Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimiesten Av-reissu

Poropeukalo
02.09.2022 |

Mihin? Kuka osallistuu? Retkiohjelma? Yhteislaulut?

Kommentit (693)

Vierailija
541/693 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo nimi on kyllä tuo Tintti. Mikähän on naisiaan? Mistäs Ari-Tapani sen löysi? Hän kun on niin sellainen hieman umpimielinen ja hissukka vätys. Mutta kerrohan sitten miten tiikerikakku maistui pariskunnalle.

Vierailija
542/693 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti niitä Pohojamaalaasia paanijoita ei enää koskaan ikinä kutsuta AV.n retkille mukaan. Ne meni Teuvon kotiin ja ovat siellä vieläkin Teuvon Mervi äidin kanssa möykkäämässä. Sirpa-Sinikka peljästyi ja lähti pois. Ja minä kun jo ehdin vähän ihastua Sirpa-Sinikkaan. Hän osasi niin hyvin parsia minun housujen revenneet polvetkin. Teuvon kanssa lähdetään nyt kylille mopoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/693 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. kirjoitti:

Toivottavasti niitä Pohojamaalaasia paanijoita ei enää koskaan ikinä kutsuta AV.n retkille mukaan. Ne meni Teuvon kotiin ja ovat siellä vieläkin Teuvon Mervi äidin kanssa möykkäämässä. Sirpa-Sinikka peljästyi ja lähti pois. Ja minä kun jo ehdin vähän ihastua Sirpa-Sinikkaan. Hän osasi niin hyvin parsia minun housujen revenneet polvetkin. Teuvon kanssa lähdetään nyt kylille mopoilemaan.

Oliko teillä muuten onnistunut reissu? Siis että oliko Teuvollakin sutinaa? Siis muidenkin kuin Pohojamaalasien kanssa...

Vierailija
544/693 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvetona ilmoitan:

Risteily oli fiasko. Kilttikset majoittui peliluolaan suffeleiden ja taffelsipsien kanssa muutamaa poikkeavaa lukuunottamatta.

Porttikielto tuli perinteisin menoin. Tällä kertaa syynä ei ollut liika metelöinti, ryyppäys eikä oudot tanssikuviot -70 luvun malliin. Ehei, vaan niiden puute, risteily oli alavireinen... eikä kun siis alatuottoisa.

Löytötavaraa siirrettävässä naisluolassa. Mistä minä tietäisin missä se on, sehän on siirrettävä. Ja olikin laivalta lähtiessä siirrettävä välittömästi...

Näin

Juuli Juristi

Vierailija
545/693 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v. kirjoitti:

Oliko teillä muuten onnistunut reissu? Siis että oliko Teuvollakin sutinaa? Siis muidenkin kuin Pohojamaalasien kanssa...

Ei Teuvo löytänyt mitään sutinaa kun ne Pohojanmaalaaset tuli haastamahan meitä painihin. Minä ja Teuvo ollaan vaan mopoja korjattu niin ei me sellasia miesten touhuja harrasteta. Pelihuoneessa oltiin loppumatka Sirpa-Sinikan ja muiden poikien kanssa.

Vierailija
546/693 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari 26v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari 26v. kirjoitti:

Ei Teuvo löytänyt mitään sutinaa kun ne Pohojanmaalaaset tuli haastamahan meitä painihin. Minä ja Teuvo ollaan vaan mopoja korjattu niin ei me sellasia miesten touhuja harrasteta. Pelihuoneessa oltiin loppumatka Sirpa-Sinikan ja muiden poikien kanssa.

Mitähh??? Sirpa-Sinikan ja m u i d e n poikien kanssa???📴📴📴

Vierailija
547/693 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Raudan kuppilasta löytyy tonttuystävällisiä pullia. Illasta yhtä lämpiminä kuin aamusta uunista tulleina. Tonttu approved 👍

Vierailija
548/693 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullen jäi nytten ihan epävarmaksi se että löytyikös se Kätevä Emäntä konsaan? Kunnen ainaskaan paatilla nähnä. Mut se sattu somasti ettei diivailevaa primadonnaa myöskään...

Kuiskaa:*** oli kaitten pelkkä menolippu siihen polskiruumaan...soronnoo

Vierailija
549/693 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vedetään reilut pohjat hytissä alle, koska selvinpäin ei kykene puhumaan kenellekään oikein mitään. Hiprakan noustessa voi pikkuhiljaa alkaa tilittää kuinka on pakko juoda, kun ei kukaan muuten tule juttelemaan. Tilittäminen on muutenkin illan teema, sisältäen uhriutumisen, katkeruuden ja syyllistämisen. Kunnolliselta vaikuttavat kilttimiehet saavat kuin saavatkin alkuillasta seuraansa mukavan oloisia naisia, ja ensimmäiset 20 minuuttia jutustelu pysyy positiivisena ja neutraalina. Sitten kilttimiehet alkavat pudotella vihjeitä todellisesta luonteestaan; kommentteja ohikulkevista, mielestään menestyneemmän näköisistä ihmisistä, kommentteja naisen hyvin sujuneen elämän helppoudesta, ja parin drinkin jälkeen alkaa passiivisaggressiivisuus. Naiset saavat kehuja, joita seuraa välittömästi jokin piikittely, tai itsesäälikommentti joka samalla syyllistää naisseuralaista. Joku reppana nainen on erehtynyt jäämään kahden kesken kilttimiehen kanssa, ja saa kuunnella kommentteja siitä että on liikaa meikkiä, ja vihjailuja naisen elämäntavoista. Toinen saa kuulla olevansa aika laimea ja mitättömän näköinen, ja varmaan siksi ainoastaan kilttimiehen seurassa. Vielä pari shottia loukkaantunein elkein, ja sitten on jo viitosvaihde päällä, ja seurassa olijoita syytellään melko kovaan, tosin sammaltavaan ääneen kaikesta mikä kilttimiehen katkeraan päähän pälkähtää. Lopulta kilttimies oksentaa syliinsä, ja uskaltautuu viimein lähentelemään juuri haukkumaansa naista. Lähtee haistatellen hoippumaan hyttiään kohti, jossa jo kaksi muuta kilttimiestä tilittävät nuokkuen toisilleen elämän epäreiluutta ja sitä kun ei kunnon mies kelpaa ja kolmas on sammunut pöntölle. Seuraavana päivänä haukutaan kaikki naiset rumiksi ja tyrkyiksi, ja tönitään heitä muka vahingossa buffetissa.

Vierailija
550/693 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin vedetään reilut pohjat hytissä alle, koska selvinpäin ei kykene puhumaan kenellekään oikein mitään. Hiprakan noustessa voi pikkuhiljaa alkaa tilittää kuinka on pakko juoda, kun ei kukaan muuten tule juttelemaan. Tilittäminen on muutenkin illan teema, sisältäen uhriutumisen, katkeruuden ja syyllistämisen. Kunnolliselta vaikuttavat kilttimiehet saavat kuin saavatkin alkuillasta seuraansa mukavan oloisia naisia, ja ensimmäiset 20 minuuttia jutustelu pysyy positiivisena ja neutraalina. Sitten kilttimiehet alkavat pudotella vihjeitä todellisesta luonteestaan; kommentteja ohikulkevista, mielestään menestyneemmän näköisistä ihmisistä, kommentteja naisen hyvin sujuneen elämän helppoudesta, ja parin drinkin jälkeen alkaa passiivisaggressiivisuus. Naiset saavat kehuja, joita seuraa välittömästi jokin piikittely, tai itsesäälikommentti joka samalla syyllistää naisseuralaista. Joku reppana nainen on erehtynyt jäämään kahden kesken kilttimiehen kanssa, ja saa kuunnella kommentteja siitä että on liikaa meikkiä, ja vihjailuja naisen elämäntavoista. Toinen saa kuulla olevansa aika laimea ja mitättömän näköinen, ja varmaan siksi ainoastaan kilttimiehen seurassa. Vielä pari shottia loukkaantunein elkein, ja sitten on jo viitosvaihde päällä, ja seurassa olijoita syytellään melko kovaan, tosin sammaltavaan ääneen kaikesta mikä kilttimiehen katkeraan päähän pälkähtää. Lopulta kilttimies oksentaa syliinsä, ja uskaltautuu viimein lähentelemään juuri haukkumaansa naista. Lähtee haistatellen hoippumaan hyttiään kohti, jossa jo kaksi muuta kilttimiestä tilittävät nuokkuen toisilleen elämän epäreiluutta ja sitä kun ei kunnon mies kelpaa ja kolmas on sammunut pöntölle. Seuraavana päivänä haukutaan kaikki naiset rumiksi ja tyrkyiksi, ja tönitään heitä muka vahingossa buffetissa.

Uppista. En olis voinut yhtään viiltävämpää arvostelua kirjoittaa kilttimiesten illankulusta. Onneks oot tommonen )Tolstoi( tai Tervo... kiitos kiltistäkin kilteimpien miesten puolesta

Ps

Saanko nimmarin?

Vierailija
551/693 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai yläasteen pihalle, seisomaan siihen samaan paikkaan jossa seisottiin koko nuoruus ja katseltiin,  kun jännäpojat nappasivat kaikki tytöt, eikä tytöt edes katsoneet päin.

Vierailija
552/693 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Mullen jäi nytten ihan epävarmaksi se että löytyikös se Kätevä Emäntä konsaan? Kunnen ainaskaan paatilla nähnä. Mut se sattu somasti ettei diivailevaa primadonnaa myöskään...

Kuiskaa:*** oli kaitten pelkkä menolippu siihen polskiruumaan...soronnoo

Ei tainnut Kätevä Emäntä olla reissussa mukana. Ei ainakaan näkynyt eikä kuulunut. Oiskahan se Ukko-Nooan kanssa TAAS jossain ohrapirtelöllä tai saunomassa? Pitäiskö jo olla huolissaan?

Vierailija
553/693 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Alma jo palannut kotiin?

Vierailija
554/693 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postikortti tuli porvoosta... luulen et oli provo. Ni en sit lukenu. Ja teksti oli svenskaa, ehä mä sitä osaa... odottelen, et Ari-Tapani kotiutuis joskus, ni sais sen mulle läsa

Helmi

Tiikerikakku olis jo kuivana, ni pyysin C-rapun Nestorin kylään päiväkaffen merkeissä, tullee huomenissa

Vierailija
555/693 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari-Tapani tässä hei, oon tääl Tintin luona viel. (** kuiskaa: vuosisadan pohmelo🤢😨😵😩😬😱💀👽)

Vierailija
556/693 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kiltti. Käytännössä kumminkin saan aina kun olen kuskina.

Vierailija
557/693 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kiltti. Käytännössä kumminkin saan aina kun olen kuskina.

Hienoa kuskeja tarvitaan aina🥃🥂🍻🍺🍹🍸🍷🍾

Vierailija
558/693 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postikortti tuli porvoosta... luulen et oli provo. Ni en sit lukenu. Ja teksti oli svenskaa, ehä mä sitä osaa... odottelen, et Ari-Tapani kotiutuis joskus, ni sais sen mulle läsa

Helmi

Tiikerikakku olis jo kuivana, ni pyysin C-rapun Nestorin kylään päiväkaffen merkeissä, tullee huomenissa

No höh!

Nestori tuli päiväkahville ja onneks(?) toi putelin lakkalikööriä, kun ol jo tiikerkakku vähän kuivahtanu. Ni että kostukkeeks. Sitten tuo rupes likistelemmää olkkarin sohvalla ja tuiskahti: itehä "päiväkaffelle" pyysit, kun tuuppasin kauemmas...

Miehet! Minähä pyysin vaan päiväkaffelle..

Helmin vuodatus

Vierailija
559/693 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh

Vierailija
560/693 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestor tässä, tere

Kävin tos naapuris kyläss, kun oikein "päiväkaffelle" pyyettiin. Ihan simpsakan näkönen tuo Helmi ikäsekseen on. Suotta ostin lakkalikööriä ja kakistelin sen kuivan tiikerkakun nieleskelyssä.

Kaffet sain muuta en...

Naiset😮 pöh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä