Mistä sen kumppanin voisi löytää?
Olen tässä miettinyt kun on vain menny vaikeemmaksi deittailu ja tinderissä on liian tasokkaita laihoja naisia. Olen ihan tavallinen mies mutta ei löydy kumppania mistään, eivätkä naiset halua tutustua. Tiedän että jos ei etsi niin ei onnistu mutta mitä sitte tehdä käveleekö se kaupassa vastaan?
Kommentit (235)
Kyllä se ramasee ja oon katkera ja kateellinen muille miehille kun ne saa naista ja naisen kosketusta. Minkäs teet. Pakko kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin osaa, kaipais sitä ihmistä elämään. Ja kaipais naisen kosketusta suutelua. kai tää on joku pakkomielle. kun ei naistenkaa vain tule mitään ja naiset kehuu että olen kuitenkin komea ja pitkä.
Siitä meteli nousisi ellei kehuisi..
Onneksi mä olen pitkä ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin osaa, kaipais sitä ihmistä elämään. Ja kaipais naisen kosketusta suutelua. kai tää on joku pakkomielle. kun ei naistenkaa vain tule mitään ja naiset kehuu että olen kuitenkin komea ja pitkä.
Ja ilman pesää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ramasee ja oon katkera ja kateellinen muille miehille kun ne saa naista ja naisen kosketusta. Minkäs teet. Pakko kärsiä.
Ihana mies mikä haukkuu kuntoutuksessa olevia ja työttömiä. Huikee!
Ehkä pitäs sitte olla vaan yksin ja elää yksin.. yrittää jaksaa tätä tuskaa yksinäistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies mikä haukkuu kuntoutuksessa olevia ja työttömiä. Huikee!
Juu ja mua haukutaan kehitysvammaiseksi.
Kyllä sä vielä osaat, taitoja voi kehittää, pienin askelin. Osaat jo nytkin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäs sitte olla vaan yksin ja elää yksin.. yrittää jaksaa tätä tuskaa yksinäistä elämää.
Baariin nyt vaan rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet yksin baariin. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Toivot, että joku tulee juttelemaan.
Kun sulla ei ole kerran ystäviäkään.Saa myös itse tehdä aloitteen ei tarvii jäädä seinäruusuksi. Eikä masentua jos torjutaan, sitä tapahtuu kaikille. Harjoittelemaan sosiaalista kanssakäymistä, mars, voit myös tarkkailla mitä muut tekee siellä baarissa.
En halua liian tasokkaita naisia lähestyä koska mulla on ylipainoa ja mahaa ja laihat pinnalliset naiset ei mun juttu.
Hanki elämä.
Siis ihan oikeasti, eikä millään pahalla. Jos elämä on kiinni siitä että saa ****ua niin voi voi.
Kannattaa ruveta harrastamaan jotakin tervettä liikuntaa. Kokemuksesta voin kertoa että tiukka 10 k juoksulenkki on parempi kuin yksikään *ano.
Ja sitten kun olen kunnossa ja timmi kroppa niin naiset suorastaan pyörii ympärillä. Tai jos ei pyöri niin ei haittaa. Kun ne on kuitenkin se sivuasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman pesää
Niin mitä sitte? Ei kaikki saa seksiä.
Baariin kun menee niin löytää kavereita ja jollei naista löytäisikään niin on ainakin puudutus.
Ei pidä olla niin saita ettei sen vertaa voisi laittaa rahaa liikenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet yksin baariin. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Toivot, että joku tulee juttelemaan.
Kun sulla ei ole kerran ystäviäkään.Saa myös itse tehdä aloitteen ei tarvii jäädä seinäruusuksi. Eikä masentua jos torjutaan, sitä tapahtuu kaikille. Harjoittelemaan sosiaalista kanssakäymistä, mars, voit myös tarkkailla mitä muut tekee siellä baarissa.
En halua liian tasokkaita naisia lähestyä koska mulla on ylipainoa ja mahaa ja laihat pinnalliset naiset ei mun juttu.
Hanki elämä.
Siis ihan oikeasti, eikä millään pahalla. Jos elämä on kiinni siitä että saa ****ua niin voi voi.
Kannattaa ruveta harrastamaan jotakin tervettä liikuntaa. Kokemuksesta voin kertoa että tiukka 10 k juoksulenkki on parempi kuin yksikään *ano.
Ja sitten kun olen kunnossa ja timmi kroppa niin naiset suorastaan pyörii ympärillä. Tai jos ei pyöri niin ei haittaa. Kun ne on kuitenkin se sivuasia.
MIks pitäs joka päivä käydä salilla ja olla timmi kroppa. Ootko sekasin?
Vierailija kirjoitti:
Baariin kun menee niin löytää kavereita ja jollei naista löytäisikään niin on ainakin puudutus.
Kävin jo baarissa 2 viikkoa sitten en saanut naista,, ne vain juttelee.. minä haluaisin läheisyyttä ja seuraa yöksi.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole saanut kavereita baarista.
Kyllä nuorena vielä kelpasi naisille ja sai läheisyyttä ja kosketuksia.
No ei voi mitää elämä näyttää mitä tulee. Mä jatkan yksin.. maksan velkojani käyn töissä ja elän normi elämää.
Oletko kiinnostunut työpaikkasi ammattiliiton asioista yhtään? Hehän usein järjestävät risteilyjä, tapaamisia, koulutuksia. Yksi mahdollisuus siinäkin tutustua ihmisiin.
Neuvoja tullut ihmisiltä jo ties kuinka monen topicin verran, mutta mitään ei ole VIELÄKÄÄN tehty. Tässä voi melkein jo todeta, että joidenkin yksinäisyys on todellakin oma valinta.