Kaisa Mäkäräinen ja Ville Nousiainen
Kommentit (466)
Yökyläohjelmassa mies oli oudon jäyhä ja kylmän oloinen. Mietin silloin että vastaako tosiaan Kaisan luonnetta.
Oho, Siltakorpi oli komeempi ku Nousiainen.
Luuleeko joku tosiaan että näissä tapauksissa, kun samantien uusi suhde eronneella, että sitä on oikein ensin reilusti erottu ja sitten seuraavana päivänä menty kokeilemaan miten toimii hommat uuden kanssa 😃 Kaisa on kokeillut jo useita kertoja pettäen.
Kukaan meistä ei varmaan tiedä Kaisan ja Siltakorven suhteen tilaa ennen tätä käännettä. Voihan olla, että se ei enää ollut mikään parisuhde, vaan muuttunut työsuhteeksi, vaikka sitten palkattomaksikin. Jos näin on, aika loogista että eroavat, kun Kaisa lopettaa kilpauransa. Mies työllistyy satavarmasti (ja toivottavasti on maksanut itselleen eläkevakuutusta kaikki nämä vuodet). Nousianen lienee päässyt jaloilleen traagisen elämänvaiheen jälkeen, mikä on upeata myös tyttären vuoksi. Hienoa, että Kaisa ja Ville ovat löytäneet toisistaan kumppanin yhteisten intressien kautta. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aina pitänyt Kaisaa kilttinä, mutta taitaakin olla jännä :(
Et ole tainnut paljoa ampumahiihtoa seurata. Ei todellakaan mikään kiltti ihminen, pikemminkin hieman veemäinen. Ne haastattelut oli aina tuskaisaa seurata, jos ei menestystä tullut. Haastattelijat sai kyllä olla tarkkana, sillä jos vähänkään haastattelija uskalsi kysyä, että mikä ei tänään onnistunut, niin haastattelija sai kyllä osakseen kuittailua ja jopa piilovi ttuilua.
Minä siis olen katsonut jokaikisen Kaisa Mäkäräisen maailman cup kisan sekä kaikki arvokisat haastatteluineen, joten melkoisen läjän hänen haastatteluja olen nähnyt.
Itsekin ihmettelen miten Kaisaa pidetään jotenkin erikoisenkin kilttinä. Vai sekö sen mielikuvan saa aikaan, että on "maalta", puhuu murretta ja on vaalea elovena?
Vierailija kirjoitti:
Nämä hiihtäjä naiset on monesti himokkaita makuuhuoneen puolella. Kokemuksesta tiedän.
Myös Jelena Välbe?????
Vierailija kirjoitti:
Kaisa nyt yllätti, antaa niin kiltin vaikutelman ulospäin.
Aina ollut ketkun ja kieron oloinen. Ei yhtään kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset kirjoittavat näin ällöttäviä kommetteja. Jotain on kirjoittajalla pahasti pielessä omassa elämässään. Tuskin he tuntevat esim. Kaisaa henkilökohtaisesti, jotta on varaa laukoa epäasiallisia kommentteja.
Mt-ongelmaisia ja sairaita luusereita, jotka käyttävät runsaasti aikaa ihmisten haukkumiseen netissä. Varsinkin palstan naisjulkkishullu on tekemässä sitä 24/7.
Mulle ei ole selvinnyt yhdenkään hiihtäjän parisuhdeuskollisuus kun olen haastatteluja katsellut. Ihmisiä.taitavat olla nekin. Täällä varmaan kommentoijat ovatkin kaikki järjestään superuskolllisia ja edelleen eka puolisonsa kanssa. Kukaan ei ole jättänyt, ketään ei ole jätetty?
Joskus rakkaus loppuu tai vaihtaa kohdetta. Nämä julkkisparit eivät ole velvollisia pitämään parisuhteitaan kasassa sen enempää kuin taviksetkaan. Ei pidä tuomita kun ei tiedä.
Seiskan etusivulla näytti olevan kun kävin kaupassa että salasuhe olisi Kaisalla ja Villellä. Eikö ne asu yhdessä? Ei Kaisa mikään salarakas oo, eivät oo ilmoitelleet vaan onnestaan veispookissa ja mitä näitä nyt onkaan. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku tosiaan että näissä tapauksissa, kun samantien uusi suhde eronneella, että sitä on oikein ensin reilusti erottu ja sitten seuraavana päivänä menty kokeilemaan miten toimii hommat uuden kanssa 😃 Kaisa on kokeillut jo useita kertoja pettäen.
No voi kauheeta jos on ihan petetty, odotappa vaan kun olet itse kulahtaneessa pitkässä suhteessa, ja kuvioon tule uusi mielenkiintoinen ihminen, ei minua kiinnosta pettäminen 2020 luvulla ei eletä arabimaasa.
Numerolle 40: "monta vuotta salasuhteessa". Ville jäi kolme vuotta sitten leskeksi, kun vaimo kuoli syöpään. Kuvitteletko sinä todellakin, että Villellä olisi ollut jo vaimon vakavan sairauden aikana salasuhde Kaisaan? On sulla saastainen mielikuvitus.
Muuten, tietääkseni Jarkko on muuttanut Joensuusta toiselle paikkakunnalle, joten ei taida olla teidän mammojen säälin tarpeessa. Ei kuhki tyhjässä talossa yksin, kun (ex)-kihlattu on muualla, vaikka sitten uuden kumppanin luona. Ihan on normaali ihminen Kaisa, ei mikään pyhimys, kuten monet teistä tuntuvat kuvittelevan. "Himot ne on hiirelläkin ja dundeet diakonissalla", kuten ennen tavattiin sanoa. Ja toisaalta, "kun se pitkistyy, niin se mutkistuu" saattaa hyvinkin kuvata Kaisan entistä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aina pitänyt Kaisaa kilttinä, mutta taitaakin olla jännä :(
Minä taas olen aina pitänyt Kaisaa kierona, itserakkaana ja inhottavana ihmisenä ja jälleen kerran on ilo huomata, että olin oikeassa. Inhottava teko Jarkkoa kohtaan, olisi Kaisa ensin eronnut reilusti, tuommoinen nolaus aisankannattajaksi kiitos siitä miten paljon Jarkko on Kaisan eteen tehnyt.
Ville taas tunki julkisuuteen jatkuvasti vaimonsa kuoleman varjolla, inhottava ihminen hänkin.
Siinäpä on kaksi pascaa löytäneet toisensa.Sama täällä, en ole Kaisan kisojakaan katsonut kun on niin vastenmielinen tyyppi. 🤢
Sinä ja tuo jonka kommenttiin vastasit vaikutattekin itse niin kovin "herttaisilta", että oikein ;)
Ihmiset eroaa ja joskus se uusi löytyy jo, ennen kuin entisestä on ehtinyt erota, mutta ei se ihmisestä mitään inhottavaa tee. Elämä voi yllättää meistä itse kunkin.
Kävin nyt kyttäämässä nuo ihmiset (:D) ja tuskin tuohon mitään suurempaa draamaa ja pettämistä liittyy, koska nuo Kaisa ja ex-Jarkko seuraavat toisiaan instassa.
Lisäksi tuo Jarkko on somen mukaan ainakin viime talvena tehnyt opettajan hommia ja harrastanut paljon myös omiaan, tavoitteellisestikin, joten ei nyt oikein piirry kuvaa mistään puille paljaille jätetystä no-life reppanasta kuten täällä on maalailtu.
Luultavasti koko ketju täynnä aivan virheellistä paskanjauhantaa ja draamaa - YLLÄTTÄEN..
Täällä jauhetaan yleensä aina p a s k a a, hyvin harvoin täällä mitkään ketjut vastaa todellisuutta.
Draamaa vaan.
Kukaan meistä ei tiedä Kaisan ja exän suhteen tilaa. Ehkä heillä oli eri näkemys tulevaisuudesta. Ja monet miehet alkavat olla rasittavia, kun 50 lähestyy. Eivät huomaa sitä, vaan syyttävät naista. Sohvalla matkoillaan, ei jakseta mitään ja naristaan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ville Nousiainen? Joku urheilija? Nimi ei sano yhtään mitään vaikka urheilua seuraan.
Valmentaja. Edesmenneen Mona-Lisa Pursiaisen mies.
Mona-Lisa Pursiainen kuoli vuonna 2000, oli syntynyt 1951.
Mona-Lisa Pursiainen oli kyllä kauneimpia urheilijoita ever.
Oli silloin Suomella lahjakkaita juoksijoita, Mona-Lisa, Riitta Salin, Nina Holmen, Pirjo Wilmi.
Riitan SE-aika on edelleen kovaa valuuttaa maailmalla, Pirjo oli 4. Montrealin 400 metrillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä hiihtäjä naiset on monesti himokkaita makuuhuoneen puolella. Kokemuksesta tiedän.
Myös Jelena Välbe?????
Kyllä, oli ehdottomasti mun suosikki.
Kuinka te sotkette tänne vääriä ihmisiä?? Edesmenneen Mona-Lisan puoliso Pauli Pursiainen on 73 vee, että kuka sotkee nyt ihmisiä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Ville Nousiainen? Joku urheilija? Nimi ei sano yhtään mitään vaikka urheilua seuraan.
Valmentaja. Edesmenneen Mona-Lisa Pursiaisen mies.
Mona Lisa Pursiaisen mies oli Pauli Pursiainen.
Ja Mona Lisa on se maalaus siellä jossakin museossa
Akseli Gallen-Kallela maalasi sen taulun.
En minäkään Panustakaan leskimies https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3444a622-4055-46bc-9335-57d514… ja pettänyt edellisiä vaimojaan