Paavin kuolema - MAAILMANLOPUN ENNE
900 vuotta vanha ennustus antaa vihiä siitä että tämä Paavi olisi viimeinen Paavi. Kohtalo alkaa sitten tapahtua?
Kommentit (82)
Dan dan daa. Armageddonit tulilla. Trumpetit soittavat. Tötötöö.
Ei ole mitään Raamatullisia ennustuksia paaveista, koska koko paavihomma ei ole lainkaan Raamatullinen!
Näin on ennustettu useamman tahon toimesta. Saa nähdä toteutuuko.
T: Tuntematon
Moneskohan maailmanloppu minun elinaikana ? Jaksaako kukaan laskea, kun itse olen jo mennyt laskuissa sekaisin. Olen siis 53 vuotias
Eli ne aiemmat paavit edelleen elossa?
Paavi on katolisen kirkon pää.
Niille miljardeille jotka eivät kuulu katoliseen kirkkoon paavilla ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan maailmanloppu minun elinaikana ? Jaksaako kukaan laskea, kun itse olen jo mennyt laskuissa sekaisin. Olen siis 53 vuotias
Minä olen saman ikäinen ja muistan ensimmäisen ennustuksen lukeneeni Apu-lehdestä, jonka mukaan maailmanloppu tulee 80-luvulla. Ehkä sitä ei sitten vain huomaa kaikkea. :D
Vierailija kirjoitti:
Paavi on katolisen kirkon pää.
Niille miljardeille jotka eivät kuulu katoliseen kirkkoon paavilla ei ole mitään merkitystä.
Vähän niinkuin sanoisi että Trump on USAn presidentti, niille jotka eivät USAssa Trumpilla ei ole mitään merkitystä. Onkohan näin?
2027 pitäs tulla maailmanloppu. Ennusteen mukaan. Tuli vaan mieleen et silloin voi syntyä ydinsota joka tuhoaa suurimman osan joten se on se maailmanloppu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan vanhaa paavia siellä on jo kuollut 😌
Satoja.
Kieltämättä. 88-vuotias kuollut. Vähintään maailmanloppuhan se.
Vierailija kirjoitti:
Seitkytluvulla piti jo tulla ydinsota ja ilmasto pilaantua. ;)
Ei tuohon paljon ennustuksia tarvita kun tajuaa että jonkinlainen loppu tälle ajalle on tulossa hyvin pian. Liian monessa on tultu jo reunalle.
Vierailija kirjoitti:
2027 pitäs tulla maailmanloppu. Ennusteen mukaan. Tuli vaan mieleen et silloin voi syntyä ydinsota joka tuhoaa suurimman osan joten se on se maailmanloppu sitten.
Ja missähän näin sanotaan, oikein vuoden tarkkuudella? Tiedäthän itsekin, ettei se ole totta.
Paavin kuolema oli Maga operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Ennustuksessa on tulkittu puhuttavan TÄSTÄ nyt kuolleesta paavista
Vierailija kirjoitti:
No tässä ehtii sit vielä kaksi vuotta syödä herkkuja, juoda hyviä juomia ja vetää käteen netissä supisteleville peräaukoille.