Mistä sen kumppanin voisi löytää?
Olen tässä miettinyt kun on vain menny vaikeemmaksi deittailu ja tinderissä on liian tasokkaita laihoja naisia. Olen ihan tavallinen mies mutta ei löydy kumppania mistään, eivätkä naiset halua tutustua. Tiedän että jos ei etsi niin ei onnistu mutta mitä sitte tehdä käveleekö se kaupassa vastaan?
Kommentit (235)
Mua köyhemmät ja työttömätki osa miehistä saa naisia en voi hitto ymmärtää tätä elämää.
No en vain ymmärrä naisia. Pitää kai laihduttaa.
Tuntuu että mussa on vain pelkkiä vikoja. Mä käyn ihmisten ilmoilla, mutta ei löydy naista.
En mä tiedä enää mitä tehdä. Naiset antakaa vinkkejä`? Kaipaan läheisyyttä ja haluaisin parisuhteen.
Tämä ketju on jo pullollaan vinkkejä ja neuvoja mitä voi hyödyntää.
Joo mutta käyn baareissa.. laitan naisille viestiä joskus ne vastaa, mutta ei ole yhtään kiinnostunut, haluaisin tutustua ihmisiin ja käydä treffeillä. MIkäs mussa on vikana. Ei ole edes kavereita.
Jotain mussa on vialla ja pahasti. Koska nuorempana pääsin aina treffeille ja naisetki halus tavata. Outoa outoa outoa.
Niin miten tässä päästä treffeille kun ei kukaa nainen halua tutustua.?
Olkoot kerta ketään ei halua kirjottaa mitään ja vastata.
Vaikea tilanne. Yleensä jotta pääsee treffeille vastapuolen pitää ensin kiinnostua. Mieti ja kysy esimerkiksi nämä itseltäsi.
Mitä kiinnostavaa sinussa on?
Mitä osaat?
Mistä pidät?
Oletko hyväksynyt itsesi?
Mitä haluat antaa suhteelle?
Kun löydät vastaukset kokeile uudestaan.
Jos ei vain tärppää niin anna olla.
En osaa oikein paremmin auttaa.
En halua antaa olla. Mulla menee ihan kohtuu hyvin. töitä ja elämä sillee tasapainossa jne,, rahaaki on että pärjään, auto löytyy jne.. haluaisin vain parisuhteen, mutta vaikeeta on.
En ymmärrä onko naiset liian tasokkaita yritänkö liian tasokkaita, vai vääränlaisia, etsinkö liikaa vai mitä teen väärin. Aina minä kiinnostun mutta nainen ei!
No en jaksa tänne yksin kirjottaa, antaa olla.
Kurkkaa sängyn alle. Ehkä se on mennyt sinne piiloon.