Voiko mieheen luottaa jos on jättänyt toisen naisen vuoksi mutta haluaa nyt palata luokseni?
Luottaisitko ja nyt ihan rehellisiä vastauksia, ei kaunisteltuja totuuksia.
Kommentit (95)
No ei tietenkään voi, oletko tyhmä.
Suhteesta ei tullutkaan mitään, muttei halua yksinkään olla. Kunnes tapaa taas uuden
Vierailija kirjoitti:
Nää tällaiset pettäjämiehet, jotka ovat jättäneet toisen takia, mutta kun vituiksi menee, ovat ruikuttamassa takaisin, on ihan oma lajinsa.
Mies palaa vain sen takia, että hänellä meni vituiksi tuon toisen naisen takia. Ei siksi, että hän yhtäkkiä koki jonkin suuren valaistumisen suhteesi. Miehet eivät osaa olla yksin. Mieluummin sitten vaikka vanha suhde kuin olla yksin.
Sinua kokeilee, olethan tuttu, vanha ja turvallinen. Mutta sinä et koskaan voisi enää luottaa mieheen. Tiedän sen kokemuksesta, mua petettiin ja parikyt vuotta yritin luottaa, mutta eihän siitä mitään tule. Sitä sitten eletään jatkuvan epäluulon kanssa, mikä on tosi kuluttavaa. Jatkuvan epäilyn kanssa, että koskas tuo mies tuosta taas lähtee toisen matkaan.
Teidän suhde olisi jo valmiiksi ihan pilalla, mikäli otat miehen takas. Ei ole vahvaa perustaa, mihin tukeutua, kun elämässä tulee vastoinkäymisiä ja ongelmia.
Onhan se varmaan ihan kiva elellä siinä, käydä kaupassa ostamassa makkaraa, löhötä sohvalla ja jakaa arki. Mutta jatkuva epäilys, epäluulo ja huoli kalvaisi aina siellä taustalla. Mieti jaksaisitko sellaista sitten kuitenkaan.
Mutta rakaastako tuollaiset miehet aidosti sitten sitä vanhaa kumppania? -ap
Tuollaiset miehet joko teeskentelevät rakkautta saadakseen tarpeensa täytetyksi tai ovat ympityhmiä empatiassa ja tunnetaidoissa. Melkoisen alas päästät itsesi vajoamaan, jos otat lähtijän takaisin. Etkö edes itse kunnioita itseäsi? Sinuako saa noin kohdella ja sitten otat takaisin? Itse olen kerran tehnyt tuon virheen ja luottamuksen puuttuminen alkoi näkyä kaikessa mahdollisessa, myös raha-asioissa, lasten hoidossa jne. Suhde oli vihaa täynnä. Pidä ne vanhat hyvät muistot, ja hanki uudet muistot uuden miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huonolta idealta ottaa mies takaisin. Tietäisit aina, ettet ole hänen ykkösvalintansa. Voiko parisuhteen uudelleenperustaa sellaiselle pohjalle? En itse pystyisi. Menisi itsekunnioitus.
Jos ap on muuttunut tuossa välillä (esim ulkonäkö parantunut merkittävästi), saattaisi hyvinkin olla nyt ykkösvalinta.
Jos ero vaikuttaa ihmiseen niin, että sen ulkonäkö parantuu huomattavasti eron jälkeen niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa pysyä kaikesta erossa mikä sitä ulkonäköä huonontaa.
Täysin samaa mieltä. Muutenkin mies, joka on pelkän ulkonäön perään, ei välttämättä ole kaikkein paras valinta. -edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää tällaiset pettäjämiehet, jotka ovat jättäneet toisen takia, mutta kun vituiksi menee, ovat ruikuttamassa takaisin, on ihan oma lajinsa.
Mies palaa vain sen takia, että hänellä meni vituiksi tuon toisen naisen takia. Ei siksi, että hän yhtäkkiä koki jonkin suuren valaistumisen suhteesi. Miehet eivät osaa olla yksin. Mieluummin sitten vaikka vanha suhde kuin olla yksin.
Sinua kokeilee, olethan tuttu, vanha ja turvallinen. Mutta sinä et koskaan voisi enää luottaa mieheen. Tiedän sen kokemuksesta, mua petettiin ja parikyt vuotta yritin luottaa, mutta eihän siitä mitään tule. Sitä sitten eletään jatkuvan epäluulon kanssa, mikä on tosi kuluttavaa. Jatkuvan epäilyn kanssa, että koskas tuo mies tuosta taas lähtee toisen matkaan.
Teidän suhde olisi jo valmiiksi ihan pilalla, mikäli otat miehen takas. Ei ole vahvaa perustaa, mihin tukeutua, kun elämässä tulee vastoinkäymisiä ja ongelmia.
Onhan se varmaan ihan kiva elellä siinä, käydä kaupassa ostamassa makkaraa, löhötä sohvalla ja jakaa arki. Mutta jatkuva epäilys, epäluulo ja huoli kalvaisi aina siellä taustalla. Mieti jaksaisitko sellaista sitten kuitenkaan.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja näitä surkimuksiahan riittää. Oman sisaren ex-mies kans alkujaan lähti, kun ei kiinnostanutkaan pitää pienestä lapsesta huolta ja lähti "hehkeämmän" naisen perään kuolaamaan. No sitten ei onnistunutkaan se suhde niin oli vikisemässä takaisin. Justiinsa joo. Onneksi sisko ei tähän langennut. Törkeästi jätti vaimonsa käytännössä yksinhuoltajaksi, mutta sitten kun on riski jäädä itse yksin niin yrittääkin luikerrella takaisin. Haistakoon home.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Koska jos hän olisi oikeasti ja aidosti sinua rakastunut, niin ei olisi koskaan toisen matkaan lähtenyt.
ap:n pitää ensin kunnioittaa itse itseään ennenkuin kukaan mies kunnioittaa ap:ta
Mielestäni aito rakkaus on sitä, että pysytään aina rinnalla eikä haahuilla muiden naisten perässä.
En ikinä suostuisi kakkosvaihtoehdoksi. Mieluummin yksin.
Jotkut miehet ei osaa olla yksin ja tarvitsevat passaajan, äidin
Haluaako takaisin vain kun puuttuu ilmainen asunto, pyykinpesu, kokki, seksi...?
Jos onnistutte asumaan omillanne (aina yöksi omaan kotiin) muutaman kuukauden, ehkä sitten ...
Eiköhän mies kaipaa vain seksiä ja ap on nuin tyhmä niin mikäs siinä miehellä oltavat.
En ikinä ottaisi, mies jonka "rakkaus" menee sen mukaan miltä tänään näytän, on joko assi tai kuspää.
Pettämisestä on mielestäni vielä mahdollista päästä yli jos pettäjä katuu ja pysyy tästä huolimatta rinnalla. Jos taas on lähtenyt toisen matkaan ei kyllä kadu mitään muuta kuin max uuden suhteen epäonnistumista. Ei tuosta mitään hyvää seuraa.
Maailma on miehiä täynnä. Unohda jo paskaksi osoittautunut.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi, mies jonka "rakkaus" menee sen mukaan miltä tänään näytän, on joko assi tai kuspää.
Tai sitten molempia.
Olen joskus ollut tuossa tilanteessa ja pahalta tuntui olla kakkos valinta miehelle. Ei tuntunut aidolta rakkaudelta. Yritettiin jatkaa mutta ei toiminut. En enää voinut edes katsoa kunnolla miestä silmiin. Tunsin itseni pelleksi. Miehen matelu myös alkoi ärsyttämään, kun oli valmis jopa luopumaan kavereistaan takiani mutta ei se olisi ollut aitoa. Ei vain enää toimi. Omat tunteet myös kuoli ja tuntui etten edes tuntenut miestäni.
Jos ero vaikuttaa ihmiseen niin, että sen ulkonäkö parantuu huomattavasti eron jälkeen niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa pysyä kaikesta erossa mikä sitä ulkonäköä huonontaa.