Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaisa Mäkäräinen ja Ville Nousiainen

Vierailija
02.09.2022 |

Kaisalla oli uusi siksi tuli ero.

Kommentit (466)

Vierailija
1/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Hienon talonkin rakensivat miehensä kanssa.

Vierailija
2/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Hienon talonkin rakensivat miehensä kanssa.

Kaisan palkintorahoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina pitänyt Kaisaa kilttinä, mutta taitaakin olla jännä :(

Vierailija
4/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Ville Nousiainen? Joku urheilija? Nimi ei sano yhtään mitään vaikka urheilua seuraan.

Entinen kansainvälisen tason maastohiihtäjä. Leskimies. Menetti vaimonsa Mona-Lisan syövälle muutama vuosi sitten.

Vierailija
5/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Ville Nousiainen? Joku urheilija? Nimi ei sano yhtään mitään vaikka urheilua seuraan.

Valmentaja. Edesmenneen Mona-Lisa Pursiaisen mies.

Vierailija
6/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pursiainen? Vai olisko Malvalehto.

Vierailija
7/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee Mona-Lisat suloisesti sekaisin. Malvalehto oli Villen vaimo.

Vierailija
8/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta ja tsemppiä Jarkolle ...

Vierailija
9/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa nyt yllätti, antaa niin kiltin vaikutelman ulospäin.

Vierailija
10/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville pysyy varmasti paremmin Kaisan kyydissä lenkeillä kuin Jarkko. Hyvä valinta.

Vierailija
11/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei kilttiä tuossa on? Ei se merkkaa sitä että olisi kamala ihminen jos ei vaan yhden kanssa ole koko elämää.

Vierailija
12/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteilu on pohjimmiltaan raakaa touhua. Itse pitkään sinkkuna olleena katsoin vähän kadehtien Veitolan Yökylä-jaksoa Kaisan luona. Että oijoi, noin toimivan oloinen suhde ja komea mies, miksei mulla ole. Mutta oikeasti parisuhde on todella epävarma ja mitä vaan voi sattua, kenelle vaan. Ehkä vaan parempi olla yksin.

Vierailija
13/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteilu on pohjimmiltaan raakaa touhua. Itse pitkään sinkkuna olleena katsoin vähän kadehtien Veitolan Yökylä-jaksoa Kaisan luona. Että oijoi, noin toimivan oloinen suhde ja komea mies, miksei mulla ole. Mutta oikeasti parisuhde on todella epävarma ja mitä vaan voi sattua, kenelle vaan. Ehkä vaan parempi olla yksin.

niinpä. Mutta eipä sitä miestä nyt edes tuolla pätkällä paljon näkynyt. Sen takia odotti kotiin, että kolaisi väylän umpihankeen tms.

Vierailija
14/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mona Lisa Pursiaisen mies oli Pauli Pursiainen.

Vierailija
15/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aina pettyneenä luen näitä. Salasuhde ei kuulosta koskaan reilulle, jos pitää paikkansa. Rakkaudet ei aina kestä, mutta kaksi suhdetta samaan aikaan kertoo ihmisen moraalista.

Vierailija
16/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mona-Lisa Pursiainen kuoli vuonna 2000, oli syntynyt 1951.

Vierailija
17/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä antanut kaikkea muuta kuin kiltin vaikutelman. AIna nyrpeän oloinen paitsi tietenkin voittohetkellä mutta näidenkin jälkeen jaksoi haastatteluissa aina valittaa kuinka on saanut kritiikkiä epäonnistuessaan. Tiuski voitelijoille jos kapulat ei olleet mielestään hyvät. Aika diivan oloinen on aina ollut.

Vierailija
18/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisan exän puolesta kyllä vähän harmittaa, vaikka Kaisasta aina olen tykännytkin. Rakensi taloa ja teki ympäripyöreää päivää Kaisan uran eteen laittaen oman ammattinsa vuosikausiksi tauolle - toivottavasti sai jotain rahallista kompensaatiota uurastuksistaan edes.

Vierailija
19/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva varmaan Mona-Liisan ja Villen lapselle. Toivottavasti eivät ala sisarpuolta vääntämään. Kaisa varmaan haluaisi kun on jo ikääkin.

Vierailija
20/466 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei kuulu minulle pätkääkään kenenkään suhteet. Hienoa että ihmiset ovat onnellisia!

Arvostan Kaisan kilpauraa ja luulen että ihmisen pitääkin olla vähän tietynlainen että menestyy. Ainakin kilpailuhenkinen pitää olla ja voittajaluonne ja ehkä esim. menestyksen myötä tulee sellainen itsekeskeisyys sitten.

Ajattelin että Kaisasta tulisi äiti kun ampumahiihtoura on lopussa mutta jotenkin tuli tunne jo siinä uran loppupuolella ettei parisuhde Jarkon kanssa tule kestämään. Ovat olleet niin pitkään ja varmaan molemmat uhranneet Kaisan uralle jne paljon. 

Toivottavasti Jarkko ei jäänyt katkeraksi vaan on saanut itsekin hienoja hetkiä.

Kaikkea hyvää kaikille osapuolille!