Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa ilman kumia?
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (70)
Joo. Teininä varmaankin tutun kanssa. Mutta miten aikuiset?
Itsellä, olen mies, ollut elämän varrella sängyssä yhteensä noin 100 naista. Tarkkaa lukua en muista, mutta suunnilleen tuon verran. Noin 2/3 niistä Panin ilman kumia, eikä koskaan ole ollut mitään tauteja.
Kyllä aikuisetkin näin tekee. Jotkut naiset jopa yrittää tulla raskaaksikin näin. Suurin osa yhden yön miehistä on mullekin vinkunut, että onko pakko olla kumi.
Mikä ettei, jos panettaa ja ei kumia ole niin pakkohan se on panna paljaalla, eihän siinä ole vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä, olen mies, ollut elämän varrella sängyssä yhteensä noin 100 naista. Tarkkaa lukua en muista, mutta suunnilleen tuon verran. Noin 2/3 niistä Panin ilman kumia, eikä koskaan ole ollut mitään tauteja.
Nähtävästi ei edes koronaa?
Aina paljaalla. Mulla on ehkäisy kunnossa, eikä taudit huoleta, niistä selviää antibioteilla.
No mieti hei miten tyhmää jengiä oli vaik peruskoulussa sun luokalla, ja arvioi sitten onko yllättävää.
Kyllä. Itsellä oli useita yhden illan suhteita parikymppisenä, eikä ikinä käytetty kumia.
Jos kumpikin on terve niin miksi kumia tarvisi käyttää.
Ei haittaa panna paljaalla. Hiviinkin on nykyään lääke.
Taudit on urbaania legendaa. Huoletta voi jyystää anukset, vaginat ja suuhun ilman kumia.
Ei perseeseen pantaessa tartte kumia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikin on terve niin miksi kumia tarvisi käyttää.
Ja sä tiedät että toinen on terve koska hän kertoo tämän sulle? 😂
Mulla on jo kaikki sukupuolitaudit. Ei voi ainakaan tulla niitä lisää vaikka panis paljaalla.
Voiko oikeasti olla totta, että jotkut puhuvat kahden ihmisen välisestä seksistä antamisena?
Vierailija kirjoitti:
Mites se hiv/aids levisikään 80-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Voiko oikeasti olla totta, että jotkut puhuvat kahden ihmisen välisestä seksistä antamisena?
Kyllä miehen sanaan on voinut luottaa
Exäni tapasi panna baarista pokaamiensa miesten kanssa ilman kumia. Eikä hän asiakkaidensakaan kanssa kumia pahemmin käyttänyt. Ja juu, hän oli ja on yhä p r o s t i t u o i t u.
Ja olimme naispari, emmekä keskenämmekään käyttäneet kumia tai suuseksisuojia, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olisi varmaan kannattanut. Onneksi ei tullut mitään tauteja muistoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se hiv/aids levisikään 80-luvulla?
Nyt ei ollakaan 80-luvulla. Lääkkeetkin on jo keksitty.
Voiko? Käsittämätöntä.