Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ne naiset kiinnostu.

Vierailija
03.09.2022 |

Tuntuu että jatkuvasti ei naiset kiinnostu tai kiinnostuu vääränlaisista naisista jotka ei ota yhteyttä ja laita viestiä kertovat että ovat kiireellisiä ja eivät kerkee näkemään. Onko tässä mitää järkee. Kannattaisko vaa unohtaa?

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko saanu koskaan sitä reikää?

Vierailija
62/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä että sekopää nainen kelpaa tai mt ongelmainen masentunut yksinäinen nainen kelpaa.. ihme juttu.. miten tää on näin outoa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millanne mun pitäs olla. normaali yritysjohtaja teslalla.. ootteko ihan sairaita ihmiset?

Normaali riittää normaalille. Ei tarvitse olla tesloja eikä mersuja. Mutta sinunlaisesi ei saa tavallisella älykkyysosamäärällä varustettua naista. Sinun on nyt hyväksyttävä ne heikkolahjaisemmat.

Tuossa äsken kauppakeskuksen kahvilassa tuli katseltua ihmisvilinää ja totesin taas kerran, että ne heikon näköiset ja luultavasti muutenkin heikkolahjaiset naiset työntää lastenvaunuja normaalin painoisten ja näköisen tai jopa komeiden miesten kanssa. Tasokkaita naisia lihavien tai muuten ei niin viehättävien miesten vierellä näkynyt yhtään.

Toivottavasti kukaan nainen ei tosiaankaan koskaan päädy sun kanssasi suhteeseen, kun noin kauniisti naisiin suhtaudut. Milläköhän perusteella voit sanoa satunnaista vastaantulijaa heikkolahjaiseksi? Ja jos työntää lastenvaunuja, on aika hiljattain ollut raskaana ja ehkä edelleen imettää jne. Silloin kertyy monelle kiloja. Itsellenikin tuli niitä silloin ihan riittävästi. Kuopus on nyt 3v ja nyt mun bmi on taas 22. Että aikamoista alkaa haukkua hiljattain synnyttäneen vartaloa.

No ei todellakaan tule raskauden seurauksena mitään hyllyvää päärynavartaloa, pullanaamaa ja kouvolatukkaa tai naama täyteen rumia lävistyksiä.

Vierailija
64/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisilla on sitten oikeus löytää tai miten he löytää kumppanin jos kerta mt potilas epävakaa mies ei löydä kumppania?

Vierailija
65/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi sitten lihava ja ruma nainen kelpaa.. jos on mielenterveysongelmia? 

Vierailija
66/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisilla on sitten oikeus löytää tai miten he löytää kumppanin jos kerta mt potilas epävakaa mies ei löydä kumppania?

Miehet on epätoivoisia ja tyytyvät ihan mihin sattuu ennemmin kuin ovat yksin.

Vierailija
67/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeus? Ei kenelläkään ole toiseen ihmiseen mitään "oikeutta". Epävakaa mies on sitä paitsi uhka naiselle.

Vierailija
68/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus? Ei kenelläkään ole toiseen ihmiseen mitään "oikeutta". Epävakaa mies on sitä paitsi uhka naiselle.

Epävakailla naisilla on kyllä ihan hyvät mahdollisuudet normaaliin mieheen mutta toisinpäin ei onnistu.

Vierailija
69/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei onnistu. se on väärin.. miehilläki pitäs olla oikeus parisuhteeseen kyllä ja saada naisen kosketusta.

Vierailija
70/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakailla naisilla on kyllä ihan hyvät mahdollisuudet normaaliin mieheen mutta toisinpäin ei onnistu.

No miehet tyytyy, naiset ei. Minkäs sille voi.

Vierailija
71/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on epätoivoisia ja tyytyvät ihan mihin sattuu ennemmin kuin ovat yksin.

Sori mutta ei mulle kelpaa kuka tahansa.

Vierailija
72/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei onnistu. se on väärin.. miehilläki pitäs olla oikeus parisuhteeseen kyllä ja saada naisen kosketusta.

Parisuhde ja naisen kosketus ei ole mikään hlvetin ihmisoikeus. Et omista naista.

Vierailija
73/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit pakottaa?

Vierailija
74/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä mitä ihmiset nyt meinaa. Silti ei löydy kumppania ja saa naisen kosketusta.

Vierailija
75/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän luulen että nyt männään

Vierailija
76/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä olkaa kaikki ikisinkkuja ja yksin kun vaatimukset nousee ja kukaa ei koskaa kelpaa.. mulle riitti lähen vetään.

Vierailija
77/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään tulee koskaan saamaan tyttöystävää. Olen pelkkä luuseri, LUUSERI!

Vierailija
78/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en ymmärrä olkaa kaikki ikisinkkuja ja yksin kun vaatimukset nousee ja kukaa ei koskaa kelpaa.. mulle riitti lähen vetään.

Miksi luulet, että ikisinkkuus olisi huonompi asia kuin parisuhde ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta pätkääkään?

Vierailija
79/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ja naisen kosketus ei ole mikään hlvetin ihmisoikeus. Et omista naista.

Helppo sellaisen sanoa jolla  on vientiä. Naiset ei voi edes kokea sitä totaaliyksinäisyyttä.

Vierailija
80/206 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sellaisen sanoa jolla  on vientiä. Naiset ei voi edes kokea sitä totaaliyksinäisyyttä.

Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa. Ei kiinnosta olla jonkun panopatja. Sitähän te miehet vain olette vailla.