Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin lämpimistä ilmoista kitisijät.

Vierailija
31.08.2022 |

Onko nyt hyvä kun lämpötilat ovat jäätävän alhaisia koko suomessa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana syyskeli on, hyvä niin! Tarkenee vielä ilman takkia, muttei enää hikoile edes auringossa. Pitkähihaisiakin pystyy taas käyttämään. Vielä kun saataisiin yöpakkasia niin ilmakin tuoksuisi raikkaalta. Rakastan syksyä.

Vierailija
42/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa totuttaa keho vähitellen viileämpään, eikä heti vetää toppatakkia niskaan. Mukavampaa on, kun ei ole kuuma koko ajan. Sinänsähän syys ja kesän loppuminen on syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko on ollut ihan mahtava! Olen käynyt joka päivä lenkillä ja tänään siivosin kämpänkin ihan kunnolla, kun viimein pystyi imuroimaan hikoilematta itseään tainnoksiin.

Nyt aurinko paistaa, mutta se kostean kuuma lehmän-henkäys on poissa, sen tilalla ihanan vilpoisa tuuli puhaltaa!

Vierailija
44/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tää on just hyvä, joku +10 astetta tuuleton aurinkoinen päivä, järvimaisema ja kajakki.

Nauttikaa, vielä ainakin n 9 kk seuraaviin helteisiin. 

Vierailija
45/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa! Vein äsken roskat pelkkä teepaita päällä ja nautin. Mulla on aina lämmin koska en ole tukkinut verisuoniani tupakalla, viinalla ja kolesterolilla.

Talvisin uin avannossa.

Ei mullakaan ole mitään noista paheista ja uin avannossa 3-4 viikossa ja vihaan kylmää

Tänään pitkät trikoot, paksumpi tunika, villatakki ja -sukat. Sisällä. Mittari näytti 22 astetta sisällä mutta tuntuu vaan jäätävältä. Ulos en viitsinyt edes mennä!

Vierailija
46/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Koko päivän on mukava lämpötila. Ja yölläkin saa unta. Harmi ettei vielä pysty nukkumaan peiton kanssa.

Mä otin untuvatäkin jo maanantaina käyttöön kun helteet loppui.

Vierailija
47/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa totuttaa keho vähitellen viileämpään, eikä heti vetää toppatakkia niskaan. Mukavampaa on, kun ei ole kuuma koko ajan. Sinänsähän syys ja kesän loppuminen on syvältä.

Ihan verenkierrosta on kiinni miten kukakin sopeutuu mihinkin lämpötiloihin.

Vierailija
48/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa! Viileys on parasta.

Vierailija
49/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, ihanaa, kun saa aamulla tuuletettua kämpän raikkaaksi herättyäni ja saman vastaavasti ennen nukkumaan menoa :)

Vierailija
50/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huono verenkierto raajoissa, mutta tykkään eniten kylmästä säästä.

Vierailija
51/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaputin aamulla auton tuulilasin jäästä.

Vierailija
52/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huono verenkierto raajoissa, mutta tykkään eniten kylmästä säästä.

Mun isovanhemmat ovat valitelleet kylmistä oloista, vaikka heidän kotona on yli 20 astetta.

Vierailija
53/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan viileä olisi hyvä, mutta kuin leikkaamalla kylmää lupasivat kohta pikaa. Ankeata. 8 kuukautta kotona jurnuttamista luvassa jäätävien sähkölaskujen kera. Hyvin on hoidettu vihreä siirtymä.

Vierailija
54/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oo enää v%tun kuuma. Nyt on ihan helevetin kylymä.

Vierailija
55/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nyt on ihan täydellistä. Jaksaa ja pystyy jotain tekemäänkin.

Täyttä pazkaahan tämä keli nyt on. Meni jo niin kylmäksi, ettei kiinnosta enää ulkona liikkua.

Vierailija
56/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nyt on ihan täydellistä. Jaksaa ja pystyy jotain tekemäänkin.

Täyttä pazkaahan tämä keli nyt on. Meni jo niin kylmäksi, ettei kiinnosta enää ulkona liikkua.

Asenne kysymys. Pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä ulos, vaikka luontoon liikkumaan niin mielikin voisi virkistyä. Aika ankeaa olisi, jos lämpötilojen antaa vaikuttaa tekemisiin. Sitä voi pukeutua vähän lämpimämmin.

Vierailija
57/60 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+20-35 joka päivä olisi ihanne ilmasto itselleni. Suomen ilmasto on siis täysin väärä. En tajua miten kukaan voi pitää miellyttävänä vilun tuntua iholla, sellaista jossa alkaa tulla tuntemus, että on saatava vaikka hanskat käteen.

Vierailija
58/60 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on selvästi keskimääräistä kylmempää.

Vierailija
59/60 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon 35C pakkasia PK seudulle.

Vierailija
60/60 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin kylmästä ja raikkaasta ilmasta. On tosi kiva käydä lenkillä ja nauttia koiran kanssa virkistävästä tuulesta. Innolla odotan talvea ja toivoisin kunnon lumisateita ja pakkasia, koska minun mielestäni syksyllä ja talvella Suomen luonto on kauneimmillaan.