Ei ne naiset kiinnostu.
Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?
Kommentit (206)
En tiedä enää mitä tehdä. Tuntuu ettei mikään auta enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pilannut paljo asioita elämässä. Velkaantunut. Kerran vartjhat heitti ulos baarista. Poliisit vei kotiin..olen kyllästynyt elämääni.
Niin. Sinä olet väkivaltainen ja arvaamaton. Ei ihme ettei seuraa löydy.
En voi hyvin ja olen masentunut.
Nuorempana olin erilainen. Pääsin treffeille ja en ollut näin yksin. En jaksa tällästä elämää.
Elämä on aina samaa paskaa. Olen joskus miettiny tappamista. Onneksi lääkkeitä sain.
Alotin uuden psykoterapian, mutta tuntuu et mun päässä on vikaa ja pahasti.
En ole ennen ollut näin yksin ja kaikku kaverit menny. Kyllästyny elämääni ja näin pahasti velkaantunut
Vierailija kirjoitti:
Huomaa musta että mä en ole kunnossa. Paha mieli. Masennus ei lähde. Kyllä mä lääkkeitä syön. Olen yrittänyt saada kavereita. Silti ei löydä ketään.
justhan kirjoitit, että olet lopettanut lääkkeitten syömisen
Vierailija kirjoitti:
MEE TÖIHIN
Mulla on vakituinen työ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa musta että mä en ole kunnossa. Paha mieli. Masennus ei lähde. Kyllä mä lääkkeitä syön. Olen yrittänyt saada kavereita. Silti ei löydä ketään.
justhan kirjoitit, että olet lopettanut lääkkeitten syömisen
Syön seronil 40 mg päivässä.
Ihmiset ajattelee että mä olen tyhmä sekopää joka on pilannu asiat. Niin kai sitte.
Voi olla että mä en ole normaali koska en saa parisuhdetta eikä mulla oo yhtään kavereita. Mut on hylätty.
En mä enää tiedä mitä tehdä. Pakko vain elää tätä elämää.
En tiiä miten jaksaa tätä yksinäistä elämää eteenpäin.
Emmä jaksa tänne yksin kirjotella.
Kurjaa ku on niin yksin. Päivittäin on paska olo mulla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko tosiaan unohtaa se pakonomainen detittien metsästäminen ja keskittyä kehittämään itseään? Jos mies investoi itseensä ja pyrkii kohottamaan statustaan yhteiskunnassa. Kun siinä onnistut, ne naiset ennen pitää matelee sun luokse, ei toisinpäin. Mietihän näitä.
Ei ne kyllä matele sittenkään. Mutta lopuksi sitä tajuaa, että yksinään pärjää oikeastaan paljon paremmin.
T: korkeastatuksinen sinkkumies
En halua olla yksin. Mietin jos alkais pelaamaan jotain pelejä.
Niin. Sinä olet väkivaltainen ja arvaamaton. Ei ihme ettei seuraa löydy.