Sairaat sähkölaskut
Vuosi sitten sähkölaskumme oli 6centtiä kilowattitunnilta, nyt sähkön hinta nostettu 30senttiin.. Aivan sairasta.
Meillä jo viime talvena.n800e sähkölasku omakotitalossamme,tuon kun kertoo kolmella niin melkeen 3000e sähkölasku.. Tuo on jo ihan sairasta. Miten matalapalkkainen lapsiperhe voi edes selvitä tämmöisistä summista.. Ajetaanko kaikki kadulle, vai mikä tarkoitus tässä oikein on? Ruoka ja bensakin törkeän hintaisia. Meillä velkainen omakotitalo
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Suomi siirtää sähköä Eurooppaan ja Eurooppa siirtää korkeat sähkönhinnat Suomeen:
Vika siinä että kuulutaan EU:hun.
FIXIT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turku Energia pakottaa asiakkaansa 2 vuoden sopimuksiin, tai törkeähintaiseen pörssisähköön.
Siinähän makselet Turun pytinkien rakentamista seuraavat vuodet, kun ensi keväänä hinnat romahtavat reippaasti alle kymmenen sentin.
Eikä valtio (hallitus) tee mitään tälle kusetukselle. Eiku joo, muutaman kympin alviale, kiitos vtusti siitä.
Sähköyhtiö muuten vaihtuu välittömästi tämän kauden jälkeen TE:stä toiseen. Sen verran törkeää touhua on tämä ollut. Edes sopimusta ei saa enää poikki kesken kauden, ellei maksa koko loppusummaa TE:lle. Se niistä "max. 50€ sakkomaksuista", joista täälläkin puhuttiin.
Käsittämättömän törkeää.
-eri
Helenilla esimerkiksi on sopimussakko pienimmillään 50 euroa. Tuskin kukaan täällä on väittänyt Turun energialla olevan näin tai että kaikilla sähköyrityksillä olisi sama.
Ai? Edellisessä asiaa käsitelleessä ketjussa kommentit olivat tällaisia: "Kyllä siitä sopimuksesta pääsee eroon 50 euron sakkomaksulla, tai kokonaan ilman maksua jos on fiksu".
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi siirtää sähköä Eurooppaan ja Eurooppa siirtää korkeat sähkönhinnat Suomeen:
FIXIT
Pää kiinni rxssän rotta.
Tämä on Suomen johdon vika. Mihinkään ei ole valmistauduttu, eikä varauduttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FIXIT
ROFL. EU on ainoa joka yrittää tehdä asialle jotain hintakatoilla. Samaan aikaan oma hallituksemme "tanssii, juhlii ja nauttii". Että voi ihminen olla tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ei ole varaa maksaa lämmityksestä niin menee muutama kuukausi ja olen ulosotossa. Talo jää tyhjilleen ja menen vuokralle. Siinä sitten maksatte. Ei vain yhtä sähkölaskua vaan loppuelämän mulle asumistukea ja toimeentulotukea tulee varmaan myös. Toki tässä koko touhussa olen muuttunut työntekijästä työkyvyttömäksi. Siihenkö on varaa?
Tarkoitatko että muuttamalla kerrostaloon muuttuu työkyvyttömäksi? Minulla on 3 asiantuntijalausuntoa joiden mukaan olen työkyvytön, silti en eläkettä siihen saa. Pitänee muuttaa kerrostaloon.
Tätä tarkoittaa Great reset.
Kansan omaisuus siirretään eliitille, esim. näillä jättimäisillä sähköhinnoilla, polttoaine- ja ruokahinnoilla.