Millaista pitkähihaista pidätte kesällä ihon suojana?
Kommentit (11)
Ohutta puuvillaa, pellavaa, viskoosia. Ja väljänä. Kuumalla piukea vaate on ihan painajainen.
Pidän hihatonta paitaa mutta liikun ulkona vain klo 16 jälkeen.
Mulla on sellainen ohut uv-huppari. Mukava päällä ja hyvänmallinen. Käyttöä on kun kun reissailen myös ulkomailla lämpimissä maissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ohut uv-huppari. Mukava päällä ja hyvänmallinen. Käyttöä on kun kun reissailen myös ulkomailla lämpimissä maissa.
Mistä tommosia saa
Vierailija kirjoitti:
Ohutta puuvillaa, pellavaa, viskoosia. Ja väljänä. Kuumalla piukea vaate on ihan painajainen.
Piukea?
Käytän valkoisia ohuita Vero Modan trikoopaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohutta puuvillaa, pellavaa, viskoosia. Ja väljänä. Kuumalla piukea vaate on ihan painajainen.
Piukea?
Niin?
Viskoosi tai ohut puuvilla. Vaalea väri ja riittävästi väljyyttä.
Musta paksu huppari, jossa on huppu ja nuotion kuva selässä.
Jos jatkuu tällaisena ku viime kesäkin, ni huppari, takki ja sadetakki 🌧