Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailin vuoden miehen kanssa. Tänään minulle selvisi, että hön petti alusta asti eri naisten kanssa.

Vierailija
03.09.2022 |

Olen täysin hajalla. Asia selvisi mulle somesta.

Olimme sopineet, että yhdessä ollaan. Oli suunnitelmia yms. Hän petti koko ajan.. alusta asti.

En päässyt viime syksynä viikonloppumatkalle, kun hänellä oli synttärit. Valehteli menneensä yksin. Somesta näin, että oli siellä naisen kanssa jota tapaili päällekkäin. Näitä naisia on useampia.

Tätä on jatkunut tietämättäni reilun vuoden ja meidän piti muuttaa yhteen syksyllä. Olen hienosti tuhlannut elämästäni vuoden täyteen huijaukseen ja paskaan. En tiedä miten selviän surusta.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tutustu narsismiin ja future feikkaukseen.

Mies esitti minulle suhdetta, vaikka halusi oikeasti vain panna. Hän tiesi, etten tekisi hänen kanssaan mitään, ellei meillä olisi oikeaa suhdetta. Hän näytteli koko ajan. Kuukauden parin päästä kävi ilmeiseksi, ettei hänellä ole tunteita liehittelyistä ja lirkutteluistaan huolimatta. Tunsin itseni raiskatuksi, hyväksikäytetyksi.

Vierailija
122/126 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäyttäisin takaisin hieman, ehkä oppisi jotain tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs näpäytät, jos ei miehellä ollut mitään tunteita tms.? Vaikea se on sellaista kylmää vedättäjää mitenkään näpäyttää. Parempi vain yrittää unohtaa ja keskittyä oman itsetunnon rakentamiseen (se kun tuollaisessa vedätetyksi tulemisessa ottaa aika pahasti hittiä).

Vierailija
124/126 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs näpäytät, jos ei miehellä ollut mitään tunteita tms.? Vaikea se on sellaista kylmää vedättäjää mitenkään näpäyttää. Parempi vain yrittää unohtaa ja keskittyä oman itsetunnon rakentamiseen (se kun tuollaisessa vedätetyksi tulemisessa ottaa aika pahasti hittiä).

Näpäyttää voi esimerkiksi käräyttämällä mies hänen muille tapailunaisilleen.

Vierailija
125/126 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisia piirteitä omaavilla miehillä yleensä erittäin rikkonainen parisuhdehistoria. Pettämisiä, salasuhteita, lennosta vaihtamisia toiseen. Lapsiakin saattaa olla enemmän kuin yhdestä suhteesta. Tuossa vaiheessa he saattavat ns kääntyä etäsuhteiden kannattajiksi henkeen ja vereen vaikka aiemmin ovat vannoneet jotain ihan muuta.

Suhteen alussa he haluavat mahdollisimman määrittelemättömät rajat koska pitävät sellaista vapauden osoituksena. Ja vapaus on näille mukamas rakkauden ilmentymä.

Todellinen syy on piilotettu narsismi eli haluavat varmistaa useamman kuin yhden lähteen. Omatuntoa ja empatiaa näillä tyypeillä ei ole.

Vierailija
126/126 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekko???