Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mieheen luottaa jos on jättänyt toisen naisen vuoksi mutta haluaa nyt palata luokseni?

Vierailija
07.09.2022 |

Luottaisitko ja nyt ihan rehellisiä vastauksia, ei kaunisteltuja totuuksia.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi luottaa, sillä juuri sinun ainutlaatuinen rakkautesi häntä kohtaan muuttaa kaiken...

Huomaa sarkasmi.

Häntäheikki on häntäheikki eikä muuksi muutu, kuin ehkä salaamaan asiat paremmin.

Vierailija
82/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutustuisin tuollaiseen mieheen jolla tuollainen menneisyys niin en alkaisi seurustelemaan koska en luottaisi. Miksei minulle tekisi samoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oleellista ei ole, pettääkö mies uudelleen. Tärkeämpi asia on se, että hän ei rakasta sinua.

Vierailija
84/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) tein miehelleni noin. Luulin haluavani olla toisen kanssa, kun meillä oli mieheni kanssa suhteessamme vaikea kausi silloin. Hyvin pian tajusin tehneeni virheen ja pyysin miestäni ottamaan minut takaisin. Toisenkin miehen kanssa homma olisi sujunut, mutta tajusin mitä oikeasti haluan. Onneksi mies otti minut takaisin. Enää en vaihtaisi häntä mistään hinnasta pois. Tiedän että hän otti ison riskin ottaessaan minut takaisin ja tuskin moni olisi niin tehnyt.

Vierailija
85/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luottaisi. Ilkeyttäni voisin ottaa miehen takaisin ja sit hetken kuluttua jättää hänet toisen miehen takia.

Ja siitä tulis hyvä mieli. Justiin.

Vierailija
86/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen) tein miehelleni noin. Luulin haluavani olla toisen kanssa, kun meillä oli mieheni kanssa suhteessamme vaikea kausi silloin. Hyvin pian tajusin tehneeni virheen ja pyysin miestäni ottamaan minut takaisin. Toisenkin miehen kanssa homma olisi sujunut, mutta tajusin mitä oikeasti haluan. Onneksi mies otti minut takaisin. Enää en vaihtaisi häntä mistään hinnasta pois. Tiedän että hän otti ison riskin ottaessaan minut takaisin ja tuskin moni olisi niin tehnyt.

Aika epäkypsä olet.

Vierailija
87/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itse olen aina tajunnut että rakastan nykyistäni ja toisinpäin. Ei ole tarvinut juosta vieraissa vaikka vaikeitakin aikoja on ollut mutta se on sitä tosi rakkautta.

Vierailija
88/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luottaisi. Ilkeyttäni voisin ottaa miehen takaisin ja sit hetken kuluttua jättää hänet toisen miehen takia.

Ja siitä tulis hyvä mieli. Justiin.

No voisi tullakin. Saisi mieskin tietää miltä tuollainen tuntuu.

En kyllä oikeasti toimisi noin vaan en edes huolisi miestä takaisin.

Vierailija
89/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset oikeasti niin mukavuuden haluisia ja laiskoja, ettei jakseta tutustua uusiin ihmisiin vaan palataan ruikuttaen entisen luokse. 

Vierailija
90/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että en enää edes ala seurustelemaan sellaisen miehen kanssa jolla ex pyörii kuvioissa, koska miehet aina palaa entisen luokse vaikka rakkaus olisikin kuollutta. Kaipaavat vain äitiään. Olen nyt ollut sinkkuna 11 vuotta. En vain jaksa näitä exän perässä roikkuvia reppanoita. Kasvasivat aikuisiksi.

Vierailija
91/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmiset oikeasti niin mukavuuden haluisia ja laiskoja, ettei jakseta tutustua uusiin ihmisiin vaan palataan ruikuttaen entisen luokse. 

On. Ja siksi ihmiset jäävät pitkiin liittoihin, vaikka toinen pettäisi mennen tullen ja palatessakin. Ovat rutinoineet omaan arkeensa, eroaminen olisi vain aivan liian vaivalloista. Helppoahan se on erota parikymppisenä, kun ottajia samasta ikäluokasta vielä löytyy ja omaisuus mahtuu auton takakonttiin. Aivan eri asia onkin, kun on yhteiset lainat, velat, omaisuutta, irtotavaraa, taloa, kesämökkiä, autoja, lemmikkejä ja jopa lapsia. Kaikki mahdollinen ristiin rastiin.

Vierailija
92/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika mikä sika. Ei jatkoon.

Vierailija
93/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi luottaa. Miksi turhaan kärsisit kaiken uudelleen?

Vierailija
94/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi luottaa. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
95/95 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ja siksi ihmiset jäävät pitkiin liittoihin, vaikka toinen pettäisi mennen tullen ja palatessakin. Ovat rutinoineet omaan arkeensa, eroaminen olisi vain aivan liian vaivalloista. Helppoahan se on erota parikymppisenä, kun ottajia samasta ikäluokasta vielä löytyy ja omaisuus mahtuu auton takakonttiin. Aivan eri asia onkin, kun on yhteiset lainat, velat, omaisuutta, irtotavaraa, taloa, kesämökkiä, autoja, lemmikkejä ja jopa lapsia. Kaikki mahdollinen ristiin rastiin.

Itellä ainakin lähtisi mielenterveys jos pitäisi olla kulissiliitossa jossa ei ole rakkautta. Elämä yleensä muuttuu paremaksi kun eroaa huonosta suhteesta, en ainakaan itse pystyisi jäämään huonoon suhteeseen, kuitenkin sen verran itseä kunnioitan ja kerran eletään. Onhan se jollainlailla ymmärrettävää jäädä surkeeseen suhteeseen, mutta en pystyisi itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän