Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?
Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.
Kommentit (1585)
Kesämökillä riehuminen ja rellestäminen. Yleensä sinne mennään rentoutumaan ja pois kaupungin vilskeestä, mutta sitten no näitä, jotka pilaavat luonnonrauhan ryyppäämissekoiluillaan. Yleensä päättyvät vielä riitoihin.
>> Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua? Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia. <<
Tämä sama.
Uskovana ihmisenä ihmettelen erityisen suuresti sitä, kuinka seurakunnassa on tällaisia läpikatsojia ja noteeraamatta jättäjiä erittäin paljon. Vaikka itse olen jokaista katsonut päin ja ollut valmis kaikkia tervehtimään, ja tervehtinytkin, niin moni ei ole siltikään vastannut, vaan katsonut poispäin minusta tai "lävitseni" niin kuin en olisi edes olemassa. Yli 10 vuotta kumminkin käynyt samassa paikassa ja tehnytkin siellä asioita.
Ja sitten leikitään hurskasta uskovaa. Ja minä istun ihmetellen penkissä, että mitä tämä porukka oikien on, kun monet tuntemattomat vastaantulojat kaupungillakin katsovat päin ja hymyilevät. Kaupassa tevehtii kassa jne.
Vierailija kirjoitti:
>> Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua? Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia. <<
Tämä sama.
Uskovana ihmisenä ihmettelen erityisen suuresti sitä, kuinka seurakunnassa on tällaisia läpikatsojia ja noteeraamatta jättäjiä erittäin paljon. Vaikka itse olen jokaista katsonut päin ja ollut valmis kaikkia tervehtimään, ja tervehtinytkin, niin moni ei ole siltikään vastannut, vaan katsonut poispäin minusta tai "lävitseni" niin kuin en olisi edes olemassa. Yli 10 vuotta kumminkin käynyt samassa paikassa ja tehnytkin siellä asioita.
Ja sitten leikitään hurskasta uskovaa. Ja minä istun ihmetellen penkissä, että mitä tämä porukka oikien on, kun monet tuntemattomat vastaantulojat kaupungillakin katsovat päin ja hymyilevät. Kaupassa tevehtii kassa jne.
Täällä sama. Siksi en käy seurakunnassa. Myös se että ainoa tunne mitä saa näyttää on yltiöpositiivinen fiilistely. Minä kerran avauduin kun seurakuntalainen kysyi mitä sulle kuuluu ja vastasin että huonoa ja kerroin mm ahdistuksestani ja masennuksestani. Vastaus : naurahdus älä sano noin...opinpa ainakin ettei kannata olla yksinäinen ja masentunut edes uskovat ei välitä
Kaikista kommentaista nähdään selvästi, että ihmiset ovat katalia, ilkeitä, tyhmiä, siivottomia, rumia, haisevia ja kamalia. >Ja itsekkäitä, petollisia, uskottomia, piereskelijöitä. Olisinpa syntynyt koiraksi.
- Uimarannalla naiset, jotka esittelvät perseensä
- Uimarannalla pariskunnat, jotka rupevat sekstailemaan vedessä
- Uimarannalla ihmiset, jotka kuuntelevat musiikkia, niin että koko ranta jytisee
Päällepuhuminen. Ärsyttävää, epäkohteliasta, tosi yleistä. On ihmisiä, jotka puhuu päälle niin kauan että toinen vain luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää... Se, ettei tervehditä tai pidetä ovea auki takana tuleville. Ihan pikkujuttuja, eivätkä mielestäni lainkaan vaikeita.
Näin viimeisilläni raskaana on myös vähän ihmetyttänyt, ettei kukaan ole kertaakaan tarjonnut minulle paikkaa täydessä bussissa tai metrossa. Ihmiset katselevat mahaani kyllä, mutta kukaan ei sano mitään. Onneksi en matkusta pitkiä matkoja, joten voi kyllä seistä ihan hyvin - mutta mielestäni vanhemmille ihmisille, raskaana oleville, liikuntarajoitteisille jne. tulisi aina tarjota tilaa.
En todellakaan anna paikkaa paksuna olevalle. Itse olet tilas aiheuttanut, toimi kuten muut.
Vanhukset ja invalidit saavat aina paikan multa.
Vauvankin hyvinvointia tässä ajatellaan. Ja raskaus saattaa olla myös raiskauksen tulos, ei siis odottavan äidin "syy".
Kun hissi on tulossa alas, parkkeerataan joukolla odottamaan suoraan oven eteen, eikä väistetä hissistä ulostulijoita.
Purkan jauhaminen suu auki leuka puolelta toiselle vääntyillen. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Purkan jauhaminen suu auki leuka puolelta toiselle vääntyillen. Kuvottavaa.
Joskus vuosia sitten oli suositussa TV-sarjassakin henkilö, joka jauhoi purkkaa puhuessaan, joka jaksossa jossa oli mukana. - Miten tällaisesta henkilöstä edes saa näpättyä valokuvan, tai ainakaan maalattua muotokuvan?
Vierailija kirjoitti:
- Uimarannalla naiset, jotka esittelvät perseensä
- Uimarannalla pariskunnat, jotka rupevat sekstailemaan vedessä
- Uimarannalla ihmiset, jotka kuuntelevat musiikkia, niin että koko ranta jytisee
Yhteen aikaan kävin suositussa kylpylässä, jossa oli paljon porealtaita. Hyvin usein niistä pore-paikoista sai kuitenkin kääntyä uimaan pois, kun niissä oli joku pariskunta toisiinsa kietoutuneina. En kehdannut siihen viereen mennä kolmanneksi pyöräksi.
Minä-tyypit. Sanotaan nyt, että pariskunta alkaa rakentaa taloa. Vaimo kertoo kaikille:MINÄ alan rakentaa taloa. Tai perhe on lähdössä matkalle. Isä kertoo kaikille: MINÄ lähden Kreetalle.
Vierailija kirjoitti:
Se kun ei esitellä itseään tai kahta toisilleen tuntematonta, siis isännän/emännän toimesta kyläilytilanteessa. Pahimmillaan rynnätään toiseen tilaan mököttämään jos paikalla on itselle tuntemattomia ihmisiä.
Joo, saa olla ujo mutta jos ikää on jo pitkälti yli täysi-iän, voisi sinnitellä edes samassa tilassa kuunnellen muita jos ei itse saa sanaa suustaan.
Alapeukkujen määrästä ilmeisen yleinen huono käytöstapa, jota ei edes pidetä huonona käytöksenä. Ei mikään ihme että pöydän ääressä istutaan tuppisuina ja kysytään jälkikäteen että kuka kukin on
*haukkuminen
*kiusaaminen
*hoitamattomat pihat ja aidat(vaikuttaa naapureihin)
*kovaääninen puhelinkeskustelu julkisella paikalla
*kovaääinen musiikki puhelimesta
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Nuuskan ja nikotiinipussien julkinen käyttö.
olen törmännyt työelämässä näihin jotka käyttävät näitä julkisesti.
purnukkaa pidetään pöydällä ja laitetaan huuleen uusi pussi tai otetaan pois toisten nähden.
Sen jälkeen kun mälli otetaan suusta pois, ne heitetään minne sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Mies piereskelee ja kaivaa nenää, leikkii räkäpallolla ja muka huomaattomattomasti pudottaa sohvan taakse 😁🍆😂
Onko tässä jotain hauskaa?
Uimahallissa rinnakkain vesijuoksijat, vaikka ohjetaulussa selkeästi kerrotaan, ainakin kolmella kielellä, ettei rinnakkainvesijuoksua.
Tupakan tumpit ja nuuskapussit maahan viskattuina.
Miksi?!
Se kun ei esitellä itseään tai kahta toisilleen tuntematonta, siis isännän/emännän toimesta kyläilytilanteessa. Pahimmillaan rynnätään toiseen tilaan mököttämään jos paikalla on itselle tuntemattomia ihmisiä.
Joo, saa olla ujo mutta jos ikää on jo pitkälti yli täysi-iän, voisi sinnitellä edes samassa tilassa kuunnellen muita jos ei itse saa sanaa suustaan.