Tein kylmän laskelman avioliiton tahallisesta kannattavuudesta
Esimerkin henkilö on tavallinen työssäväymä perusmies. Väestöliiton tilastojen mukaan avioliiton keskimääräinen kestoaika on 11 vuotta. Ajatellaanpa mitä mies saisi ilman avioliittoa.
-Perushinta kuuluu maksullisilla naisilla olevan 250€/h seksistä. Oletetaan että mies käy 2krt/kk eli 8krt/kk. 11 vuoden aikana eli 8*12*11=1056 kertaa. 1056*250 tekee 264 000 euroa. Jaettuna se 12 tulee vuoden hinnaksi naisissa käymisestä miehelle 22 000 euroa. Jos miehelle jää työstä käteen verojen jälkeen esimerkiksi 30 000-40 000 vuodessa, voi hän elellä aivan tyydyttävää elämää saaden ammattilaiselta seksiä 8 kertaa jokaikinen kuukausi.
Kommentit (203)
Tekijämiehellä ei kulu tuntia vaan 5 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, bruttotulot melkein 6000 Eur / kk ja minua alkoi ap kiinnostaa.
Jos olet hoikka/normaali painoinen, treffit sovittu
-ap
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei tarvitsisi rakennella omakotitaloja, ei lässytellä ja maksaa häitä, koruja, ulkomaanmatkoja eikä kuunnella menkkaraivoja eikä nalkutusta. Kuinka moni lisäksi saa yhdentoista vuoden ajan takuuvarmaa seksiä 8 kertaa jokainen kuukausi hyvännäköiseltä naiselta ( yleensä tuppaavat vetämään villasukat ja lökäverkkarit jalkaan alkuhuiman jälkeen )
Oletko itse aina smokki päällä kotonasi esim. katsoen telkkaria?
En smokki päällä sentään, mutta itseasiassa molemmat vaimoni ( ex ) ja seurustelukumppanini myöhemmin monesti huomauttelivat minulle, kun katsoin iltaisin telkkaria tai luin kirjaa sohvalla merkkifarkut ja siisti kauluspaita tai vastaavat kuteet päällä. En ymmärtänyt miksi se heitä haittasi, olisi pitänyt olla kuulemma rennommin verkkareissa, mitä pidän itse mauttomana ja tyylitajuttomana.
-apAaaaaaa. Autisti. Tämä selittää paljon.
Tunnen useita autistimiehiä, jotka kaikki loukkaantuisivat tullessaan verratuksi ap:hen. Ja hyvästä syystä.
Kaikki tuntemani autistit pukeutuvat mieluiten pyjamaan tai verkkareihin. Vaihtavat vaatteet heti töistä tultuaan jos ei tarvitse lähteä mihinkään kodin ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Tekijämiehellä ei kulu tuntia vaan 5 min.
Se loppu 55 minuuttia menee kun käy ensin suihkussa, sitten juo kahvit ja perushöpinät. Olut tai pari, sitten akti, suihku jälleen, toiset kahvit, konjakkipaukut, perusvalehtelu ja sitten kotiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap🤣🤣🤣
Aikaa eikä voimavaroja pidä hukata. Naiset ovat niin helppoja seksiin.
-ap
Tuolla ap:n kirjoitustaidolla ei tienata sen vertaa että voisi käydä edes kerran vuodessa.
Mutta sitä varten on se lähiökuppila ja siellä päivystävä iki-ihana jokamiehen Pirjo, 69.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaja olisi kiinnostunut pelkästään siitä, että sinulla on kohtalaisen hyvät tulot itselläsi? Tai järkevämpi kysymys kaipa olisi, miksi sinä olet kiinnostunut aloittajasta?
Kerroitko tulosi sen tähden lady, että pärjäät omilla tuloillasi etkä olisi riippuvainen miehen tuloista, vai mietitkö mahdollisia yhteenlaskettuja tuloja?Oletko se sinä ap!?! Kiinnostaako ladyn tarkoitusperät kun kuitenkin ihan ok tulot hällä?
Oletko sinä se lady vai miksi tuollaisia kyselet? Osaako lady latinaa, ymmärtääkö hän historiaa? Viihtyisikö tuollainen lady mukamas museoissa, kaupungin sykkeessä, ja ihan vaikka poreammeessa toisen kanssa? Tutkimassa kirjastossa kirjoja, uskaltaisiko hän kokeilla hevosella ratsastamista, katsoa kun ritarit kesäisin, Linnojen nummilla toisistaan ottavat mittaa? Ladykö mukamas sellaista jaksaisi? Eikö se ladya haittaisi, ettei mies aina niin täydellinen olisi? Seksiäkin liikaahan se ajattelee, hyi sitä. Karsaastiko lady katsoisi, jos mies Pyhiä kirjoituksia lukisi? Porttojen sääriä vilkuilisi? Ei Lady sellaista kestäisi.
Tämä alkoi hyvin, mutta ladylle ei puhuta porttojen sääristä!
Lady vain noin vastata kai voineee. Sitä arvostaa osaan 🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap🤣🤣🤣
Aikaa eikä voimavaroja pidä hukata. Naiset ovat niin helppoja seksiin.
-ap
Äitis oli kun sinut sai. Mutta isäs vasta oli helppo, ilmaiseksi antoi!
Otsikko ei ole suomea, eikä sitä seuraava laskelma järjissään olevan tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ap:n kirjoitustaidolla ei tienata sen vertaa että voisi käydä edes kerran vuodessa.
Mutta sitä varten on se lähiökuppila ja siellä päivystävä iki-ihana jokamiehen Pirjo, 69.
Voi Pirjo, sinä vanha huo*a 👻 Toinen meistä puhuu latinaa ja on teologi, ja minä veikkaan että sinä et taida olla teologi meistä kahdesta ;)
Tunc abiens macisstratus cum ministis addubaect illos
Tunnen raivon palstan naisten. Mitä heistä kertoneekaan se? 👻 Rauhoittua voisivat jo he, mistään mitään kun eivät ymmärtäne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kyllä todella huono kirjallisessa ilmaisussa. Otsikostakaan ei saanut mitään selvää.
Niinkö? Voin olla, mutta suomennos tämä jos sinä olet hyvä kirjallisessa ilmaisussa.
Stella splendida et matutina.
-ap
Kaikki teistä olette niin tyhmiä ettette osaa näitä latinan lauseita suomentaa. Näyttäkää minulle yksi ja pesen hänen jalkansa siitä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Pirjo, sinä vanha huo*a 👻 Toinen meistä puhuu latinaa ja on teologi, ja minä veikkaan että sinä et taida olla teologi meistä kahdesta ;)
Tunc abiens macisstratus cum ministis addubaect illos
No, tähän ei taida olla kenelläkään enää sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten avioliitto liittyy maksulliseen seksiin.
Muutaman aviovuoden jälkeen on käytävä maksullisissa. Ei muuten liity.
Jos olet noin huono sängyssä, niin joo maksullisiin kannattaa kyllä ehkä sitten mennä.
Miksi ostat seksiä nuorelta ja kauniilta
?
Etkö saa edes ikäisiltä rumilta ? Et . Siksi. Säälin sua..naurettavaa.
Siis pitää ostaa että saa nuorempaa ja kauniimpaa?
Mun ei tarvi. Saan nuorempaa miestä milloin haluan, olenkin kuosissa ja pidän itsestäni huolta.
N46
Kuinkas tasokasta saat ILMAN RAHAA? SE ON SUN TASOS LOL.
Pitäisikö meidän naisten olla jotenkin vihaisia tästä asiasta?
En ainakaan minä ole.
Mielestäni on ihan hyvä vain, että AP:n kaltaiset miehet eivät pyri parisuhteisiin tai avioliittoon. Hänelle nainen on pelkästään seksinantaja, ei mitään muuta. Ei AP selkeästi välitä mistään muusta, kuin seksistä. Ei tuollaisen kannata parisuhteessa edes olla.
Ajattele nyt jos seurustelisit hänen kanssaan, tekisit lapset ja sitten vasta huomaisit, ettei se sinusta ole muuten kiinnostunut, kuin mitä sun jalkojen välissä on? Mitään rakkautta ei ole, mitään lämpöä ei ole, mitään läheisyyttä ole. Mies vain pari kertaa viikossa ryömii päällesi, ähkii minuutin ajan ja se on sitten siinä.
AP mielummin käy ähkimässä maksullisen luona, jonka päällä ennen häntä oli 30min sitten joku toinen ähkimässä samalla tavalla ja laukeamssa naisen sisälle. Ehkä AP:lla on se fetissi, jossa muut panee naista ennen kuin hän itse pääsee panemaan. Emme me tiedä, mutta tosiaan kannattaa sitten niissä maksullisissa käydä, kun ei naisen hyvinvointi tuon seksiaddiktion takia merkkaa hänelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mitään halua itse antaa ns ilmaiseksi . Lähes kaiken voi ostaa kylmän laskelmoivasti.
Puhutko nyt Petteri Orvon puolueesta?
Kyllä mies nai naisen puhtaasti helpomman seksin saannin takia. Naiset taas itsensä ja lasten elatuksen takia.