Oon ihastunut tyttöön
Moi oon siis 13v poika ja oon ihastunut meidän luokan tyttöön ja en tiedä mitä tekisin en saa illalla unta välttämättä kun se on mielessä ja oon aika ujo
PS. En tiedä onko se varattu 😭ja se puhuu aika paljon yhelle meidän luokan pojalle
Kommentit (8)
Vaatii hidasta kypsyttelyä. Puskista tuleva avautuminen pelottaa pois kenet vaan.
13-vuotias ei ole varattu. Mukaan vaan kisaamaan. Tee kaikki vähän paremmin ja kohteliaammin kuin se kilpakosija. Huomio sitä tyttöä ja etsikää yhteinen harrastus.
Haistele vähän, mitä tyttö sinusta ajattelee. Ja tän saa pikkuhiljaa selville, kun seurailet, katsooko sua kohti, millasia asioita juttelee sulle, hymyileekö takas. Jos olet hänelle kuin ilmaa, häntä ei kiinnosta pätkääkään.
Ja se, mitä pystyt heti tekemään, niin ole oma itsesi! Jos esität jotain muuta, keräät ympärillesi vaan vääriä tyyppejä, joista yksikään ei ole sun tyyppiä. Ja tämä koskee sydänjuttuja mutta myös kaveripiiriä!
Kirjoittaisiko joku 13-v tänne, vai kiehtoo tällainen larppaaminen taas jotain setää tai tätiä?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisiko joku 13-v tänne, vai kiehtoo tällainen larppaaminen taas jotain setää tai tätiä?
Ja on hereillä klo 7.24 sunnuntaiaamuna kun saisi nukkua?😄😄😄
Älä kerro heti tunteista, mutta ala hymyillä hänelle joskus ja sitten moikata. Sitten jossain vaiheessa voit sanoa jotain kun menet ohi. Ja lopulta voit jutella ja tutustua.
Onnea matkaan!