Trump manipuloi vähän pörssiä tariffeillaan jotta biljonäärikaverit voisivat netota
Vähän lisää kuppaamalla köyhää kansaa. On se härski.
Kommentit (18)
Kyllä, superrikkailla ei ole mitään motia hillitä sotia, pandemioita ja muita ison luokan katastrofeja, koska niiden mukana tulee nettoamistilaisuuksia.
Paras aika ostaa yritys on kun se on vähän vaikeuksissa
Vierailija kirjoitti:
Täysin rysssämeininkiä.
Moscow Agent Governing America
Itse se lähinnä halusi netota. Sivutuotteena sitten rikkaat kaverit nettosi myös.
Mutta onko millään usan markkinatuotteella enää fundamentaalista arvoa, jos arvo on mitä äijä arpoo?
Taisi itsekin tienata sillä ihan kivasti, kuten myös meme coinilla. Ei taida olla ihan laillisia puuhia aina Donaldilla.
Eiköhän Trump itsekkin netonnut sievoisen summan pörssi keinottelusta itselleen ja perheelleen, eipä tullut yllätyksenä.
Ongelma ei olekaan trumpin tekemiset, vaan se että iso osa kansasta häntä kannattaa?
Kun kokonaisten osavaltioiden maatalous ajetaan konkurssiin, biljonäärit ottavat pakkohuutokaupoissa haltuun koko elintarviketuotannon. Kaikkien aikojen laillistettu ryöstö!
Ja samaan aikaan suomalaiset halveksii ja mitätöi koko ukkoa jonka kuulemma USA kansa on väärin valinnut pressaksi.
Minkälainen mitättömyys manipuloi pörssiä?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei olekaan trumpin tekemiset, vaan se että iso osa kansasta häntä kannattaa?
Oliko tuo kysymys?
Olikohan tuo edes sen tarkoitus, kaikki trumpin toimintaa vaikuttaa niin holtittomalta, että voisiko se tarkoituksella suunnitella tuollaisen jutun? Jos se oli kaikki suuniteltua niin joko siellä on joku takapiru antamassa käskyjä tai se on todella hyvä esittämään tyhmää.
Ehkä ne miljönäärit on vain osannut ennakoida ja nyt trump ottaa asiasta kunnian vaikka se on vain hortoillut kuin sokea kana ja sattuman kautta sen kaverit tienaa samalla rahaa.
Nämä miljardöörit saavat taatusti edellisenä päivän vinkin uusista tullisekoiluista.
Edelliselle sanon että sillä on ollut aina takapirut. Sitä käytetään hyväksi niin kuin nytkin. Ei se mikään nero itse ole.
No tätä minä sanoin jo maanantaina, mutta ei, kun täällä valistettiin että on maailmanlopun viimeinen pörssiromahdus jossa kaikki menettää rahansa ja apua nyt on pakko kaikki myydä.
Onneksi ostin lisää.
Ja sitä ne magat siellä nyt ylistää.