Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden

Vierailija
11.09.2022 |

Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.

Kommentit (603)

Vierailija
541/603 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa että on 1 Jumala, jolla on vihollinen.

No sitten välissä on Jumalalle rakkaat ihmiset. Mitä saatana tekee? Haluaa ne ihmiset samaan paikkaan, jonne itsekin on joutunut.

On kuin Barbapapa ja muuntautuu milloin intialaiseksi jumalaksi, milloin al-lahiksi, milloin kuolleeksi vainajaksi, milloin kummitukseksi tao ufoksi.

Kiertää ihmisiä kuin mikäkin.

Jeesus on suurin, mutta älkää aliarvioiko sielunvihollisen voimaa, ärhäkkyyttä ja älykkyyttä.

Mene nyt helvettiin noine jeesusjuttuinesi. Perusta oma ketju uskonnolliselle propagandallesi.

Vierailija
542/603 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, oletko saanut lisää asioita selville?

Mietin, että millä tavalla tuo kuolinsyy ilmeni paperista, oliko se vain jokin lyhyt diagnoosi, koodi vai muuta laajempaa kuvailua. Kuten verisuonen repeämä tai vastaava, kun kyseessä oli kuitenkin nuori henkilö.

Ehkä se perässäjuoksija kuitenkin oli läsnä ja näki tilanteen, ehkä siinä oli myös jotain ilkeämielistäkin takana, kuten kiusaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/603 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, oletko saanut lisää asioita selville?

Mietin, että millä tavalla tuo kuolinsyy ilmeni paperista, oliko se vain jokin lyhyt diagnoosi, koodi vai muuta laajempaa kuvailua. Kuten verisuonen repeämä tai vastaava, kun kyseessä oli kuitenkin nuori henkilö.

Ehkä se perässäjuoksija kuitenkin oli läsnä ja näki tilanteen, ehkä siinä oli myös jotain ilkeämielistäkin takana, kuten kiusaamista?

Joo, täydellinen ruumiinavaus oli tehty ja oli lyhyt diagnoosi, mistä kävi selväksi, että kuolema tuli tosi nopeasti, eli on ihan mahdollista, että kävi juuri niin kuin muistin, että juoksin hädissäni ja sitten vain kuolin, mutta voi olla myös niin, että tuon sairauskohtauksen hetkellä pää meni niin sekaisin, että menin siitä semmoiseen hätätilaan, että lähdin sen takia sekavana juoksemaan ja tämä ystäväni perässäni ihmeissään, että mihin lähdin ja siksi muistin hänet takanani, en tiedä. Tai sitten aivot oli kohtauksesta niin sekaisin, että muistin vain edellisiä tapahtumia ja sitten kuolin. Joka tapauksessa, voisin kuvitella että kun huomaa saavansa yhtäkkiä tuollaisen sairauskohtauksen, niin kyllä siinä varmaan paniikki ja kauhu tulee kenelle tahinsa, kunnes taju lähtee ja kuolee

Minulla on ollut niin kiirettä tässä viime aikoina, että en ole ehtinyt asiaa tutkimaan, enkä paljoa edes ajattelemaan, mutta jatkan tutkimuksia nyt tässä syksyllä. Minulla on muutama asia vielä mitkä ainakin haluaisin ehdottomasti saada selville ja sitä perässäjuoksijaa haluaisin haastatella. Kerron kyllä sitten taas jos jotain saan selville ja jos jotain kiinnostaa. 🙂

Ap

Vierailija
544/603 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kyllä varmasti kiinnostaa. Menestystä sinulle tutkimuksiin sitten, kun ehdit taas jatkaa.

Vierailija
545/603 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kyllä varmasti kiinnostaa. Menestystä sinulle tutkimuksiin sitten, kun ehdit taas jatkaa.

Kiitos, ja joo palataan taas sitten. 🙂

Ap

Vierailija
546/603 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nimeni entisestä elämästäni. Kerroin pienenä lapsena monille että se on nimeni. Ongelma on siinä, että nimi on suomalainen ja hyvin tavallinen joten en tietää mistä löytää oikea hän/minä. Vinkkejä? Tuota Hesarin palvelua ajattelin ainakin selata.

Muistitko etunimen ja sukunimenkin ja oliko sinulla muita muistoja edellisestä elämästä?

Vierailija
547/603 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko elämäni ajan nähnyt unta siitä, että olen suuressa kaupungissa, ei siis mikään Helsinki vaan oikeasti valtava. Kävelen katukäytävällä ja näen asiat lapsen perspektiivistä, yritän päästä kotiin, mutta en pääse. Kaupungissa on purppuranpunaisia ja sinisiä isoja taloja, joissa on valkoisia koristeita, suuria marmorisia ihmispäitä, parrakkaita. Olen nuorena aikuisena ymmärtänyt olevani unessa Pietarissa. 

Vierailija
548/603 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lukioikäisenä 18-19 vuotiaana unen, jossa Lapin sodassa kadonneen ja kaatuneen jäänteet löydettiin nykyaikana. Henkilö tunnistettiin tunnistelaatoista ja ne jopa näytettiin unessa selkeästi, numerot eivät kuitenkaan jääneet mieleeni. Katsoin unta ylhäältä ja ikään kuin tiesin, että se vainaja olen minä entisessä elämässäni. Joitakin vuosia sitten yritin löytää tietoa asiasta ja tutkin netin sotatietokantoja paljonkin. Jonkilaisiin mahdollisiin lopputulemiin tulin kun mietin, että olen kadonneissa ja nimi resonoisi. Iän arvelen olleen 18-19, koska tuon ikäisenä unen näin selkeänä ja selvästi tavanomaisesta unimateriaalista poikkeavana. Pitäisi varmaankin tutkia vielä enemmän uudempia lähteitä myöhemmin löytyneistä vainajista, jos sellaisia on.

Olen sittemmin nähnyt selviä enneunia ja ne saavat miettimään todellisuuden rakennetta ja syitä asioille. Luulen tuon enneuniasian liittyvän jotenkin ajan käsitteeseen ja siihen, miten se toimii.

Vierailija
549/603 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan nimeni entisestä elämästäni. Kerroin pienenä lapsena monille että se on nimeni. Ongelma on siinä, että nimi on suomalainen ja hyvin tavallinen joten en tietää mistä löytää oikea hän/minä. Vinkkejä? Tuota Hesarin palvelua ajattelin ainakin selata.

Muistitko etunimen ja sukunimenkin ja oliko sinulla muita muistoja edellisestä elämästä?

Kyllä, etu- ja sukunimen molemmat. Kyseessä on miehen nimi. Itse olen nainen. Lapsena väitin kiivaasti tuota nimeä omakseni ja esim. loukkaannuin kun kysyttiin kenen tyttö olet. Vastasin että en ole tyttö vaan X (=kyseinen nimi).

Nimestä voi päätellä että se on lähivuosikymmeniltä, koska nimi on sen verran tuore ettei sen nimisiä ole ollut vielä sata vuotta sitten. Tämä sopii mielestäni kuvioon, koska jo tämän keskustelun perusteella olen tullut johtopäätökseen että siirtymä elämien välillä on lyhyt - uusi elämä alkaa melko pian vanhan päättymisen jälkeen (jos koko asiaan nyt haluaa ylipäätään uskoa).

Edellinen kommentoija kertoi näkevänsä enneunia. Minä näen myös. Väitän että kyse on jostain näkymättömästä rihmastosta ihmisten välillä. Sen aistii jos toiselle tapahtuu jotain.

Vierailija
550/603 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleensyntyminen on mahdotonta. Silloinhan uusia ihmisiä ei syntyisi koskaan ja maapallolla olisi pitänyt olla alunperinkin sama määrä ihmisiä kuin nyt on.

Vierailija
551/603 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä asia ollenkaan edennyt?

Vierailija
552/603 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, tämä olikin provo. Ihan perinteinen juttu että pitkitetään ja venytetään kuukausikaupalla, sanotaan että ihan pian on selviämässä lisää, ihan kohta selviää kaikki. Sitten yhtäkkiä tässä vaiheessa kadotaan.

Vierailija
553/603 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, tämä olikin provo. Ihan perinteinen juttu että pitkitetään ja venytetään kuukausikaupalla, sanotaan että ihan pian on selviämässä lisää, ihan kohta selviää kaikki. Sitten yhtäkkiä tässä vaiheessa kadotaan.

Hei ei ollut provo, en ole huomannut, että kuulumisia on kyselty taas. On ollut niin paljon kiireitä, etten ole ehtinyt av:lle paljoakaan, enkä ole tätä asiaa ehtinyt tutkimaan. Aion kyllä jatkaa tutkimuksia kun ehdin ja raportoin siitä taas kun jotain uutta ilmenee, mutta nyt tosiaan ei ole mitään uutta.

Ap

Vierailija
554/603 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

linkkaa se aikakone palvelu

https://www.hs.fi/aikakone/

Vierailija
555/603 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et löytänyt.

Oletko Sinä joku oraakkeli, vai?

Ei se ole. Norminyymi, jolla ei ole mitään älyllistä sanottavaa aiheeseen. Mutta on kuitenkin pakkomielle tulla huutelemaan. Ei näistä tapauksista eroon pääse, onneksi ne eivät ole vaarallisia 😃

Vierailija
556/603 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä ja surullista samalla että ihmiset uskoo vaikka mitä huuhaata mutta kristinusko, Raamattu,Jumala,Jeesus saa taas raivon partaalle ja ollaan et höpöhöpö ja kiroillaan ja käsketään painumaan hlvettiin jeesusjuttuineen.

Kysymys kuuluu: jos kerta ei uskota Jumalaan,jeesukseen niin miksi uskotaan jälleensyntymään,tarot yms juttuihin?

Vierailija
557/603 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se AP ollut se olin minä,eheehe muistan sen selvästi.

Vierailija
558/603 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuorin tytär on siitä lähtien kun oppi puhumaan kertonut että syntyi Englannissa ja nimensä on Anna. Kutsui itseään pitkään Annaksi, vaikka se siis ei ole hänen nimensä. On nyt 6-vuotias ja edelleen puhuu toisinaan siitä että "sillon kun synnyin englannissa...." nykyään lisää perään että sitten synnyin myöhemmin täällä. On vähän karmivaa, mutta toisaalta todella mielenkiintoista. 

Vierailija
559/603 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen tähän elämään, en missään tapauksessa halua saada tietää yhtään mitään niistä mahdollisista edellisistä elämistä.

Vierailija
560/603 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä ja surullista samalla että ihmiset uskoo vaikka mitä huuhaata mutta kristinusko, Raamattu,Jumala,Jeesus saa taas raivon partaalle ja ollaan et höpöhöpö ja kiroillaan ja käsketään painumaan hlvettiin jeesusjuttuineen.

Kysymys kuuluu: jos kerta ei uskota Jumalaan,jeesukseen niin miksi uskotaan jälleensyntymään,tarot yms juttuihin?

Minusta on jännää ja surullista, että nykyaikana jotkut vielä oikeasti uskoo jeesukseen. 

Jälleensyntyminen ei ole mikään uskonto, vaan ihan normaali tapahtuma, niin kuin suntyminen yleensäkin. Jotkut voi uskoa jällernsyntymiseen, mutta jotkut taas tietävät sen olevan totta omien muistojensa kautta. Ihan eri asia kuin se, että ihmiset aivopestään johonkin tiettyyn uskontoon.