Kilttimiesten Av-reissu
Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?
Kommentit (693)
Noniin raporttia kehiin! Saiko kilttikset piparia? Tuliko reissulta AV-pareja? Oksensiko joku tanssilattialle?:)
Love boat kirjoitti:
Noniin raporttia kehiin! Saiko kilttikset piparia? Tuliko reissulta AV-pareja? Oksensiko joku tanssilattialle?:)
Ei siellä tapahtunut mitään. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Love boat kirjoitti:
Ei siellä tapahtunut mitään. 🥺
Ei teitä saanut mukaan mihinkään, vaikka kuinka yritti.
Love boat kirjoitti:
Pari kilttistä päätyi traumaosastolle. Yksi tuli laivaan vanhan autonpenkin kanssa ja muurautu hyttiin.
Kiltteys on hyvä asia. Miehessä ja naisessa. Ei mulla muuta
t. perheellinen ja menestynyt kilttis
Joku unohti pyytää vikinglineä sulkemaan pelihuoneen ja senhän tietää sitten miten siinä kävi. Siellä istuivat koko risteilyn ja joivat Coca-Colaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mopot mukana laivalla?
Ei me saatu mopoja laivalle mukaan. Miksi meille annettiin väärää tietoa? No työkalupakki ainakin otettiin hyttiin. Siinä sitten Teuvon kans otettiin muutama Pirkka- olut ennen kun uskallettin diskoon. Uskomatonta mutta totta rohkaistuin nätin tytön (Sirpa-Sinikka)viereen ja tarjosin hänelle Sinisen enkelin, ampiaisen. Ja toiset ja kolmannet ja neljännet..... Mehän mentiin jopa tanssilattialle minä ja Sirpa-Sinikka.
Siinä kun tyttö oli painautunut minua vasten kätensä kaulani ympärillä niin rohkaistuin suukon hänen poskelle muiskauttamaan! Mutta sitten yhtäkkiä olin persiilläni lattialla. Olin kompastunut helavyöhön. Nyt on silmäkulma sinisenä ja housujen polvet revenneet.
Vierailija kirjoitti:
Joku unohti pyytää vikinglineä sulkemaan pelihuoneen ja senhän tietää sitten miten siinä kävi. Siellä istuivat koko risteilyn ja joivat Coca-Colaa.
Oli niillä Toblerone-suklasta, Fazerin sinistä ja Suku-laku lakritsaakin. Niin ja Pringlessejä.
Jari 26v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me saatu mopoja laivalle mukaan. Miksi meille annettiin väärää tietoa? No työkalupakki ainakin otettiin hyttiin. Siinä sitten Teuvon kans otettiin muutama Pirkka- olut ennen kun uskallettin diskoon. Uskomatonta mutta totta rohkaistuin nätin tytön (Sirpa-Sinikka)viereen ja tarjosin hänelle Sinisen enkelin, ampiaisen. Ja toiset ja kolmannet ja neljännet..... Mehän mentiin jopa tanssilattialle minä ja Sirpa-Sinikka.
Siinä kun tyttö oli painautunut minua vasten kätensä kaulani ympärillä niin rohkaistuin suukon hänen poskelle muiskauttamaan! Mutta sitten yhtäkkiä olin persiilläni lattialla. Olin kompastunut helavyöhön. Nyt on silmäkulma sinisenä ja housujen polvet revenneet.
No mutes Sirpa-Sinikka? Kai sait myötätuntoa ja sääliseksiä??? Ja vai et tietty saanukkaa, ni oot yhtä kokemusta rikkaampi.
Mites Teuvon reissu?
No Tintti B-rapusta, tuliko onnistumisia???
Vierailija kirjoitti:
Repesin =) =) =)
Alma täällä hei, naapurin Ari-Tapanin äiti kyseli pojastaan, ei oo päiväkausiin nähnä. Onko kellään hajuakaan (Mennenistä)?
Vierailija kirjoitti:
Alma täällä hei, naapurin Ari-Tapanin äiti kyseli pojastaan, ei oo päiväkausiin nähnä. Onko kellään hajuakaan (Mennenistä)?
Alma moi älä kerro Ari-Tapanin äidille että hän on täällä minun luona B-rapussa. Nautimme yhdessä tax-free virvokkeita.
Vierailija kirjoitti:
Jari 26v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun tyttö oli painautunut minua vasten kätensä kaulani ympärillä niin rohkaistuin suukon hänen poskelle muiskauttamaan! Mutta sitten yhtäkkiä olin persiilläni lattialla. Olin kompastunut helavyöhön. Nyt on silmäkulma sinisenä ja housujen polvet revenneet.No mutes Sirpa-Sinikka? Kai sait myötätuntoa ja sääliseksiä??? Ja vai et tietty saanukkaa, ni oot yhtä kokemusta rikkaampi.
Mites Teuvon reissu?
En minä mitään semmoisia saanut Sirpa-Sinikalta kun ei me oikein tiedetä miten sellaista tehdään. Nyt ollaan Minä, Sirpa-Sinikka ja Teuvo täällä pihamökissä vähän niinku piilossa. Joku painiporukka pohojanmaalta etsii meitä kun ovat jonkun helavyön kadottaneet. Ja epäilevät että Teuvo on sen ottanut. Niillä kun tuli tappelu siellä laivan diskossa siis Teuvolla ja niillä pohojanmaalaasilla.
Pyysin saada laivan kapteenin puhelinnumeron. Ja jokin numero mulle lähetettiinkin johon soitin. Siis kun laivan lähtöä piti viivästyttää että ehdin mukaan kaunoluistimineni ja kauniine strassiesiintymisasuineni. Mutta tais tulla väärä puhelinnumero? Koska olen nyt jossain rahtilaivassa jossain lie puolassa jossain Gdyniassa! Miehistö on jotain pakistan-intia-
filippiiniläistä eikä ole kyllä tuo merikapteenikaan mikään Love boat- tyylinen. Mitä on tapahtunut?
Love boat kirjoitti:
Minä en saanu, jälleen kerran!
Arvoisa AV- väki. Erinäisistä syistä olemme harkinneet ja tehneet päätöksen joka pitää sisällään seuraavaa: AV- Kilttimies - retkiä ei tulla enää järjestämään laivoillamme.
Retkenne taloudellinen tuotto laivayhtiöllemme jäi miinuksen puolelle. Myös häiriökäyttäytymistä esiintyi. Ville Viikinki- karkkireppujen ostaminen osallistujillenne ei ole tuottavaa eikä kannattava laivayhtiöllemme.
Ystävällisin terveisin Vilkkarin päällystö ja henkilökunta.
Tuun jos pääsee paneen!