Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä juttelee eksänsä kanssa

Vierailija
04.09.2022 |

Miesystäväni jäi kiinni eksälleen juttelemisesta, kun sain hänen tablettinsa lainaan eikä hän ollut muistanut kirjautua ulos messengeristään. En olisi huomannut koko asiaa, ellei heidän välisensä viestit olisi ponnahtaneet ruudulle. Avasin keskustelun ja hän on ilmeisesti koko yhdessäolomme aikana viestitellyt tälle, kehunut kauniiksi ja sanonut kaipaavansa. Yhteisillä matkoillamme hän on "ollut yksin" ihan kuin minua ei olisi edes olemassa.

Kerroin miehelle, että näin viestit. Hän on pahoillaan eikä haluaisi erota, mutta minulle on käynyt selväksi, että hän edelleen rakastaa tuota naista. He ovat tavanneet illallisen ja salillakäymisen merkeissä muutaman kerran. En tiedä, miksi hän on minun kanssani.

Tuntuu paskalta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oikein lukea jos epäilee että mies pettää. Minäkin luin ja seurasin mieheni viestejä. Minä tein ratkaisun että muutin pois enkä kertout aluksi miehelleni vaan vasta sen jälkeen kun olin muuttanut.

Vierailija
22/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luit miehesi yksityisiä viestejä ilman lupaa? Rikoit juuri kirjesalaisuutta ja miehelläsi on oikeus haastaa sinut oikeuteen. Salilla käymisessä ystävän kanssa ei ole mitään väärää.

Miksi mies oli niin tyhmä, että lainaa tablettiaan naisystävälleen mutta jättää messengerin auki? Onko pöydälle auki jätetyn kirjeen näkeminen myös rikos?

Onko oikein tyhjentää toisen koti jos kiireessä jäänyt avain oveen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök mikä mies.

Mutta kun ei se ole. Se on ihana mies ja mä rakastan sitä ihan kamalasti. Luotin siihen ja luulin sekin rakastaa mua. Tää meidän seurusteluaika on ollut niin onnellista ja oon tuntenut kerrankin olevani haluttu ja rakastettu. Miten tästä pääsee yli?

Ihanat miehet eivät

-valehtele

-tekstaile eksilleen ja kehu keitä kauniiksi

-tapaile eksiä selkäsi takana

-

Nimenomaan. Sulla on paska mies, jota LUULIT ihanaksi. 

Vierailija
24/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luit miehesi yksityisiä viestejä ilman lupaa? Rikoit juuri kirjesalaisuutta ja miehelläsi on oikeus haastaa sinut oikeuteen. Salilla käymisessä ystävän kanssa ei ole mitään väärää.

Miksi mies oli niin tyhmä, että lainaa tablettiaan naisystävälleen mutta jättää messengerin auki? Onko pöydälle auki jätetyn kirjeen näkeminen myös rikos?

Onko oikein tyhjentää toisen koti jos kiireessä jäänyt avain oveen?

No vakuutus ei välttämättä korvaa tuollaisia typeryyksiä. Harvinaisen paska olkiukko btw.

Vierailija
25/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa olette molemmat pettäneet toisenne. Erotkaa

Vierailija
26/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen112 kirjoitti:

Kyllä on oikein lukea jos epäilee että mies pettää. Minäkin luin ja seurasin mieheni viestejä. Minä tein ratkaisun että muutin pois enkä kertout aluksi miehelleni vaan vasta sen jälkeen kun olin muuttanut.

27/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä halusikin jäädä kiinni. Nyt saa sitten puhua rakastamastaan ex-: stä tämän uuden naisensa kanssa. Oikein piehtaroida rakkaudessaan.

Kielsi tyttiksen, kuin Juudas Jeesuksen.

Siksi on pitänyt salassa, että tie auki ex:n luo ja jos ei tärppää, niin sitten muiden muijien.