Kaisa Mäkäräinen ja Ville Nousiainen
Kommentit (466)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Hienon talonkin rakensivat miehensä kanssa.
Kaisan palkintorahoilla?
Käsittääkseni Jarkko uhrasi koko oman uransa tukeakseen Kaisan urheilu-uraa..
Niin se monesti käy, jos toista tuet ja autat missä asiassa tahansa. Hyväksikäyttäjiä kaikessa piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaisa nyt yllätti, antaa niin kiltin vaikutelman ulospäin.
Voihan kiltitkin kokea uuden rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Kaisalla on jatkuva kutina
Eikö exä raapinut tarpeeksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole selvinnyt yhdenkään hiihtäjän parisuhdeuskollisuus kun olen haastatteluja katsellut. Ihmisiä.taitavat olla nekin. Täällä varmaan kommentoijat ovatkin kaikki järjestään superuskolllisia ja edelleen eka puolisonsa kanssa. Kukaan ei ole jättänyt, ketään ei ole jätetty?
Joskus rakkaus loppuu tai vaihtaa kohdetta. Nämä julkkisparit eivät ole velvollisia pitämään parisuhteitaan kasassa sen enempää kuin taviksetkaan. Ei pidä tuomita kun ei tiedä.
Niin vaan erosivat aikoinaan Marja-Liisa ja Harrikin.
Harrilla on aina kierroksessa uusi nuori kaunotar joka vaihtuu vähintään 5 vuoden välein. Vierivä kivi ei sammaloidu. Marja-Liisahan on jo ihan mummeli, oli alkujaankin Harria vanhempi.
Tämänkin saa tarkistettua muutamassa minuutissa netistä; Marja-Liisa on tosiaan jo mummeli, samoin tuo Harri on pappara.
Ja Harrin nykyinen vaimo on Harria kaksi vuotta vanhempi, että se niistä vaihtuvista nuorista kaunottarista.
Tämä ketju on TÄYNNÄ paskanjauhantaa.
Mitä saatte selittämällä keksittyjä juttuja eli valheita netissä?
Vierailija kirjoitti:
Nrolle 257
Alustan ajatustani pitkällä johdannolla, nimittäin oma exäni teki muutama vuosi sitten "kaisat" eli käytös muuttui yhtäkkiä etäiseksi ja parin kuukauden päästä ilmoittikin sitten, että haluaa erota. Muutaman kuukauden jälkeen eroilmoituksesta sain tietää kautta rantain useammalta henkilöltä, että exäni monivuotinen työkaverihan se siellä oli ryhtynyt jo hyvissä ajoin ennen eroilmoitusta lyöttäytyä yhteen hänen kanssaan. Miten sitten itse toimin sen jälkeen, kun mies kylmän viileästi ilmoitti halustaan erota eikä keskustelun mahdollisuutta tarjottu? Olin heti alusta lähtien todella energinen, iloinen ulospäin, menin dynaamisesti eteenpäin mm. aloin opiskella uutta tutkintoa yms. Halusin antaa ulospäin kuvan, että kaikki on erittäin hyvin, itselleni ja parille sydänystävälleni toki kerroin oikeat tunteeni eli sen, että tämäntyyppinen avioero on elämäni suurin tragedia ja tuntuu, kuin minut olisi tapettu raa-asti enkä vieläkään ole herännyt teurastuksesta vaan kerta toisensa jälkeen veistä isketään sydämeen ja hierotaan sitä pitkään ja hartaasti. Kulissien pitäminen onnistui minulta erittäin hienosti, mm. etenin urallani kovalla vauhdilla. Varsinkin halusin näyttää exälleni, että hänen karu tekonsa ei tuhoa minua enkä itke hänen peräänsä. Kun aloin tunteitteni kanssa päästä raastavimman surun ja ahdistuksen yli (tässä meni vähän yli 3 vuotta), n. 3,5 vuoden jälkeen erosta väsyin oikein kunnolla, näytteleminen vei veronsa. Eli toisinaan ihminen pystyy tarvittaessa tsemppaamaan, mutta jossakin vaiheessa tunteet purkautuvat jokatapauksessa. Osasin odottaa väsymystäni, olen mm. opiskellut käyttäytymistieteitä, siinä mielessä en kokenut väsymystäni mitenkään tappioksi tai huonoksi asiaksi, päinvastoin: olin tyytyväinen, että vihdosta viimein annoin itse itselleni luvan levähtää. Eli Jarkolla käytöksen syynä voivat olla myös tällaiset tuntemukset, mitä itse koin, mutta senhän vain Jarkko itse tietää.
Eli projisoit omia traumojasi julkkiksia koskeviin Seiska-huhuihin, cool.
Tämä palsta ja ylipäätään netin keskustelupalstat on täynnä keksittyjä juttuja. Valehtelevien juoruakkojen ja -ukkojen rinkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville 10 v nuorempi mitä entinen. sillälailla.
Kaisan kanssa suunnilleen saman ikäinen. Eiköhän sille ole syynsä ettei Kaisa ole ollut mitenkään innostunut naimisiinmenosta Jarkon kanssa. Kaisahan on haastatteluissa puhunut tyyliin, "mitäpä tuota naimisiin."
Ennustan että Ville kanssa Kaisa menee naimisiin ja onnea jo etukäteen.
Kaisa onko 38 vee, kiire tulee jos meinaa lapsen saada ellei ole jo onnellisesti raskaana. Ehtii vielä kun toimeksi PaNEE.
Tammikuussa 40 täyttää
vielä ehtii jos osaa laskea ja hyvä tuuri, itsekin sain yli 40 v.
Fertiliteetti laskee romahdusmaisesti 35-ikävuoden jälkeen ja lapsen kromosomi ym. häiriöiden riski lisääntyy huomattavasti neljänkympin tienoilla.
Kaisa rakennutti hienon talon Joensuuhun. Pitääköhän kaksi kotia vai meneekö jompikumpi talo myyntiin?
Kaisan koti Joensuussa
Esittelyssä: Kaisa Mäkäräinen - Honka
Aika ruma kämppä ja ikkunoista näkyy naapurit, eikö Joensuussa saa omaa rauhaa?
Kaisa Mäkäräinen on useaan kertaan julkisuudessa kertonut huonosta itsetunnostaan, joten mietin, että mitenköhän perhe-elämä leskimiehen ja peruskouluikäisen lapsen kanssa alkuhuuman jälkeen Mäkäräiseltä onnistuu... itsetunto-ongelmaiselle ei välttämättä ole helppoa käsitellä sitä, että miehen kuollut vaimo oli kaunis ja urheilun ohella myös lahjakas muusikko korkeakouluopintoineen. Kaisa itse ei ole urheilun lisäksi tehnyt mitään muuta. Em. syistä en usko, että suhde Villen kanssa kovin pitkään kestää.
Ville kyllä ansaitsee Kaisan. :-)
Vierailija kirjoitti:
Kaisa Mäkäräinen on useaan kertaan julkisuudessa kertonut huonosta itsetunnostaan, joten mietin, että mitenköhän perhe-elämä leskimiehen ja peruskouluikäisen lapsen kanssa alkuhuuman jälkeen Mäkäräiseltä onnistuu... itsetunto-ongelmaiselle ei välttämättä ole helppoa käsitellä sitä, että miehen kuollut vaimo oli kaunis ja urheilun ohella myös lahjakas muusikko korkeakouluopintoineen. Kaisa itse ei ole urheilun lisäksi tehnyt mitään muuta. Em. syistä en usko, että suhde Villen kanssa kovin pitkään kestää.
Ei se sen vaikeampaa ole kuin uusperhe arki, siinä se exä voi olla vaikka kuinka kaunis, fiksu ja menestynyt sekä pyöriä kuvioissa, minusta se on haasteellisempaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei Kaisan siihen perhe-elämään tarvitse puuttua. Hän voi olla Isabellalle kaveri, ja pitää huolen, ettei vie tytöltä isänsä huomiota.
Jos parisuhde on kunnossa , ei siihen kukaan pääse väliin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kadehtien Veitola jakson, täydellinen, elämä lapseton elämä.
Täydellinen koti, täydellinen mies ja täydellinen kroppa.
No onhan sillä uusi upea mies
N37 ja 100kg
Jotain outoa siinä lähtöpäivän puolella oli. Kaisa oli jotenkin viileä Veitolaa kohtaan, muistaakseni istui vain sohvalla ja huikkasi lakoniset heipat Veitolalle lähtiessään.
Kaisa kiihtyy nollasta sataan alle 0,1 sekunnin...kaikki menestyneet urheilijat ovat jollain tapaa narsisteja. Ollakseen urheilussa ylivertainen täytyy olla poikkeava.
Naisella kun 40 lähenee, voi jo alkaa katsomaan uutta kämppää ja tilata thaimaan lentoa.
Kaisa ja Jarkko ovat eronneet noin vuosi sitten.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/ad5fef58-d767-473d-939e-23cf7bc…
Alkoiko Kaisan salasuhde jo yli 2 vuotta sitten?