Onko keski-ikäisen rupsahtaneen naisen mahdollista löytää mies?
Löytyykö 42v, vähän jo rupsahtaneelle yh-äidille uutta miestä, jotain semi kunnollista tai ok näköistä? Mistä kannattaa etsiä, vai onko ajan haaskausta? Tai edes irtosuhteita? Sek5iä?
Kommentit (8)
Kun vähän katselet ympärillesi ja luet lehtijuttuja niin huomaat ympärilläsi olevan nykyisin aika paljon uusioperheitä, joissa on hyvin monen ikäisiä ja kokoisia ihmisiä.
Jaksat vain uskoa.
Sinunhan se pitäisi tietää, miten sulla flaksi käy ihan vaan tuolla ulkoillessa.
Ei vissiin käykun täällä kyselet.
Kyllä kelpaa jos on asenne ja taidot kunnossa makuuhuoneen puolella. Lievä rupsahtaminen ei silloin haittaa yhtään.
Parempia miehiä rupsahtaneena löytää. Nättinä vetää puoleensa vain pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ankeuttajia jotka jättävät heti kun ulkonäkö ei enää miellytä. Mulla oli koko nuoruus noita törppöjä, sitten kun olin jo rupsahtanut, löysin ensimmäistä kertaa elämässäni aivan ihanan ja kunnollisen miehen.
No kyllä aika monella rupsahtaneella keski-ikäisellä on puoliso
Vierailija kirjoitti:
Sinunhan se pitäisi tietää, miten sulla flaksi käy ihan vaan tuolla ulkoillessa.
Ei vissiin käykun täällä kyselet.
Tilanne on uusi, iltakävelyllä pikkukylän laitakaduilla ei tule juuri ketään vastaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä aika monella rupsahtaneella keski-ikäisellä on puoliso
Mutta se on usein löytynyt ennen rupsahdusta.
ap
Mä löysin 45-vuotiaana työpaikalta (miesvaltainen ala). En ole tosin yh, mutta olen läski ja ruma, kukaan ei minusta ulkonäön takia kiinnostu. Mutta työkaveruuden kautta ihastuttiin toisiimme ja nyt ollaan aviopari, huhtikuussa mentiin naimisiin. Mies on kunnollinen, kaksi lasta hänellä on mutta ovat jo aikuisia tai melkein (nuorempi 17). Käsittämättömintä minusta on että hän on normaalipainoinen ja kivan näköinen, en ikinä olisi uskonut että joku sellainen kiinnostuisi minusta.
Tinderissäkin olin aiemmin joskus, ja kyllä sieltäkin varmasti voisi löytää jos jaksaisi vaan tarpeeksi tavata ihmisiä. Mulla loppui kärsivällisyys kun oli niin paljon ihan sekaisin olevia, päihdeongelmaisia yms ja sitten pelkän seksin vonkujia kun itse halusin suhteen. Mutta jos pelkkä seksi kiinnosta, niin sitä löytyy Tinderistä taatusti. Tai vaikka baareista - joskus tuli pitkinä sinkkuvuosina Mummotunnelista haettua mies yöksi kun teki mieli. Eli sanoisin että se irtosuhteiden saanti ei ole ongelma, vaikka olisi vähän rupsahtanut, lihava tms. Suhteen saaminen kunnolliseen on vaikeampaa, mutta ei mahdotonta, löysin minäkin sellaisen.