Onko väärin sanoa jätetylle, että toivottavasti löytää uuden naisen? Lähdin enkä halua hänen roikkuvan minussa.
En halua kuulla hänestä. En halua mitään.
Hän oli ilkeä ihminen ja huusi, alisti sekä ryyppäsi. Joskus jopa iski toisia naisia minun nähden. Hän piti minua kauan kontrollissa ja minä uskoin asioiden muuttuvan kun osasi myös olla mitä mahtavin ihminen.
Aina matto vedettiin jalkojen alta, se oli sellaista syklivää vaiheilua. Hyvää ja pahaa.
Olen ihmisenä sellainen, että omistaudun yhdelle kerrallaan ja voin olla mitä mahtavin puoliso, teen kaikenlaista (pöydät koreaksi, romanttisia illanistujaisista ilman paineita jne) ja nautin kotona olemisesta. En koskaan pettäisi tms. Nautin vain olemisesta, yksin tai toisen kanssa. Tuo suhde kuitenkin oli ihan hirveää ja tajusin lopulta lähteä.
Jätin tämän miehen. Hän sitä ei ehkä tule kestämään koska olin hänelle varmaan ainakin hyvä kodinhoitaja ja alusta.
Toivotin kovasti onnea uusille tuulille ja että hän tapaisi hyvä naisen. Todella toivoin vilpittömästi ja annoin tuulta alle, jotta menisi eteenpäin.
Minua ei kiinnosta lainkaan jos löytää uuden.
Haluan vain olla vapaa ja selkeästi vapauttaa myös toisen, niin ei tarvitse edes jäädä elättelemään muuta ja antaa saumaa jatkoon.
Kommentit (27)
En ymmärrä ap yhtään mitään.
Miksi kukaan roikkuisi, jos toivoo vielä toisen löytävän uuden kunppanin.
Sekoboltsia settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet edelleen yhteyksissä/et ole laittanut estoja päälle?
Eipä vastausta kuulu.
Ei ole ollut tarvetta estää häntä. Jos tulee, menee heti estoon. Mies ei onneksi sabotoi eroa tai kiusaa.
Ilmeisesti on sujut eron suhteen, onneksi. Jos tilanne muutttuu, muuttuu myös yhteydenoton mahdollisuus. Toistaiseksi ei tarpeellista. Voin vastata jos jotain hänellä kadoksissa tms. En näe siinä ongelmaa. Ongelma tulee mikäli aihe alkaa minusta ja hänestä, silloin ei ole enää sanoja sanottavana.
Ap
Alentuvaa, parempi olla sanomatta mitään ja blokata hemmo sun elämästä. Kerrasta poikki jne.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, miksi ihmeessä toivot, että K u s I p ää löytää hyvän naisen. Miksi tahdot pahaa jollekin tuntemattomalle naiselle?
Noin muuten taas, itse kokisin loukkaavana ja holhoavana, jos tuore ex toivottaisi mulle noin. Vttuako mun tuleva elämä hänelle enää kuuluu.
En todellakaan halua, että löytää hyvän naisen, Jos löytää, toivon, että se nainen on fiksumpi ja lähtee karkuun. En vain kestä sidosta häneen enkä sitä, että haluaa minut. Haluan, että lähtee eteenpäin ja nainen, jonka tapaa, joko nainen jää tai ei. Kunhan vain pääsee eteenpäin. Olen itse tullut hänen elämään kun juuri erosi. Ymmärrän nyt jälkeenpäin miksi nainen lähti kuten lähti ja miksi mies puhui tästä naisesta hulluna yms. Syytti vain tätä entistään vaikka nainen oli mitä mahtavin ihminen. Erittäin kaunis ja elämässä pärjäävä.
Sitten tuli tämä mies elämääni ja houkutteli minut manipulaationsa avulla helvettiin, jota en olisi halunnut koskaan nähdä. Ensin hurmasi, sitten matkusteltiin ja rakasteltiin. Tämän vaiheen jälkeen alkoi sellainen hulluus, etten halua sellaista kenellekkään.
Ap
No exälle uuden toivominen on lähtökohtaisesti v*ttuilua. Ei se kiellettyä ole ja mitä ilmeisimmin Ap on exälleen (aiheesta) katkera, joten miksi ei vähän v*ttuilisikin.
Otsikko oli lupaava, tuli vaikutelma, että ollut ns. hyvä ero ja normaali ex. Mut sisältö oli sit muuta kuin otsikosta odotin