Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa ilman kumia?

Vierailija
03.09.2022 |

Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kyllä, jokaisen elämästään hauskan haluavan, aikuusen ihmusen elämään aina pari sp-tautia kuuluu hankkia.

Toi, 'kumitonnavetely'-harrastus, on oikein hyvä tapa hoitaa ko.asia elämässä kuntoon. Suosittelen: kaikki ns.hoitoalan naiset ovat parhaita! (taudit tulee niiltä ikään kuin 'työt himaan') Toki, ovat myös parhaita! Kieltämään, että keneltä on 'tauti peräisin', niinpä niin. (ammattitauti: narkkarointi, valehtelt, yms. ne parhaat! Nykynaisen ominaisuudet, joo. Tiedetään.)

Vierailija
62/70 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikki menny paljaalla. Ei oo kukaan nainen pyytänyt kumia. Yhden kerran tais joku hiiva tarttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 29-vuotias. Harrastanut seksiä ainakin 50 miehen kanssa, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia. Ja poikkeuksetta lähes aina ilman kondomia. Ei ikinä ole ollut tauteja.

Mistä tiedät ellet jatkuvasti juokse testeissä. Ja mitä hyötyä siitä tähänastisesta taudittomuudesta on sitten, kun saat kondylooman tai hiv-tartunnan?

Kuten mainitsin, jokaisen kerran jälkeen kun olen paljaalla antanut, käyn testeissä. Oli se sitten jonkun mielestä liian usein tai liian vähän, mut itselleni se ei ole ollut ongelma.

Otatko spermat sisään myös yhden yön miehiltä?

Tottakai otan.

Vierailija
64/70 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa, että ainoastaan suuhun panen ilman kumia, mutta kyllä se on yleensä niin, että se suu panee mun kalua ilman kumia, ja kalu kiittää lennättämällä lastin siihen panevaan suuhun kun ei ole sitä kumia välissä.

Vierailija
65/70 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 29-vuotias. Harrastanut seksiä ainakin 50 miehen kanssa, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia. Ja poikkeuksetta lähes aina ilman kondomia. Ei ikinä ole ollut tauteja.

Mistä tiedät ellet jatkuvasti juokse testeissä. Ja mitä hyötyä siitä tähänastisesta taudittomuudesta on sitten, kun saat kondylooman tai hiv-tartunnan?

Kuten mainitsin, jokaisen kerran jälkeen kun olen paljaalla antanut, käyn testeissä. Oli se sitten jonkun mielestä liian usein tai liian vähän, mut itselleni se ei ole ollut ongelma.

Otatko spermat sisään myös yhden yön miehiltä?

Tottakai otan.

Arvostan

Vierailija
66/70 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on genitaaliherpes, sain sen ensimmäiseltä poikaystävältä noin 20 v sitten. Se ei parane ikinä, eli mitkään antibiootit eivät auta. Se on rauhallinen suurimman osan ajasta, mutta talvella aktivoituu aina kuukautisten jälkeen. Kivulias sairaus.

Silti, kun kerron tästä, on kaikki miehet halunneet panna paljaalla. Mieluummin ottavat herpeksen munaan, joka voi olla ihan äärimmäisen kivulias eikä siitä voi koskaan parantua ja sitä myös tartuttaa eteenpäin myös oireettomana, kuin että käyttäisi kumia.

Että niin kamalaa se kumin käyttö miehille on.

Eli älkää hyvät naiset antako panna paljaalla, koska ne herpesmunamiehet eivät välitä.

Vierailija
67/70 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi kumia koska pantava ei voi tulla raskaaksi koska on aina mies.

Vierailija
68/70 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sehän on aina ollut naisen idea. Yleensä jopa naiselle tärkeää, ettei käytä kumia. Säästyyhän siinä hedelmöityshoito kulut.

Vierailija
69/70 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutuissa haetaan mahtavaa seksiä. Siihen ei todellakaan kuulu kuminnussiminen.

Vierailija
70/70 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutut tapahtuvat yleensä laskuhumalassa aamuyöllä, jolloin harkintakyky ei ole parhaimmillaan.

Aika montaa paljasta on tullut nuoltua ja muutamaa peppua on tullut pantua paljaalla. Sen verran on tolkku pitänyt kuitenkin, että perinteisessä yhdynnässä kortsu, jottei se pahin eli raskaus osu kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi