija
567/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenikoilla monta elämää muistissa. On rankkaa.

Vierailija
568/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koko elämäni ajan nähnyt unta siitä, että olen suuressa kaupungissa, ei siis mikään Helsinki vaan oikeasti valtava. Kävelen katukäytävällä ja näen asiat lapsen perspektiivistä, yritän päästä kotiin, mutta en pääse. Kaupungissa on purppuranpunaisia ja sinisiä isoja taloja, joissa on valkoisia koristeita, suuria marmorisia ihmispäitä, parrakkaita. Olen nuorena aikuisena ymmärtänyt olevani unessa Pietarissa. 

Olen aina tiennyt, miltä Punainen tori näyttää iltavalossa. Minulla on juuria sinne, en tiennyt sitä lapsena. On myös muita tuttuja paikkoja, joista osassa olen käynyt ja tunnistanut ne. Toisiin on ollut luontainen veto. Eräät unet kertoivat selvästi suvun menneisyydestä, arkisia välähdyksiä, mm. kuparipannun kiillotuksesta maaseinäisessä majassa. 

Esi-isäni oli merimies, jonka jälkiä olen yrittänyt etsiä. Tietyllä tavalla aistin ne jo isoisässäni, joka ei koskaan tavannut isäänsä. Nyt, kun geenejä voidaan tutkia, alkaa ihmisiä löytyä juuri sieltä mistä ne olen tunnistanut. Kaukaisin on Havanna. Epäilen, että isovaari päätyi sinne kaukoidän kautta. 

Vierailija
569/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaikenlaisia outoja kokemuksia ollut koko elämäni ajan.  Jo lapsena näin pihassamme ihmisiä, jotka oli pieniä, itseni kokoisia, mutta aikuisia.  Heissä oli jotain erikoista kaikissa.  Yksi oli "pajattava akka.". Annoin tuon nimen sille itse.  Se mennä touhotti pihan poikki ja pajatti mennessään.  Kerran se pysähtyi ja katsoi minua ja hiljeni.  Katsoi vähän aikaa jotenkin kummastuneen näköisenä, sitten lähti taas menemään ja alkoi pajattaa.

Luulin, että kaikki näkee niitä, mutta minulle vain hymähdeltiin ja sivuutettiin puheeni, kun kerroin, että taas oli sellainen pihassa.  Sanottiin, että älä höpötä.

Kerran näin pellolla kauniin piiritanssin. Jotkut pienet olennot tanssi kauniisti ja sulavasti piirissä.  Näin ne, kun olin keinussa.  Aina kun nousin korkeammalle, näin ne tarkemmin.

Aikuisena olen kokenut yhtä ja toista.  Olen joutunut hämmästelemään monia

Näistä maahisista  ja keijuista on monia tarinoita. Ehkä ihmisen aivot toimivat ennen herkemmin.

Vierailija
570/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräiden arvioiden mukaan ihminen aistii ja havannoi vain 4 % ympärillä olevista asioista. Jotain tuo 96 % muu prosentti on. 

Vaikka me emme havannoi asioita, se ei tarkoita, etteikö niitä olisi. 

Vierailija
571/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua.

Vierailija
572/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä että tällaisesta huuhaa-propagandasta saa keskustella aivan vapaasti, mutta monet oikeasti järkevät aloitukset poistetaan.

Vierailija
573/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä toistuvassa painajaisessa mitä näin lapsena kuolemastani, niin minua ajoi joku takaa ja olin kauhuissani. Mietin vaan, että tapettiinko minut vai mitä tapahtui, oliko onnettomuus vai mitä. Haluaisin tämänkin selvittää, mutta miten sen saisi selville? Vanhempani eivät ole varmaankaan enää elossa, tai ovat tosi vanhoja. Sisko minulla oli, mutta en tiedä mikä hänen sukunimensä on nykyään ja jos löytäisinkin hänet, niin miten voisin mennä kyselemään, ettei ajattelisi minun olevan hullu?

Ap

Voisko se nuoren henki olla tarrautunut sinuun, että luulet omaksesi sitä ?

Vierailija
574/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki apua.

Hankin tutkimalla arkistoja ja seuraamalla tieteen, geenien ja aivotutkimuksen kehitystä. T. Se, jolla on sukua itään.

Vierailija
575/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että tällaisesta huuhaa-propagandasta saa keskustella aivan vapaasti, mutta monet oikeasti järkevät aloitukset poistetaan.

Yhtä jännää kuin väliin huutelu ja poliittinen ö-luokan propaganda. 

Vierailija
576/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki apua.

Hankin tutkimalla arkistoja ja seuraamalla tieteen, geenien ja aivotutkimuksen kehitystä. T. Se, jolla on sukua itään.

Miksihän ei yhtään yllätä että juuri itään.

Vierailija
577/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun mistään tämäntyylisestä aiheesta ei voi palstalla keskustella ilman, että paikalle pölähtää joukko kristinuskoisia tuputtamaan ja häiriköimään. Mutta se vain vahvistaa minun ja monen muunkin päätöstä valita toinen polku. Ette "pelasta" ketään käännytystyöllänne, eikä ihmistä edes tarvitse pelastaa...

Aivan mielenvikaisia ja erittäin vastenmielisiä, rajattomia tyyppejä nuo "uskovaiset".

Ja sekin on kummallista, että pitäisi syntyä jatkuvasti uudelleen. Jos henkimaailmassa kaikki tiedetään, toisten tuskat ja ilot telepatialla, miksi synnytään tänne? ymmärtäisin paremmin, jos yksilö itse haluaa syntyä uudelleen. Silti en vaan jotenkin hyväksy koko jälleensyntymää.

Vierailija
578/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n mainitsema ystävä. Tämä on totta.

Olet ap. 

:D kun niin paaljon A ja P merkkiset kirjoittaa tänne vauvalle hih

Vierailija
579/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki apua.

Miksihän ei yhtään yllätä että juuri itään.

Miksi pitäisi yllättää? Suomi oli osa sitä. Minulla on myös ruotsalaista perimää sen valtakaudelta, muun muassa. 

Vierailija
580/603 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs enneustaja kertoi hyvinkin tarkasti, että äitini kohta kuolee, ja hänen entinen miehensä, ei isäni tulee hänet hakemaan. Sanoi, että äitini jatkaa matkaansa, vasta kun hänen kaikki lapsensa ovat samassa paikassa. Siis meitä on useampia sisaruksia. On lohduttava tieto, ei pelota kuolema.