Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on ettei firman pikku jouluihin voi tuoda puolisoa!?

Vierailija
28.10.2006 |

Ottaa niin päähän, mies taas pääsee ihanaan iltaan ja minä hoidan TIETYSTI yllättäen lapsia sen (kin) illan!

Ja ei tartte viisastella että mene itse töihin niin saat pikku joulut, Itse työskenetelen hoitoalalla ja meiilä ei ole pikku jouluja ollut koskaan : (

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsisin miehen firman pikkujouluihin mukaan, mutta en halua mennä. Juhlin mieluummin tutussa porukassa, niin on aidosti hauskaa.

Vierailija
2/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiseksi vapaamuotoiseksi tapahtumaksi. Jos siellä olisi puolisot, tilaisuus olisi varsin toisenlainen, kun kaikkien pitäisi huolehtia puolison viihtymisesetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan todella ne voisi vaikka maksaa vähän enemmän kunhan puolisot pääsisi HALUTESSA mukaan.

-ap

Vierailija
4/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois bileet olla melko jäykät, jos siellä on puolisotkin. Mä en haluais miestäni työpaikkani bileisiin enkä puolestani miehen juhliin.

Vierailija
5/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisot tulisi mukaan, niin purukkaa olisi yli sata. On rennompaa olla vaan työkavereiden kanssa. Kummasti ne miehetkin muuttuu, kun on vaimo kainalossa. Se rentous katoaa jonnekin. Kas kun et ihmettele, että miksi ei saa ottaa lapsia mukaan.

Vierailija
6/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut työpaikan pikkujouluissa, joissa alkoholia otettuaan työkaverin vaimo on laittanut hommat aivan överiksi. Kaikilla ei ihan pysy hallinnassa tuo alkoholinkäyttö, sitten sitä voidaan aviopuoliso haukkua ja nolata julkisesti, ja samalla tarjota itseään jollekin puolison miespuoliselle työkaverille.

Aivan viisasta, että puolisot eivät saa osallistua, ei varmastikaan paranna firman tuottavuutta tuollaiset episodit, ja kyllä, aivan oikeasti tuollaista on tapahtunut.

Ymmärrän kyllä ap:ta, että harmittaa, mutta yllä oleva voi olla myös yksi syy, minkä vuoksi puolisoita ei kutsuta. Siis en väitä, että ap käyttäytyisi noin, mutta isossa porukassa, kuten työyhteyisössä, löytyy taaplaajaa moneen junaan.

Vierailija
7/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan ei sellaiset jolla ongelmia alkon suhteen ole kyllä ole edes tulossa kekkereihin!

Huono syy olla kutsumatta puolisoita. Mulla meni firmaan ainakin maku. Olen niin paljon uhrannut että mies on saanut tehdä pitkää päivää : (

-ap

Vierailija
8/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin työntekijöitä oli melkein 150 + puolisot. Päästiin teatteriin ja syömään + jokaiselle 5 drinkkilippua ja kyydit kotiin kaikille! :)

Vierailija
9/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Useinhan ei sellaiset jolla ongelmia alkon suhteen ole kyllä ole edes tulossa kekkereihin :

-ap

Vierailija
10/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin rennot bileet omassa porukassa kuin jäykät bileet tuppisuuna puolisoiden kanssa. Kas kun puolisoja ei pyydetä työpaikalle tai työpalavereihin.

Vierailija
11/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas HYVÄ ja työntekijän huomioon ottava firma ottaa myös puolison mukaan juhliin. Eihän sitä puolisoa ole pakko ottaa mukaan jos ei osaa esim. käyttäytyä tai jos muuten ei halua jne.

-ap

Vierailija
12/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku tuossa mainitsi niin eihän puolisot käy firman palavereissa ja koulutuksissakaan, miksi siis pikkujouluissa?

Taidat olla hermona kun miehesi on lähdössä pikkujouluihin? Pelkäätkö että tanssii liikaa naisten kanssa tai jopa vähän pussailee jonkun kanssa?

Vierailija
13/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miesvaltaisella alalla ja osallistun ainoana naisen a pikkujuhliin. Aina joku pettää, ei tosin minun kanssani. Mutta kovasti minuakin yrittävät.

Vierailija
14/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilla muilla ei ole oma puoliso käsivarressa, vaan sitä aikaa vietetään lähinnä työkavereiden kesken. Helpostihan juhla kuin juhla menee siihen, että pariskunnat hengaavat keskenään ja sinkut keskenään. Minusta on ihan hyvä, että on myös juhlia joihin ei sitä siippaa oteta mukaan.

Vierailija
15/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta taas HYVÄ ja työntekijän huomioon ottava firma ottaa myös puolison mukaan juhliin. Eihän sitä puolisoa ole pakko ottaa mukaan jos ei osaa esim. käyttäytyä tai jos muuten ei halua jne.

-ap

No itse en haluaisi miestäni oman firman pikkujouluihin, eikä myöskään mies minua omiinsa. Me kumpikin yhtä mieltä tästä asiasta, tosin kyllä kummallakin on oikeus muutenkin mennä itsekseen, kunhan asioista on etukäteen sovittu (lastenhoito)

Mutta tuo oli kyllä hyvä, että puolisoa ei ole pakko ottaa mukaan, jos ei halua tms. Ap. ainakin kommenteista päätellen aiheuttaisi riemua kotona, jos mies ilmoittaisi, että ei halua häntä mukaan...

Voihan ne puolisotkin ajatella, että ovat raataneet koko vuoden, mistä johtuen työntantajalla on velvollisuus tarjota hauska ilta ilman aviopuolisoita...

Vierailija
16/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.. : (

-ap

Vierailija
17/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vastaa

En ole helppo nakki, kertaakaan en ole miestäni yhdessäoloaikanamme pettänyt (10 vuotta jo oltu yhdessä, niistä viisi naimisissa), ja en nyt kovin epävarmaksikaan koe itseäni, kun minun ei ole pakko päästä miestäni vahtimaan työpaikkansa pikkujouluihin...sen verran kuitenkin mieheeni luotan.

Vierailija
18/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua mitä siellä puolisot tekisivät. Ja sitäkään en oikein tajua, ettei sinne tulla (siis ettei muka oikeesti voida uhrata työkavereille ja yhteishengelle yhtä iltaa vuodessa).

Vierailija
19/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap (joa ei ole säälittävä ripustautuja vaan olisi oiekasti halunnut iltaan osallistua kuullosti niin kivalle!)

Vierailija
20/45 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja avecien kanssa sitten lahdetaan risteilylle. Kiva seurata kun parikymppiset pojankoltiaiset tuo joka vuosi eri daamin ja toimitusjohtaja sammuu ekana joka vuosi... Kiva juhlia kun on erilaisia ja eri ikaisia ihmisia mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme