Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää ja edullista meikkivoidetta peittämään couperosa

11.09.2022 |

Mieluiten sekaiholle tarkoitettu, plussaa aurinkokertoimesta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorin meikkivoidepuikossa on paljon pigmenttiä.

Vierailija
2/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista ruusufinnille tarkoitettua voidetta. Ei ole meikkivoide, mutta auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catrice true skin on hyvä ja halpa. Peittävä muttei maskimainen. Hinta on vissiin vähän alle 10,- mä käytän ja tykkään.

Vierailija
4/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimasin puikko; "covercream" sävy G4 on minun punoittavalle iholle ihan napakymppi. Hintakaan ei ole paha ja ammattilaistenkin käyttämä tuote.

5/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta apteekista ruusufinnille tarkoitettua voidetta. Ei ole meikkivoide, mutta auttaa.

Eihän sitä voi käyttää couperosaan?

Kiitos muuten hyvistä ehdotuksista.

Vierailija
6/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vastata tähän ja aina katkee yhteys, outoa, saas nähdä onnistuuko tämä..

Vierailija
7/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Couperosa on lievä ruusufinni, joten voi. Mutta eipä ne voiteet useimmilla kyllä mitään auta.

Peittämiseen itse tykkään Madara Skin Equal, Trinny London Just A Touch, LOreal True Match.

Ei tarvitse olla edes super pigmenttinen, jos valitsee keltaiseen taittavan sävyn joka taittaa pois sitä punaisuutta.

Vierailija
8/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii, eli kävin kosmetologilla poistamassa nuo katkenneet verisuonet ja samalla kerralla pigmettiläikät. Poisti ne polttaen jollain valolla. Maksoi noin satasen, eikä nyt ainakaan 4 kuukauden jälkeen ole tullut takas. Suosittelen!

Vierailija
9/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max Factorin meikkivoidepuikossa on paljon pigmenttiä.

On, mutta sekaihon rasvoittuvilla alueilla sulaa öljyiseksi muhjuksi. Siitä on myös vain 2 sävyä, moni ei löydä sopivaa.

10/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonii, eli kävin kosmetologilla poistamassa nuo katkenneet verisuonet ja samalla kerralla pigmettiläikät. Poisti ne polttaen jollain valolla. Maksoi noin satasen, eikä nyt ainakaan 4 kuukauden jälkeen ole tullut takas. Suosittelen!

Minkälaisella valolla ja montako hoitokertaa ja missä? Kokeilin IPL-hoitoa, muttei tehonnut.

Vierailija
11/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi käyttää, kun on saman sairauden lievempi muoto tuo couperosa.

Vierailija
12/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zuii mint -pohjustusvoide, joka on sävyltään vihertävä ja taittaa punaisuutta. Sen päälle melkein mikä vaan meikkivoide.

Vierailija
13/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pigmenttistä puikkoa kuulu koko naamaan sutia. Kevyt meikkivoide kasvoille ja poskille peittävämpää tavaraa töpötellä lisäksi

Vierailija
14/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisella valolla ja montako hoitokertaa ja missä? Kokeilin IPL-hoitoa, muttei tehonnut.

Se oli IPL ja kerta riitti minulla. Paikkana oli Hämeen kosmetologikeskus.

Vaihtoehtona mietin lääkärin tekemiä laserhoitoja mutta onneksi koitin ensin halvempaa vaihtoehtoa.

15/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT Cosmetics BB cream tai Vichy Normaderm

🇺🇦🇮🇱

16/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ruusufinni johdu jostain tulehduksesta, ja couperosa verisuonien heikkoudesta? Näin olen kuullut.

17/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtona mietin lääkärin tekemiä laserhoitoja mutta onneksi koitin ensin halvempaa vaihtoehtoa.

Jännä ettei tehnyt minun iholleni juuri mitään. Sattuiko se sinulla? Minulla varmaan väärä asetus tai jotain. Muutenkin pelottava kokemus jotenkin, vaikka kosmetologi oli mukava.

Vierailija
18/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei tehnyt minun iholleni juuri mitään. Sattuiko se sinulla? Minulla varmaan väärä asetus tai jotain. Muutenkin pelottava kokemus jotenkin, vaikka kosmetologi oli mukava.

Kyllä se sattui vähän ja särkylääkettä suositeltiin otettavaksi etukäteen. Riippuu kyllä varmaan paljon just niistä asetuksista ja tekijästä.

Vierailija
19/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 20 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ruusufinni johdu jostain tulehduksesta, ja couperosa verisuonien heikkoudesta? Näin olen kuullut.

Ei. Sama tauti. Tämä Lääkäriseura Duodecimin Terveyskirjastosta

Erytematoteleangiektaattisen ruusufinnin oireena on kasvojen lehahtelu, hiussuonten laajentuminen etenkin poskissa ja nenässä ja teleangiektasiat (hämähäkkiluomet), jotka saavat kasvot näyttämään punakoilta. Tästä muodosta käytetään myös nimeä couperosa. Couperosa-iho ärtyy herkästi monista voiteista ja kasvojenhoitotuotteista.

Vierailija
20/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

It cosmetics cc voide, suojakerroin 50. Ainakin Kicksiltä tätä saa myös pienemmässä koossa. Paljon sävyvaihtoehtoja ja todella riittoisaa. Soveltuu myös erinomaisesti couperosan ja ruusufinnin peittoon, ihoa tukkimatta tai ärsyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme