Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntana ulos syömään, mutta sinkkuna ei - mikä tässä on ideana??????

Vierailija
06.09.2022 |

Monille (varsinkin) naisille on tärkeää, että parisuhteessa käydään ainakin silloin tällöin kunnon ravintolassa syömässä. Se oikeastaan jopa "kuuluu" parisuhteeseen, varsinkin seurustellessa; jostakin syyst' juuri yhdessä syöminen ravintolassa on monille THE juttu. Sellaisetkin naiset ovat yhtäkkiä innokkaita ulkonasyöjiä ja sitä vaativia, jotka eivät sinkkuna ollessaan käyneet käytännössä lainkaan ravintolassa syömässä. Työpaikkaruokalalounasta tai salaatilla käymistä kaverin kanssa shoppaillessa en lue ulkona syömiseksi.

Ilmaista se ei kuitenkaan ole ja monet sinkkunaiset perustelevatkin ravintolassa syömättömyyttään sillä, että samalla rahalla voi itse tehdä paljon enemmän ruokaa. Joo niin varmaan voi, mutta jos annos maksaa x euroa ravintolassa sinkkuna, saman x euroa se maksaa parisuhteessakin.

Vai maksajan puuteko se sinkkuna ulkonasyömisen estää?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kysyä, että mihin tämä aloittajan käsitys perustuu? Olen käynyt syömässä yksin tai naisporukassa, mutta todella harvoin yhdessä puolison kanssa.

Vierailija
2/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö pitäisi sinkkuna käydä ulkona syömässä vai mikä tän jutun pointti oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naiseni ei viihdy ulkona syömässä. Muutaman kerran vuodessa käydään. Mielelläni tarjoan, jos saan hänet viihtymään.

Ystävien kanssa käyn useammin.

Vierailija
4/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein ulkona syömässä aikuisen tyttäreni kanssa. Sinkku olen.

Vierailija
5/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa,ainakin alussa on varmasti kiva käydä yhdessä ravintolassa syömässä. Sinkkuna ei viitsi lähteä yksin syömään,itsestä ainakin on kiva käydä kaverin kanssa,on juttuseuraa. Eli sinkkuna käydään,jos saa seuraa mukaan. Rahasta ei ole kiinni,maksan omat tilaukseni parisuhteessakin.

Vierailija
6/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt. Mitä tällä aloituksella haetaan takaa?

Olen sinkku ja käyn usein ulkona syömässä. Joko yksin tai ystävien kanssa.

Vierailija
7/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei ole kiva syödä ravintolassa, siinä on vain kiire päästä pois. Pulison tai kaverin kanssa syömässä viihtyy pitempään, kun on juteltavaa.

Vierailija
8/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista ajatella istuvansa yksin jossain ala cartessa illalla. En erityisesti tykkää käydä miehenkään kanssa missään hienommassa, ei olla vieläkään saatu viime jouluna saatua ala carte -lahjakorttia käytettyä.

Vierailija
9/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ulkona syömistä on jo se, että tekee voileivän ja menee syömään sen parvekkeelle. Kahviakin voi ottaa mukaan. :)

Vierailija
10/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? En oikein usko. Luulen että ravintolassa syömistä arvostavat tekevät sitä muutenkin. Tai sitten tässä on sama kuin monien muiden tekemisten kanssa: esimerkiksi yksin ollessa en viitsi itsekseni järjestää mitään kovin kummoisia eväitä luontoretkille. Pariskuntana mennessä eväisiin jaksaa panostaa paljon enemmän, kokemus on mukava jakaa tärkeän ihmisen kanssa.

Vierailija
11/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei ole sitä sosiaalista puolta, vai yksinkö siellä pitäisi höpistä.

Vierailija
12/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt tuo kotiin yhdelle tai kahdelle, ei väliä. Ei tule enää käytyä missään.

Vierailija
13/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää kokata enemmän. Sinkkuna voi syödä samaa ruokaa vaikka viisi päivää putkeen, mutta suhteessa sama määrä menee kahteen päivään.

Vierailija
14/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on yhteiset rahat ja pääsee kerrankin toisen tekemään pöytään.

Sinkkuna ei syönyt ulkona, koska mä sotken aina, en kehdannut.

Vierailija
15/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nämä ihmiset haluavat parisuhteeseen laatuaikaa, ja ravintolakäyntiin liittyy heille oleellisesti sosiaalinen aspekti.

Vierailija
16/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut 19 vuotta yhdessä mieheni kanssa ja ekatreffeillä käytiin kiinalaisessa, muuten ei olla taidettu syödä yhdessä ulkona kuin laivan buffetissa, tai jollain huoltoasemalla lomamatkalla. Mies ei ole mikään kulinaristi, vaikka olen yrittänyt opettaa. Hänelle ruoka on vatsantäytettä. Käyn ulkona syömässä kavereiden kanssa, koska he osaavat arvostaa uusia makuelämyksiä ja seurustelua hyvän ruoan ja viinin äärellä. Maksan ihan omalla rahalla.

Vierailija
17/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yhden kerran olen käynyt yksin syömässä, jollei työruokailuja lasketa. Oli vähän hemmetin tylsää. Jollei ole ketään mukana, syön mieluummin kotona TV:n tai läppärin ääressä.

Vierailija
18/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä siitä, mutta maksamisessa periaate on se, että se maksaa laskun joka kutsuu/pyytää.

Mies EI siis ole mikään laskunmaksuautomaatti tai lompakko oletuksena koska on mies. Jos jonkun naisen innokkuus ravintolassa syömiseen liittyy olennaisesti siihen, että mies oletuksena aina maksaa - myös silloin kun nainen ehdottaa ulkonasyömistä- , nainen on sekä pihi että lompakkoloinen. Vastaavasti mies, joka ehdotta,a että mennäänkö tänään syömään uuteen pihviravintolaan ja ilmoittaa sitten ravintolassa tarjoilijalle, että eri laskut tai ehdottaa naiselle laskun jakamista, on myös pihi. Mutta ei lompakkoloinen, kun maksaa kuitenkin oman osuutensa.

Vierailija
19/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paritellessa oikea hetki syödä ulkona?

Vierailija
20/75 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ulkona syömistä on jo se, että tekee voileivän ja menee syömään sen parvekkeelle. Kahviakin voi ottaa mukaan. :)

Huh, jos kaikki ajattelisivat noin niin kahvilat ja ravintolat menisivät konkurssin myötä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä