Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen kumppanin voisi löytää?

Vierailija
11.09.2022 |

Olen tässä miettinyt kun on vain menny vaikeemmaksi deittailu ja tinderissä on liian tasokkaita laihoja naisia. Olen ihan tavallinen mies mutta ei löydy kumppania mistään, eivätkä naiset halua tutustua. Tiedän että jos ei etsi niin ei onnistu mutta mitä sitte tehdä käveleekö se kaupassa vastaan?

Kommentit (235)

Vierailija
201/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baariin kun menee niin löytää kavereita ja jollei naista löytäisikään niin on ainakin puudutus.

Ei pidä olla niin saita ettei sen vertaa voisi laittaa rahaa liikenteeseen.

En mä ole saanut kavereita baarista.

Siellä pitää olla joka ilta. Ei kertakäynnillä olevia edes moikata.

Vierailija
202/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baariin kun menee niin löytää kavereita ja jollei naista löytäisikään niin on ainakin puudutus.

Kävin jo baarissa 2 viikkoa sitten en saanut naista,, ne vain juttelee.. minä haluaisin läheisyyttä ja seuraa yöksi.

jaa naiset jutteli, etkä mennyt uudestaan? Kyllä siellä pitää useammin käydä, sen verran pitää myös ottaa, ettei ne luule että olisi jahtaamassa jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä alotan sitte laihduttamaan kerta naiset on niin ulkonäkökeskeisiä ettei lihava mies kelpaa.

Vierailija
204/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin jo baarissa 2 viikkoa sitten en saanut naista,, ne vain juttelee.. minä haluaisin läheisyyttä ja seuraa yöksi.

jaa naiset jutteli, etkä mennyt uudestaan? Kyllä siellä pitää useammin käydä, sen verran pitää myös ottaa, ettei ne luule että olisi jahtaamassa jotain.

Miks mun pitäs käydä joka vloppu ja tuhlata kaikki rahat alkoholiin?

Vierailija
205/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua miestä joka ravaa baareissa joka vloppu juo rahansa ja terveytensä. Mieluite kunnollinen mies joka käy joskus baareissa.

Vierailija
206/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuitenki vakituinen työpaikka en juo alkoholia joka vloppu en käytä huumeita.. velkaa on mut hoidossa, on auto jne kaikki asiat.. kumma juttu ettei vaa löydy naista.

Vierailija
207/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava lähestyä naisia ku ei ne vastaa ollenkaan.. vaikka minua kiinnostaisi. en tiedä mitä teen väärin. 

Vierailija
208/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette naiset halua tutustua ja lähtee treffeille. Miksi pitää olla niin nirso ja vaativa? Emmä oo täydellinen,. mulla on masennus enkä halua lapsia.

Vierailija
209/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysseuroilla on kursseja ja yhteistä ryhmätoimintaa. Siellä on myös naisia, jotka ei ole turhan nirsoja.

Vierailija
210/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiljasta on treffisivustoilla mulla on monta paikkaa ja profiili ja kuvat. Mutta ei naiset ota yhteyttä mitenkää. Oon kertonu itsestäni ja millasen naisen haluan, hitto tämä on outoa.

Vierailija
211/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysseuroilla on kursseja ja yhteistä ryhmätoimintaa. Siellä on myös naisia, jotka ei ole turhan nirsoja.

Mulle kävis vaikka masentunut nainen kyllä ja pyöree kouluttamaton, jolle kelpaisin omana itsenäni. 

Vierailija
212/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista joka haluaa lapsia, en halua liian fiksua koulutettua naista joka vaatii mieheltä aivan liikoja. En halua naista joka on rahan perässä. Mä olen köyhä velkaantunut yksinäinen. En halua että se olettaa että mulla on automaattisesti elämä ja kavereita.

Vierailija
213/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naisen joka ymmärtää mua ja mun elämää eikä ole niin vaativa, jolle kelpais hieman köyhempi elämä ja olis vain munkaa ja viettää aikaa. Ei taida mistään löytyä sopivaa kumppania.

Vierailija
214/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin miesystäväni naapurista. Olin ollut pitkään yksin. Katselin ympärilleni ja kas, vapaana kuleksi nuoruuteni ihastus. Sitten vain iskuhommiin. Eikä ollut helppo tapaus. Aika pitkälle menin, mutta tiesin, että meistä tulisi hyvä pari ja olin oikeassa. Sinnikkyyttä kyllä tarvittiin tuon yrmeän Nuuskamuikkusen taivuttelun, mutta en antanut periksi.

Vierailija
215/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihava keski-ikäistyvä mamma, mutta olen aina saanut seuraa. Tiedän nimittäin arvoni. Itsesääli karkottaa kenet hyvänsä.

Vierailija
216/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kyllä oman mieheni juurikin kaupasta. Siellä pientä hymyä ja flirttiä niin se oli siinä.

Vierailija
217/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole epätoivonen en halua ketä vain, tykkään että naisessa on muotoja ja ylipainoa vähän. Siis mistä kiikastaa?

Vierailija
218/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lihava keski-ikäistyvä mamma, mutta olen aina saanut seuraa. Tiedän nimittäin arvoni. Itsesääli karkottaa kenet hyvänsä.

Kyllä lihavempi nainen aina kelpaa miehille. Mutta miksei mies jolla on kaljamaha?

Vierailija
219/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jos kerta olen pitkä ja komea luulis että olis vientiä. Asunko väärässä paikassa vai mikä mättää. pitäskö mun olla hoikempi?

Vierailija
220/235 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tajua haloo naiset.. on tää tosi outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme