Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailin vuoden miehen kanssa. Tänään minulle selvisi, että hön petti alusta asti eri naisten kanssa.

Vierailija
03.09.2022 |

Olen täysin hajalla. Asia selvisi mulle somesta.

Olimme sopineet, että yhdessä ollaan. Oli suunnitelmia yms. Hän petti koko ajan.. alusta asti.

En päässyt viime syksynä viikonloppumatkalle, kun hänellä oli synttärit. Valehteli menneensä yksin. Somesta näin, että oli siellä naisen kanssa jota tapaili päällekkäin. Näitä naisia on useampia.

Tätä on jatkunut tietämättäni reilun vuoden ja meidän piti muuttaa yhteen syksyllä. Olen hienosti tuhlannut elämästäni vuoden täyteen huijaukseen ja paskaan. En tiedä miten selviän surusta.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun kaksi exääni ovat sanoneet, että "saisit kenet tahansa". Nyt on vuosi kuivaa kautta takana.

Vierailija
82/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun keskusteltiin suhteen tilasta niin mies vetosi aina johonkin tekosyyhyn esim asuntoon tai työkiireisiin. Aloin ihmetellä, miksi suhde ei etene. Syy oli aina jossain turhassa ja totuus se, että oli muita naisia.

Mies antoi aina ymmärtää ja sanoi, että haluaa meidän olevan yhdessä. Tehtiin yhteisiä suunnitelmia, mutta käytännössä mikään ei toteutunut. Pelkkiä turhia lupauksia.

Yhteydenpito oli välillä olematonta.. välillä tosi tiivistä. Riippuen ilmeisesti siitä oliko muita kiireitä. Selitti jatkuvasti näistä naisista osin halventavaankin sävyyn, ketä myös tapaili salaa. Sen takia en epäillyt mitään. Tämä taas liittyi osittain miehen työhön, miksi sain kuulla jatkuvasti kertomuksia eri naisista.

Olisinpa tajunnut jättää välistä.

Ap

Eli suhde oli miehelle alusta loppuun asti ihan vain panosuhde. Sinä yritit painostaa häntä etenemään suhteessa, vaikka hän ei selvästikään sitä halunnut. Se vähä, mitä suhteenne eteni siitä panosuhteesta, oli ihan puhtaasti vain sinun mielikuvitustasi.

Seuraavan kanssa luota siihen, että suhde etenee omalla painollaan, jos kumpikin aidosti sitä haluaa. Ei siihen tarvitse toista painostaa. Sillä, että painostat toisen etenemään suhteessa enemmän tai nopeammin, kuin toinen on valmis, sillä rikot ennen kaikkea itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttti ätmi kirjoitti:

Noin käy koska kelpuutit komean miehen. Naiset uskoo aina että komea mies on hyvä kumppani eikä koskaan petä. Nyt sait näpeillesi joten ymmärrä ensi kerralla kelpuuttaa ruma mies. Komea mies saa helposti uuden naisen. Ruma mies voi saada tuurilla yhden naisen elämänsä aikana ja on aina uskollinen.

Mutta uskollinen vain siksi, ettei saa ketään muutakaan. 

Hän vain tyytyy sinuun, katkeroituu ja kostaa kaiken katkeruutensa sinulle. 

Kostaa kenen kanssa? Jos flaksi oli olematon, niin se pysyy sellaisena. Tälläinen mies haluaa asettua naisen kanssa, joka on siitä kiinnostunut. Lisäksi sun ongelma on, että yleistät kaikki miehet samanlaiseksi vain siksi, koska nainen rakastuu aina playereihin tai varattuihin.

Ööh, sinähän se yleistät kaikki miehet samanlaisiksi. Itse olet sanonut tässä monta kertaa että jos mies vain saa huomiota naisilta niin hän pettää ennemmin tai myöhemmin. Eli miehet ovat kaikki pohjimmiltaan pettureita.

Voin kertoa sinulle, että olet väärässä. Minulla on komea mies, joka varmasti kelpaisi muillekin. Silti hän on uskollinen. En ikinä haluaisi miestä joka asettuu kenen naisen kanssa vain saa, ja on uskollinen vain siksi ettei hänellä käy flaksi muiden kanssa. Eli tyytyy naiseen. Minä tiedän varmasti, että mieheni haluaa olla juuri minun kanssani, koska hänellä olisi mahdollisuus ottaa joku muukin, mutta hän ei ole niin tehnyt.

Ja kostamisella tarkoitin sitä, että tuollainen mies kostaa katkeruutensa valittamalla, nalkuttamalla, ilkeilemällä, arvostelemalla jne. Pettäminen ei ole ainoa tapa kostaa, vaikka sinä yleistätkin kaikki miehet samaan roskakasaan eli pettureiksi. Tee jotain mies*vihallesi.

Poikkeus ei vahvista sääntöä. Suurin osa komeista miehistä, jolla on varaa valita naisista myös tekee sen. Voihan yks stradegia olla se, että nussit 50 komistusta ja joku niistä asettuu sun kanssa. Sitähän moni 40+ vuotias rupsahtanut nainen vielä tekee clubeilla :D

Kuten sanoin, tee jotain miesvihallesi. Ei ole mikään sääntö että kaikki miehet ovat pettureita ja yksi uskollinen on vain poikkeus säännöstä. Moni mies myös etsii ihan ikäistään seuraa eli ei heitä haittaa jos nainen on 40+, saanut normaaleja iän merkkejä ja siis sinun pinnallisessa maailmassa "rupsahtanut". Lopeta yleistäminen ja mieti mistä olet saanut tuollaisen kuvan miehistä. Jos itse olet sellainen, se ei tarkoita että muutkin ovat.

Vierailija
84/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttti ätmi kirjoitti:

Noin käy koska kelpuutit komean miehen. Naiset uskoo aina että komea mies on hyvä kumppani eikä koskaan petä. Nyt sait näpeillesi joten ymmärrä ensi kerralla kelpuuttaa ruma mies. Komea mies saa helposti uuden naisen. Ruma mies voi saada tuurilla yhden naisen elämänsä aikana ja on aina uskollinen.

Kostaa kenen kanssa? Jos flaksi oli olematon, niin se pysyy sellaisena. Tälläinen mies haluaa asettua naisen kanssa, joka on siitä kiinnostunut. Lisäksi sun ongelma on, että yleistät kaikki miehet samanlaiseksi vain siksi, koska nainen rakastuu aina playereihin tai varattuihin.

Ööh, sinähän se yleistät kaikki miehet samanlaisiksi. Itse olet sanonut tässä monta kertaa että jos mies vain saa huomiota naisilta niin hän pettää ennemmin tai myöhemmin. Eli miehet ovat kaikki pohjimmiltaan pettureita.

Voin kertoa sinulle, että olet väärässä. Minulla on komea mies, joka varmasti kelpaisi muillekin. Silti hän on uskollinen. En ikinä haluaisi miestä joka asettuu kenen naisen kanssa vain saa, ja on uskollinen vain siksi ettei hänellä käy flaksi muiden kanssa. Eli tyytyy naiseen. Minä tiedän varmasti, että mieheni haluaa olla juuri minun kanssani, koska hänellä olisi mahdollisuus ottaa joku muukin, mutta hän ei ole niin tehnyt.

Ja kostamisella tarkoitin sitä, että tuollainen mies kostaa katkeruutensa valittamalla, nalkuttamalla, ilkeilemällä, arvostelemalla jne. Pettäminen ei ole ainoa tapa kostaa, vaikka sinä yleistätkin kaikki miehet samaan roskakasaan eli pettureiksi. Tee jotain mies*vihallesi.

Poikkeus ei vahvista sääntöä. Suurin osa komeista miehistä, jolla on varaa valita naisista myös tekee sen. Voihan yks stradegia olla se, että nussit 50 komistusta ja joku niistä asettuu sun kanssa. Sitähän moni 40+ vuotias rupsahtanut nainen vielä tekee clubeilla :D

Kuten sanoin, tee jotain miesvihallesi. Ei ole mikään sääntö että kaikki miehet ovat pettureita ja yksi uskollinen on vain poikkeus säännöstä. Moni mies myös etsii ihan ikäistään seuraa eli ei heitä haittaa jos nainen on 40+, saanut normaaleja iän merkkejä ja siis sinun pinnallisessa maailmassa "rupsahtanut". Lopeta yleistäminen ja mieti mistä olet saanut tuollaisen kuvan miehistä. Jos itse olet sellainen, se ei tarkoita että muutkin ovat.

No eihän naisilla sitten mitään hätää ole, jos vain yksittäiset miehet pettävät? Hyvähän se vain kai on, että luotettavia ja hyviä miehiä on pilvin pimein täydellisille naisille.

Vierailija
85/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hän petti. Jos mies saa reikäsi kihelmöimään niin hän saa sen kihelmöimään kaikilta muiltakin naisilta, miten nainen voi olla niin naiivi, että uskoo miehen olevan uskollinen?

Todennäköisesti seuraava miehesi on samanlainen eli et ole edes älynnyt ottaa opiksesi.

Eli mies on uskoton aina kun se on mahdollista? Vain mies, joka ei kelpaa kenellekään muulle naiselle, kykenee olemaan uskollinen. On kyllä surkea joukko jos näin on.

Jokainen mies on uskoton jos tilanne tulee. Ei ole olemassakaan miestä kuka ei olisi koskaan pettänyt.

Ei ainaskaan mun kohdalle. Sen huomaa siitä, että ei ole edes mielenkiintoa käydä hourilla, vaikka olisi siihen rahaa viikottain. 

Ongelma on lähinnä siinä, että tälläiselle tavalliselle miehelle klubit/tinderit ovat paskin tapa tavata naisia naisten riman vuoksi. Enkä edes lähesty mitään nuorimpia tai kauniimpia. Vanhemmillakin naisilla on ihan älyttömät kriteerit miehistä. Tälläiselle miehelle paras tapa on keskittyä opiskeluun ja löytää nainen ulkomailta, jossa traditionaalisuus on tärkeämpää kuin feminismi. Ja osaan tehdä omat ruokani, en etsi kotipalvelijaa, vaan tavallista uskollista naista.

Vierailija
86/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap miehesi sveitsiläinen? Asutko pk-seudulla? Moni voi tietää tapauksen, viettää kaikki illat tinderissä ja kahlaa kaikki hänestä kiinnostuvat naiset läpi. Kohta loppunee naiset tinderistä, niin kauan on tuota harrastanut. Jos tulee vastaan, niin kiertäkää hemmetin kaukaa ja älkää uskoko mitään, mitä se sanoo.

Vierailija
87/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minun kaksi exääni ovat sanoneet, että "saisit kenet tahansa". Nyt on vuosi kuivaa kautta takana.

Minullekin on miespuoleinen kaveri sanonut aikanaan samaa. T: ikisinkku

Vierailija
88/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttti ätmi kirjoitti:

Itse oletat, että kaikki miehet ovat samanlaisia. 20% miehistä ovat ne tavoitelluimat ja jolle käy eniten flaksia naisten kanssa.

Sanoin rupsahtanut, koska ajattelisin vanhemmalle naiselle kelpaa muukin kuin tuo 20% osuus, mutta ei. Edellee haikaillaan näiden perään ja harrastellaan irtosuhteita.

Miksi et voi katsoa peiliisi edes kerran elämässäsi aikana?

Vierailija
89/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esim. 50-vuotiaalle naiselle kelpaisi vanhempi mies? Ainakaan biologia ei tätä puolla.

Vierailija
90/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esim. 50-vuotiaalle naiselle kelpaisi vanhempi mies? Ainakaan biologia ei tätä puolla.

No ottaa sitten vain nuoremman?

Vierailija
91/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun keskusteltiin suhteen tilasta niin mies vetosi aina johonkin tekosyyhyn esim asuntoon tai työkiireisiin. Aloin ihmetellä, miksi suhde ei etene. Syy oli aina jossain turhassa ja totuus se, että oli muita naisia.

Mies antoi aina ymmärtää ja sanoi, että haluaa meidän olevan yhdessä. Tehtiin yhteisiä suunnitelmia, mutta käytännössä mikään ei toteutunut. Pelkkiä turhia lupauksia.

Yhteydenpito oli välillä olematonta.. välillä tosi tiivistä. Riippuen ilmeisesti siitä oliko muita kiireitä. Selitti jatkuvasti näistä naisista osin halventavaankin sävyyn, ketä myös tapaili salaa. Sen takia en epäillyt mitään. Tämä taas liittyi osittain miehen työhön, miksi sain kuulla jatkuvasti kertomuksia eri naisista.

Olisinpa tajunnut jättää välistä.

Ap

Eli suhde oli miehelle alusta loppuun asti ihan vain panosuhde. Sinä yritit painostaa häntä etenemään suhteessa, vaikka hän ei selvästikään sitä halunnut. Se vähä, mitä suhteenne eteni siitä panosuhteesta, oli ihan puhtaasti vain sinun mielikuvitustasi.

Seuraavan kanssa luota siihen, että suhde etenee omalla painollaan, jos kumpikin aidosti sitä haluaa. Ei siihen tarvitse toista painostaa. Sillä, että painostat toisen etenemään suhteessa enemmän tai nopeammin, kuin toinen on valmis, sillä rikot ennen kaikkea itseäsi.

Se miksi tämä sattuu kovasti johtuu siitä, että mies valehteli. Hän antoi aina ymmärtää, että haluaa olla kanssani. Sen takia jatkoin näinkin pitkään. Minä en painostanut häntä mihinkään.

Ap

Vierailija
92/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana naiset eivät ole vaivan arvoisia. Miehet käy keskittyy uraan/pelaavat/hengaavat frendiensä kanssa ja osa käy maksullisilla.

Naiset haikailee alfojen perään tyydyttämään heidän hetkellistä kiimaansa ja yksinäisiä yksinhuoltajia.

Traditionaalisuus ja pitkäaikaiset suhteet on kuollut feminismin myötä.

Vierailija
93/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ottaa sitten vain nuoremman?

Todennäköisesti tai on kokonaan ilman.

Vierailija
94/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes tarttuu myös oireettomana vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
95/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täältä oppinut et jos naisilta rahaa niin ei ole pettämistä vaan voimaantumista ja itsenäistä. Mut jos oli vaan himosta niin hyi hyi.

Vierailija
96/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle juuri oikea mies hölmö kun olet, niittähän löytyy ja näiden kokemusten pohjalta voidaan kaikki miehet määritellä paskoiksi. Kyse on vaan korkeintaan 10% miehistä ja 10 % naisistakin on enemmän tai vähemmän lutkia.

Vierailija
97/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttti ätmi kirjoitti:

Itse oletat, että kaikki miehet ovat samanlaisia. 20% miehistä ovat ne tavoitelluimat ja jolle käy eniten flaksia naisten kanssa.

Sanoin rupsahtanut, koska ajattelisin vanhemmalle naiselle kelpaa muukin kuin tuo 20% osuus, mutta ei. Edellee haikaillaan näiden perään ja harrastellaan irtosuhteita.

Miksi et voi katsoa peiliisi edes kerran elämässäsi aikana?

Kertoisitko millä tavalla oletan miehet samanlaisiksi? Minä sanoin, että jotkut miehet pettävät, jotkut eivät. Sanoin myös, että jotkut miehet etsivät ikäisiään naisia eivätkä välitä "rupsahtamisesta", jotkut taas välittävät. Tämähän kertoo, että oletan miehet erilaisiksi.

Miksi sinä et voi katsoa peiliin edes kerran elämäsi aikana ja myöntää että se olet sinä joka tässä tekee yleistyksiä miehistä? Sinun mielestäsi miehet ovat pettureita kaikki tyynni (jos vain saavat pettämisseuraa). Se on vihamielinen oletus, joka kertoo vain sinusta, ei kaikista miehistä.

Vierailija
98/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus.

Vierailija
99/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin nainen haluaa tapailla vain komeita 2 metrisiä miehiä, eli niitä jolla käy aina flaksi naisten kanssa. Sitten valittaa, kun mies käyttää flaksinsa hyödyksi ja panee kymmeniä naisia.

Ei tämä ole rakettitiedettä..

Eli edelleen väität, että jokainen mies on uskoton, jos vaan hänellä on siihen mahdollisuus? Ainoastaan mies jolla ei käy flaksi, kykenee olemaan uskollinen. Mitä hienoa on miehessä joka on uskollinen vain siksi ettei saa ketään kenen kanssa voisi pettää?

Näin se juuri menee. Ennemmin tai myöhemmin muille naisille kelpaava mies kyllä pettää. Mies onneksi ikääntyy paljon naista nopeammin ja mahdollisuudet irtosuhteisiin muuttuvat olemattomiksi, joten myös pettämisriski pienenee. Toisin, kuin naisilla, joilla mahdollisuus irtosuhteisiin säilyy lähes eläkeikään asti.

Eli nuoret naiset: tapailkaa, sekstailkaa, pitäkää hauskaa, mutta älkää päästäkö itseänne rakastumaan älkääkä odottako suhteelta sen enempää. Sitoutukaa vasta kun ne kiinnostavat miehet alkavat olla sen ikäisiä, että eivät enää ainakaan helposti saa muita naisia.

Mielenkiintoinen ohje, mutta noinhan se menee, jos kerran väitteesi pitää paikkansa. Hulluahan se olisi silloin yhdenkään naisen ottaa riski ja rakastua.

Ei ikääntyminen liity tähän oikeastaan kovin paljon. 40-50 mies vuotias voi olla myös alfa 30-40-vuotiaille.

Eniten riippuu ulkoisista piirteistä ja supliikista. Jos mies on erittäin haluttava, niin hänellä on varaa koeajaa kaikki.

Okei, eli nuoret ja vähän vanhemmatkin naiset: tapailkaa, sekstailkaa, pitäkää hauskaa, mutta älkää päästäkö itseänne rakastumaan älkääkä odottako suhteelta sen enempää. Sitoutukaa vasta viisi-kuusikymppisinä ikäisiinne miehiin.

Miten syvän kuopan ajattelit itsellesi ja muille miehille kaivaa?

Se kuoppa on ollut useimmille miehille jo kovin syvä pidemmän aikaa, joten ei se siitä huonone. Sun ohjetta käyttää jo nyt lähes kaikki naiset miinus tuo rakastuminen. Eli kelpuutatte sen pienen % osan miehistä, joista joudutte kilpailemaan muiden naisten parissa.

Kilpailla toisten naisten kanssa jostain miehestä? En kyllä koskaan sellaiseen ryhtyisi. Jos löydän sinkun kasvissyöjämiehen, jolle en kelpaa, niin se on sitten siinä. Mitä järkeä olisi alkaa kilpailla jostain henkilöstä, joka ei halua minua? Ennemmin olen yksin, kuin väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
100/126 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ensi kerralla Asperger-piirteinen mies niin ei käy noin.

Ei pidä paikkaansa. Mulle kävi näin nimenomaan Asperger miehen kanssa. Hän tosin tapasi salaa vain yhtä naista selkäni takana kuukausia, mutta tämän naisen piti olla vain kaveri.