Mistä sen kumppanin voisi löytää?
Olen tässä miettinyt kun on vain menny vaikeemmaksi deittailu ja tinderissä on liian tasokkaita laihoja naisia. Olen ihan tavallinen mies mutta ei löydy kumppania mistään, eivätkä naiset halua tutustua. Tiedän että jos ei etsi niin ei onnistu mutta mitä sitte tehdä käveleekö se kaupassa vastaan?
Kommentit (235)
Sairasta sairasta on.. sori mutta ihmiset ei ole koskaan täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on toinen viestiketju missä ylistetään sitä että nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Eli, ei kannata edes yrittää.
Niin, heti te geneettiset jätteet luovutettu kun nainen ei tarvitse miestä :D nyt kun pitäis olla muutakin kun olemassa, nainen kun pärjää vallan hyvin ilmankin miestä. Jotta kelpaa naiselle, pitää tuoda jtn lisäarvoa naisen elämään. Hyville miehille tämä ei ole ongelma, heiltä se tulee luonnostaan. Esim. oma puolisoni ja kavereiden miehet, kaikki upeita ihmisiä jotka ovat meidän puolisoitamme siksi että halusimme ja valitsimme - ei siksi, että oli pakko ottaa joku mies.
Jos et saa naista, se on evoluution ja luonnon tahto. Sori siitä, ei kantsi suuttua biologialle ja elämän tosiasioille.
Ylemmän kirjoittaja.
Minulle ei ole ollut parisuhteen muodostaminen mikään ongelma. Lähinnä tarkoitin tuota toista viestiketjua missä todettiin että miestä ei tarvita mihinkään.
Minulla on oikein hyvä ja toimiva parisuhde jossa syödään ja naidaan hyvin. Koti on siisti, huumoria ja flirttiä löytyy päivittäin. Kotityöt tehdään yhdessä ja sulassa sovussa. Ja pärjätään oikein hyvin myös muiden ihmisten kanssa. Ja meillä annetaan molemmat lisäarvoa toistemme elämään, pyyteettömästi. Kuinkas teillä? Haiskahtaa kirjoituksesta päätellen kilpailuliitolta jossa koitetaan vain hyötyä toisesta osapuolelta, antamatta itse siihen itse pyyteetöntä lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Pidät taviksia sairaina?
Sairaita ihmisiä on.. ei voi ku nauraa.. todella sairaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät taviksia sairaina?
En vaan niitä jokta haukkuu mut väkivaltaiseksi mt kuntoutujaksi vammaiseksi.
Parempi vaa elää yksin jos kerta ihmiset on tuota mieltä että olen joku sontaläjä tai alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaa elää yksin jos kerta ihmiset on tuota mieltä että olen joku sontaläjä tai alkoholisti.
Sä oot useasti sanonu ettet maksa seurasta. Et kuitenkaan halua osallistua mihinkään ryhmätoimintaan.
Mä lopetan sitte tän kirjottamisen ja unohdan ihmiset. elän yksinäistä elämää hautaan asti, en saa naista.. käyn töissä.. maksan velkani. käyn terapiassa syön lääkkeeni.. lopetan jankkauksen.. hyvästi. en välitä mitä musta ihmiset puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot useasti sanonu ettet maksa seurasta. Et kuitenkaan halua osallistua mihinkään ryhmätoimintaan.
Kyllä osallistun. EIkä mun tarvi sairaita haukkujia kuunnella
Te ootte aivan sairasta porukkaa haukkujat. mä en ole vammainen ja oon normaali. En kuuntele enää tällästä ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salia ei lasketa. Mihin muuhun osallistut?
Ylläpito saisko tän ketjun poistettavaksi en kestä enää. Pilaa päivän ja pahottaa mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua enää vastata, hyvää jatkoa sullekki
MIksi ihmiset on ilkeitä mua kohtaan ja haukkuu minua??
Niin miksi mua haukutaan jatkuvasti? Voisko joku vastata.
Yksi asia jonka voi korjata on toisten haukkuminen. Lopeta se. Toisten haukkuminen ei yleensä paranna asioita.
Elämä ei vain aina mene niin kuin haluaisi. Jos naisten kanssa ei synkkaa, kannataa pitää taukoa tai hyväksyä asia. Elämässä on olemassa myös muitakin asioita ja mahdollisuuksia joihin seuraavaksi kannattaa kääntää katse. Se hyvä elämä voi tulla toistakin kautta ja vaikeidenkin asioiden kanssa voi opetella elämään.
Mä en jotenkin osaa, kaipais sitä ihmistä elämään. Ja kaipais naisen kosketusta suutelua. kai tää on joku pakkomielle. kun ei naistenkaa vain tule mitään ja naiset kehuu että olen kuitenkin komea ja pitkä.
Joku tässä mättää ja pahasti kun jatkuva kierre.. kai se on joku kohtalo karma mikä kostaa, että ne vain sanoo mutta ei ole sitten kiinnostuneita ollenkaan. Tuntuuhan se pahalta. Kai elämässä on muutaki ko naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua enää vastata, hyvää jatkoa sullekki
Olet etuoikeutetun asenteella liikenteessä. Ethän eroa juurikaan inkkeli miehestä. Köyhä vaatimassa hovitason palveluita.
Käyttäydyt katalogivaimon hakijan lailla. Sori nyt vaan tavis harrastaa. Varoissaan olevan pystyy klikkaamaan seuraa eteiseen. Tietääkseni et ollut varakas.