Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajilta viety auktoriteetti

En ole ope
03.09.2022 |

Miten mielestäsi lasta voisi ojentaa koulussa ettet pahoita mieltä tai ettei se ole liian "rajua" Kerro.

Kommentit (364)

Vierailija
361/364 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan opettaja ei saa nykyään korottaa ääntään. Oppilaat melskaavat itse kuin markkinoilla ja kun ope yrittää saada oman äänensä kuuluviin, hän on ilkeä rageope. T: Lukion opettaja

Se on aina ollut niin, että huutava opettaja on menettänyt pelin. Ei suktoriteettia niin saa.

Ja milläköhän muulla tavalla sitten saa huomion omaan puheeseensa, jos koko luokka hälisee kuin sirkuksessa? Luokan edessä on muutenkin puhuttava normaalia kovempaa, jotta kaikki kuulevat. Tämäkin on joidenkin mielestä huutamista. Kerro nyt sinä viisaampana meille tyhmille, miten sen "suktoriteetin" sitten saa.

Et ilmeisesti ole kuitenkaan opettaja, joten miksi tämä kiinnostaa sinua?

Nyt hei ihan oikeesti. Missä mä sanon, etten ole opettaja? Mä olen tuo sama "Lukion opettaja", joka kirjoitti lainaamasi ketjun ensimmäisen viestin. En vain viitsi joka kerta toistaa erikseen opettajuuttani. T: Lukion opettaja

Ei teitä tyhmiä ole kovin paljoa, onneksi. Jokainen ammattitaitoinen opettaja tietää, ettei huutaminen ole hyvä tapa hankkia huomiota omaan puheeseen.

Sinä tarvitset lisäkoulutusta ja tukea omaan työhöni. On liian kuormittavaa olla opettaja ellei osaa muuta kuin huutaa.

Sanoinko, etten osaa muuta kuin huutaa? Tyhmäksi nimittely ja ammattitaitoni kyseenalaistaminen nyt tuskin työhyvinvointiani parantaa.

Ihan itse puhuit teistä tyhmistä:

Kerro nyt sinä viisaampana meille tyhmille, miten sen "suktoriteetin" sitten saa.

Ihan oikeasti tarvitset koulutusta, ellei ole keinoja työhön.

Vierailija
362/364 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät opettajat halua ojentaa lapsia rajusti. He ovat ammattilaisia ja ammattilaisuuteen kuuluu se, että keskustelemalla pärjätään lapsen kuin lapsen kanssa. Tästä syystä opettajat ovat mm. vapaaehtoisesti luopuneet jälki-istuntojen antamisesta vaikka laki toistaiseksi salliikin jälki-istunnot.

Jälki-istuntojen ongelma taitaa olla se, ettei koulu voi oikein mitään sille, jos oppilas ei hänelle määrättyihin jälki-istuntoihin tule.

Älä höpsi.

Rangaistuksia kyllä on ja viimeinen on koulusta erottaminen.

Jos koulussa valta ei ole opettajilla niin se on lepsuilua.

Rangaistukset kuuluu kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/364 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan opettaja ei saa nykyään korottaa ääntään. Oppilaat melskaavat itse kuin markkinoilla ja kun ope yrittää saada oman äänensä kuuluviin, hän on ilkeä rageope. T: Lukion opettaja

Se on aina ollut niin, että huutava opettaja on menettänyt pelin. Ei suktoriteettia niin saa.

Ja milläköhän muulla tavalla sitten saa huomion omaan puheeseensa, jos koko luokka hälisee kuin sirkuksessa? Luokan edessä on muutenkin puhuttava normaalia kovempaa, jotta kaikki kuulevat. Tämäkin on joidenkin mielestä huutamista. Kerro nyt sinä viisaampana meille tyhmille, miten sen "suktoriteetin" sitten saa.

Et ilmeisesti ole kuitenkaan opettaja, joten miksi tämä kiinnostaa sinua?

Nyt hei ihan oikeesti. Missä mä sanon, etten ole opettaja? Mä olen tuo sama "Lukion opettaja", joka kirjoitti lainaamasi ketjun ensimmäisen viestin. En vain viitsi joka kerta toistaa erikseen opettajuuttani. T: Lukion opettaja

Ei teitä tyhmiä ole kovin paljoa, onneksi. Jokainen ammattitaitoinen opettaja tietää, ettei huutaminen ole hyvä tapa hankkia huomiota omaan puheeseen.

Sinä tarvitset lisäkoulutusta ja tukea omaan työhöni. On liian kuormittavaa olla opettaja ellei osaa muuta kuin huutaa.

Sanoinko, etten osaa muuta kuin huutaa? Tyhmäksi nimittely ja ammattitaitoni kyseenalaistaminen nyt tuskin työhyvinvointiani parantaa.

Ihan itse puhuit teistä tyhmistä:

Kerro nyt sinä viisaampana meille tyhmille, miten sen "suktoriteetin" sitten saa.

Ihan oikeasti tarvitset koulutusta, ellei ole keinoja työhön.

Minulla on jo koulutus. Opettajankoulutus. Sinulla ei taida olla. Alapeukuta ja vänkää vaan, en usko että olet opettaja.

Vierailija
364/364 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lukeneet kirjan Iida Rauma: Hävitys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi