Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mieheen luottaa jos on jättänyt toisen naisen vuoksi mutta haluaa nyt palata luokseni?

Vierailija
07.09.2022 |

Luottaisitko ja nyt ihan rehellisiä vastauksia, ei kaunisteltuja totuuksia.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää tällaiset pettäjämiehet, jotka ovat jättäneet toisen takia, mutta kun vituiksi menee, ovat ruikuttamassa takaisin, on ihan oma lajinsa.

Mies palaa vain sen takia, että hänellä meni vituiksi tuon toisen naisen takia. Ei siksi, että hän yhtäkkiä koki jonkin suuren valaistumisen suhteesi. Miehet eivät osaa olla yksin. Mieluummin sitten vaikka vanha suhde kuin olla yksin.

Sinua kokeilee, olethan tuttu, vanha ja turvallinen. Mutta sinä et koskaan voisi enää luottaa mieheen. Tiedän sen kokemuksesta, mua petettiin ja parikyt vuotta yritin luottaa, mutta eihän siitä mitään tule. Sitä sitten eletään jatkuvan epäluulon kanssa, mikä on tosi kuluttavaa. Jatkuvan epäilyn kanssa, että koskas tuo mies tuosta taas lähtee toisen matkaan.

Teidän suhde olisi jo valmiiksi ihan pilalla, mikäli otat miehen takas. Ei ole vahvaa perustaa, mihin tukeutua, kun elämässä tulee vastoinkäymisiä ja ongelmia.

Onhan se varmaan ihan kiva elellä siinä, käydä kaupassa ostamassa makkaraa,  löhötä sohvalla ja jakaa arki. Mutta jatkuva epäilys, epäluulo ja huoli kalvaisi aina siellä taustalla. Mieti jaksaisitko sellaista sitten kuitenkaan.

Mutta rakaastako tuollaiset miehet aidosti sitten sitä vanhaa kumppania? -ap

Ei ne rakasta muuta kuin itseään! Mieti olisitko itse tehnyt samat temput miehellesi. Pettää ja jättää, sitten kun alkuhuuma haihtunut ja arki kyllästymisine astunut uuteen suhteeseen niin sitten lähdetään takaisin exän hoidettavaksi. Siinä ei ole todellakaan rakkaudesta kyse, vaan mukavuudenhalusta ja yksinjäämisen pelosta.

Vierailija
62/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varmasti mukava istua sohvalla ja pieruverkkarit päällä. Ei muutakuin nostatte kulissit pystyyn. Sinuna kyllä vaihtaisin ne pieruverkkarit muihin housuihin ja lähtisin treffeille muiden miesten kanssa. Joku itsekunnioitus sentään oltava. En tajua mikä tuossa tutussa ja "turvallisessa" muka kiehtookin niin monia, ei kyllä itseä kiinnosta maata sohvalla kuin lahna.

Mitä tämä pieruverkkaripuhe oikein on? "Aatelisissakin piireissä" petetään ja päällä voi olla merkkivaatteet ja istutaan upeilla antiikkisohvilla. Ihan kuin pettämistä tapahtuisi vain joidenkin paskoissaan kulkevien pubiruusujen perheissä. Ei akateemiset piiritkään ole sen kummempia, niissä vaan otetaan joku laadukas hotellihuone tai ajellaan piiloon ökyhuviloille bemareilla tai tesloilla.

Ja en luottaisi enää pettämisen jälkeen mieheen. Kokeilin aikoinaan, ja aavistukseni osui oikeaan.

Vielä pahempaa on kun mies tuo yhteiseen kotiin toisen naisen. Toinen nainen tulee toisen reviirille ja lääppimään toisen tavaroita. Ehkä siksi pelkäänkin asua miesten kanssa yhdessä, koska en halua, että kotiini tuodaan lumppuja. Aina pitää olla eri kodit.

Aika härskiä tällainen. Huomattavan suuret mahdollisuudet käryyn. Naapurit kyttää tai nainen sopivasti jättää tai "unohtaa" jotain kamojaan.

Mutta jos aina pitää olla eri kodit, niin ethän sinä jo lähtökohtaisestikaan luota keneenkään, vai?

Ihan hyvin voi noinkin olla yhdessä, mutta onko se sitten varsinaista "perhe-elämää"? Ei kai sentään yhteisiä lapsia kahteen eri kotiin? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään enää muuttaisi kenenkää kanssa yhteen, ei ole yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa seurustella, eikä kaikki halua edes lapsia, ei minullakaan ole vaikka lähestyn jo keski-ikää. Ei enää eletä -60 luvulla. 

Vierailija
64/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää tällaiset pettäjämiehet, jotka ovat jättäneet toisen takia, mutta kun vituiksi menee, ovat ruikuttamassa takaisin, on ihan oma lajinsa.

Mies palaa vain sen takia, että hänellä meni vituiksi tuon toisen naisen takia. Ei siksi, että hän yhtäkkiä koki jonkin suuren valaistumisen suhteesi. Miehet eivät osaa olla yksin. Mieluummin sitten vaikka vanha suhde kuin olla yksin.

Sinua kokeilee, olethan tuttu, vanha ja turvallinen. Mutta sinä et koskaan voisi enää luottaa mieheen. Tiedän sen kokemuksesta, mua petettiin ja parikyt vuotta yritin luottaa, mutta eihän siitä mitään tule. Sitä sitten eletään jatkuvan epäluulon kanssa, mikä on tosi kuluttavaa. Jatkuvan epäilyn kanssa, että koskas tuo mies tuosta taas lähtee toisen matkaan.

Teidän suhde olisi jo valmiiksi ihan pilalla, mikäli otat miehen takas. Ei ole vahvaa perustaa, mihin tukeutua, kun elämässä tulee vastoinkäymisiä ja ongelmia.

Onhan se varmaan ihan kiva elellä siinä, käydä kaupassa ostamassa makkaraa,  löhötä sohvalla ja jakaa arki. Mutta jatkuva epäilys, epäluulo ja huoli kalvaisi aina siellä taustalla. Mieti jaksaisitko sellaista sitten kuitenkaan.

Ei ne rakasta muuta kuin itseään! Mieti olisitko itse tehnyt samat temput miehellesi. Pettää ja jättää, sitten kun alkuhuuma haihtunut ja arki kyllästymisine astunut uuteen suhteeseen niin sitten lähdetään takaisin exän hoidettavaksi. Siinä ei ole todellakaan rakkaudesta kyse, vaan mukavuudenhalusta ja yksinjäämisen pelosta.

Näin ajattelen itsekkin, itseään vain rakastaa. EI tuollaiset osaa rakastaa muita kuin itseään. Kunhan itsellä on kivaa.

Vierailija
65/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä mukavuudenhalua voi yrittää sitten sen uuden kumppanin kanssa, eikä palata vanhan luokse? Ihmettelen...

Vierailija
66/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että nyt opettaisit miehen siihen, että jatkossakin voisi aina pettää milloin vaan huvittaa kun sinä otat sitten kuitenkin aina takaisin? Mies teki valintansa sillä hetkellä kun petti eikä nyt auta itkeä ja kinuta että pääsisi takaisin. Teoilla on seuraukset ja jos ei ole valmis niitä seurauksia kantamaan niin sitten ei voi hölmöillä. Miehen kunnioitus sinua kohtaan vaikuttaa olevan täysi nolla kun edes ajattelee että voisit suostua palaamaan yhteen.

Vierailija
67/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan luokse helppo palata.

Vierailija
68/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jatkoin suhdetta pettäjän kanssa mutta nyt lähes 10 vuotta myöhemmin petän tätä pettäjää yhden exäni kanssa. Tässä on hauskaa vielä se että kun olin suhteessa tämän exän kanssa, hän oli suhteessa myös toisaalla ja tästä naisesta tuli myöhemmin hänen vaimo (nyt jo eronneet ajat sitten).

Nautin tilanteesta suunnattomasti.

Vierailija
69/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jatkoin suhdetta pettäjän kanssa mutta nyt lähes 10 vuotta myöhemmin petän tätä pettäjää yhden exäni kanssa. Tässä on hauskaa vielä se että kun olin suhteessa tämän exän kanssa, hän oli suhteessa myös toisaalla ja tästä naisesta tuli myöhemmin hänen vaimo (nyt jo eronneet ajat sitten).

Siis että mitä?

Vierailija
70/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että mitä?

Juuri kuten kirjoitin. Lue ajatuksella :)

Vierailija
71/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Kerran pettää, aina pettää. Kerran hakkaa, aina hakkaa. Ja kuten minun (ex-)mieheni kohdalla, kerran kpäinen alkkis-autisti, aina sellainen.

Vierailija
72/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut on siis paremmaksi todettu. olisin otettu.

Vierailija
73/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että mitä?

Ymmärsin ehkä jotenkuten, mutta mikä tuossa on se henkisesti tyydyttävä aspekti?

Vierailija
74/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. En luottaisi edes tilanteessa, jossa puolisoehdokkaalla olisi tällainen historia minuun täysin liittymättä. On kahdenlaisia ihmisiä; toisista kannattaa pysyä kaukana ja toisista ei. Varmaan sanomattakin selvää kumpaan ryhmään ap:n yksilö hyvin suurella todennäköisyydellä kuuluu. Miksi altistaa itsensä tieten tahtoen taas samoille ongelmille ja suruille?

Vierailija
75/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinut on siis paremmaksi todettu. olisin otettu.

Tai sitten on todettu helpoksi varavaihtoehdoksi. Vähemmän imartelevaa sellainen.

Vierailija
76/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyyhän miehelle koti tarjota😭😭

Vierailija
77/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että mitä?

Ymmärsin ehkä jotenkuten, mutta mikä tuossa on se henkisesti tyydyttävä aspekti?

Kaikki. Päälimmäisinä se että exän avioliitto sen rumaahisen kanssa ei kestänyt, sekä se että jos minua petetään, minäkin petän.

Vierailija
78/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin edes harkitset pettäjän takaisin tulemista, pitäisi sinun tietää täysi totuus, mitkä olivat ne syyt, että tämä ihminen jätti sinut?? Selityksiähän kyllä löytyy vaikka jostain "lorupussista" napattuna ja toisaalta myös selityksiä, miksi haluaa takaisin.

En kuitenkaan sano, että älä missään tapauksessa ota häntä takaisin! Miksi en sano? Siksi, koska en tunne sinua enkä häntä. Tiedän teistä liian vähän. Tuttavapiiristä vuosikymmenten ajalta tiedän joitakin tapauksia, että takaisintulo "onnistui".

Vierailija
79/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että mitä?

Tosielämän Kauniit ja Rohkeat.

Vierailija
80/95 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään enää muuttaisi kenenkää kanssa yhteen, ei ole yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa seurustella, eikä kaikki halua edes lapsia, ei minullakaan ole vaikka lähestyn jo keski-ikää. Ei enää eletä -60 luvulla. 

Kommentoin, että "voi noinkin elää" eli seurustella erillään, ja lisäksi mulla oli kysymysmerkki tuossa "Ei kai sentään yhteisiä lapsia eri koteihin" ??? Joten jos minulle näpäyttelit, niin ihan turhaan. -Tuo edeltävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme