Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa ilman kumia?

Vierailija
03.09.2022 |

Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille yhden yön kumppaneille olen antanut ilman kumia ja niitä kumppaneita on paljon, veikkaisin noin 100. N39

Vierailija
42/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille yhden yön kumppaneille olen antanut ilman kumia ja niitä kumppaneita on paljon, veikkaisin noin 100. N39

Ei ilmeisesti taudeilla ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 29-vuotias. Harrastanut seksiä ainakin 50 miehen kanssa, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia. Ja poikkeuksetta lähes aina ilman kondomia. Ei ikinä ole ollut tauteja.

Käytkö kuukausittain testeissä vain onko mutu-tuntuma?

Käyn joka kerran jälkeen kun olen paljaalla antanut. Oli se sitten kuukausittain, päivittäin tai vuosittain, mutta joka ikisen kerran jälkeen käyn.

Vierailija
44/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole tarpeeksi isoja kondomeja.

M35

Large, mutta löysä.

Vierailija
45/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 29-vuotias. Harrastanut seksiä ainakin 50 miehen kanssa, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia. Ja poikkeuksetta lähes aina ilman kondomia. Ei ikinä ole ollut tauteja.

Mistä tiedät ellet jatkuvasti juokse testeissä. Ja mitä hyötyä siitä tähänastisesta taudittomuudesta on sitten, kun saat kondylooman tai hiv-tartunnan?

Vierailija
46/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö kuukausittain testeissä vain onko mutu-tuntuma?

Käyn joka kerran jälkeen kun olen paljaalla antanut. Oli se sitten kuukausittain, päivittäin tai vuosittain, mutta joka ikisen kerran jälkeen käyn.

Hävittääkö se testi sitten ne taudit sillä kertaa, kun tartunnan saat?

Vierailija
47/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihih mies kumia tarvitsee? Elämä on vaarallista. Voi joutua sotimaankin. Mitä tulee yhdyntätauteihin, ne ihan pikkujuttuja. Ei niitä kannata ottaa edes laskentoon. 

Ja on sitä ennen muinoinkin pantu ilman kumia. 

Vierailija
48/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautiriski on liioiteltu miehen kannalta. Keskiverto naisilla vain muutamia seksikumppaneita, taudit eivät ole tarttuneet heihin. OmmIsta n. 250 naisesta viisi on ilmoittanut olevansa neitsyeitå- todellinen neitsytluku omalla kohdalla noin 30- 50 joten riskit vähäisiä.

Toki käytän kumia myös, minusta on aina seksikästä jos naisella kumi mukana!

Vierailija
49/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei perseeseen pantaessa tartte kumia.

Mites se hiv/aids levisikään 80-luvulla?

Nyt ei ollakaan 80-luvulla. Lääkkeetkin on jo keksitty.

Ne lääkkeet eivät paranna HIViä, ne vain estävät sen, ettet kuole siihen niin nopeasti.

Mulla on myös HIVin estolääkitys, eli kun sekstailen tuntemattomien kanssa paljaalla, niin vaikka heillä olisikin virus, minuun se ei tartu.

-eri

Vierailija
50/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret aikuiset harrastavat nykyää todella paljon. Käyttävät ehkäisynä menkkaseuranta appejä. Noh tulee enemmän uusia veronmaksajia. Valitettavasti saattaa saada jotain muuta tietty myös loppuelämäksi.

Vierailija
51/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei perseeseen pantaessa tartte kumia.

Mites se hiv/aids levisikään 80-luvulla?

Nyt ei ollakaan 80-luvulla. Lääkkeetkin on jo keksitty.

Ne lääkkeet eivät paranna HIViä, ne vain estävät sen, ettet kuole siihen niin nopeasti.

Mulla on myös HIVin estolääkitys, eli kun sekstailen tuntemattomien kanssa paljaalla, niin vaikka heillä olisikin virus, minuun se ei tartu.

-eri

Onko sulla estolääkitys sukuelinherpekseen myös? Se ei parane ikinä jos tartunnan saa.

Vierailija
52/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tautiriski on liioiteltu miehen kannalta. Keskiverto naisilla vain muutamia seksikumppaneita, taudit eivät ole tarttuneet heihin. OmmIsta n. 250 naisesta viisi on ilmoittanut olevansa neitsyeitå- todellinen neitsytluku omalla kohdalla noin 30- 50 joten riskit vähäisiä.

Toki käytän kumia myös, minusta on aina seksikästä jos naisella kumi mukana!

Eli vaanit (lähes)teinejä, joita panet ilman kumia elleivät he ole sattuneet varautumaan? Oksetus...

Vierailija
53/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan näin aikuisena tein päätöksen seksisuhteen kanssa ettei käytetä mitään. Molemmat kiireisiä ja lapsellisia sinkkuja, ei todellakaan pyöritellä muita ja sovittu että etukäteen tai heti jälkikäteen infotaan jos muutosta tilanteeseen tulee. Mulla ehkäisy kunnossa mutta tautien pelossa ei tarvitse kumia käyttää.

Vierailija
54/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä, olen mies, ollut elämän varrella sängyssä yhteensä noin 100 naista. Tarkkaa lukua en muista, mutta suunnilleen tuon verran. Noin 2/3 niistä Panin ilman kumia, eikä koskaan ole ollut mitään tauteja.

Onko testattu?

Vierailija
55/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, miten nykyaikana kaikki sellaiset asiat on isoja tuomittavia ongelmia, jotka aikoinaan oli kansakunnan pelastus ja toivo.

Suojaamaton seksi on ihan luonnollinen asia. Se on se miten seksiä ihan aidosti ja oikeasti kuuluu harrastaa. Eikä koske vain ihmisiä vaan koko hiton eläinkuntaa. En ole kuullut koirankaan kortsua käyttävän koskaan.

Siten, ei ole mikään ihme, että se nyt vain on sillai ja on aina ollut. Niin vanhoina aikoina kuin nykyaikanakin.

On siis tullut pantua 80-luvulla latotanssien takaosassa paljaalla, mitään kumeja missään sillon ollutkaan. Sekä nykyaikana. Kukaan välittänyt mistään hiton taudeista silloin, eikä välitä nytkään. Eikös nuo kupat sun muut ole jo nekin tuhat vuotta vanhoja juttuja. Käytettiinkö silloin kumia?

Kuitenkin suurena etuna on, että tähän maahan voisi syntyä niitä uusia ihmisiäkin. Pikkasen kännissä ja läpällä vähän läpsyttää pussia välilihaan niin siitä voi tulla taikoja. Aikoinaan tuli. Nyt tällä hetkellähän tämä on kuin hautaholvi koko valtio.

Vierailija
56/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin panin 25 vuotta sitten. Elämäni paras päätös. Yhdessä vieläkin.

Vierailija
57/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ellet jatkuvasti juokse testeissä. Ja mitä hyötyä siitä tähänastisesta taudittomuudesta on sitten, kun saat kondylooman tai hiv-tartunnan?

Kuten mainitsin, jokaisen kerran jälkeen kun olen paljaalla antanut, käyn testeissä. Oli se sitten jonkun mielestä liian usein tai liian vähän, mut itselleni se ei ole ollut ongelma.

Vierailija
58/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten nykyaikana kaikki sellaiset asiat on isoja tuomittavia ongelmia, jotka aikoinaan oli kansakunnan pelastus ja toivo.

Suojaamaton seksi on ihan luonnollinen asia. Se on se miten seksiä ihan aidosti ja oikeasti kuuluu harrastaa. Eikä koske vain ihmisiä vaan koko hiton eläinkuntaa. En ole kuullut koirankaan kortsua käyttävän koskaan.

Siten, ei ole mikään ihme, että se nyt vain on sillai ja on aina ollut. Niin vanhoina aikoina kuin nykyaikanakin.

On siis tullut pantua 80-luvulla latotanssien takaosassa paljaalla, mitään kumeja missään sillon ollutkaan. Sekä nykyaikana. Kukaan välittänyt mistään hiton taudeista silloin, eikä välitä nytkään. Eikös nuo kupat sun muut ole jo nekin tuhat vuotta vanhoja juttuja. Käytettiinkö silloin kumia?

Kuitenkin suurena etuna on, että tähän maahan voisi syntyä niitä uusia ihmisiäkin. Pikkasen kännissä ja läpällä vähän läpsyttää pussia välilihaan niin siitä voi tulla taikoja. Aikoinaan tuli. Nyt tällä hetkellähän tämä on kuin hautaholvi koko valtio.

Eikä se oli landella noin, mutta stadissa meillä oli kavereiden kanssa aina lompakossa kumeja 70-luvulla ja siitä lähtien.  Itsestään selvää, ettei kukaan kaveri ole niin tyhmä, että panisi paljaalta tuntemattomia naisia. Hankin tauteja tai aviottomia lapsia. Olen aina pitänyt sellaisia varattuja miehiä idiootteina jotka käyneet vieraissa ja tuoneet taudin kotiin. Samoin kuin niitä julkimoita, jotka tehneet äpäriä ja jättäneet vielä elatusmaksut maksamatta. Todellisia luusereita.  Mutta toki jos on AÖ alle sadan, niin ei voi paljoa vaatia. 

Vierailija
59/70 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mainitsin, jokaisen kerran jälkeen kun olen paljaalla antanut, käyn testeissä. Oli se sitten jonkun mielestä liian usein tai liian vähän, mut itselleni se ei ole ollut ongelma.

Otatko spermat sisään myös yhden yön miehiltä?

Vierailija
60/70 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukalla mennään,nuoret ei halua käyttää ja puumana haluan miellyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän