Onko Tampereen turvallisuustilanne huonontunut parissa vuodessa?
Joka puolella örisijöitä, aineissa olevia ja outoja uhittelijoita. Mulla oli turvallisempi olo Mostarissa joka on rutiköyhässä Bosniassa.
Lapsuuteni Manse ei tällainen ollut. Muutin takaisin 2023 mutta tekee mieli lähteä pois.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Manse, no-go-zone 😱😱😱
aina täällä on raffia porukkaa ollut koska duunarikaupunki. pahentunut eksponentiaalisesti laman, halvan peukun ja työpaikkojen katoamisen takia. en enää lasta kasvattaisi täällä. kotikulmilta en tosin itse muuta kun olen jo tottunut ja suku/kaverit täällä.
On. Olen yksi niistä örisijöistä. Vituttaa koko olemassaolo nykymaailmassa.
En tiedä, mutta Lahti on kyllä nykyään yksi v.tun getto riippumatta minne menee.
Vierailija kirjoitti:
On. Olen yksi niistä örisijöistä. Vituttaa koko olemassaolo nykymaailmassa.
Hah ha, v*tun l**seri!
Noille peukunmyyjille pitäs lätkästä 10 vuoden kakku, min.
Tilastollisesti Tampere on nykyään turvallisempi paikka asua kuin ennen.
Onhan tämä ollut jo viimeiset 10 vuotta melkoinen Philadelphia.
"Muutin takaisin 2023 mutta tekee mieli lähteä pois."
Kun kerran olet asunut kaksi vuotta tampereella niin sinun pitäisi tietää itse vastaus kysymykseen "Onko Tampereen turvallisuustilanne huonontunut parissa vuodessa?" ja me voimme kysyä asiaa sinulta.
Tämä aina ihmetyttää isoissa kotimaan kaupungeissa. Pitäisi lisätä vetovoimaa, jotta saadaan turisteja ja uusia asukkaita, mutta yksi suurista tekijöistä tässä on maine. Onko kaupungeilla tosiaan varaa profiloitua huumepääkaupungiksi tai ongelmakeskukseksi? Annetaan asioiden olla ja toivotaan, että ongelmat katoavat tai tehdään jotain kummia kikkailuja ja esitetään, että nyt on tehty jotain isoa asioiden eteen. Esimerkkinä jälkimmäisestä vaikka Jyväskylä, jossa muutama aika sitten poistettiin keskustasta penkit ja istustelupaikat, jotta "ongelmatapaukset" eivät kokoontuisi pilaamaan katukuvaa. Auttoiko? No, ei tietenkään, mutta vanhukset sai miettiä eikö heitäkään haluta enää keskustaan, kun ei pääse enää edes välillä istumaan mihinkään.
Kaupunki kasvaa ja lieveilmiöt tulevat mukana. Eihän näitä ongelmia juuri ole kuin Helsingissä, Turussa ja Tampereella.
Jossain 50 asukkaan perähikiällä saa todennäköisesti olla edelleen rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manse, no-go-zone 😱😱😱
aina täällä on raffia porukkaa ollut koska duunarikaupunki. pahentunut eksponentiaalisesti laman, halvan peukun ja työpaikkojen katoamisen takia. en enää lasta kasvattaisi täällä. kotikulmilta en tosin itse muuta kun olen jo tottunut ja suku/kaverit täällä.
Tampere on ollut kaunis ja edistyksellinen kaupunki. Ongelmana siellä on, että on suomen punaisin kaupunki eli k o m m a r i t ovat saaneet liberaalilla toiminnallaan pilattua senkin.
Ei hätää, Irmeli Nurminen perustaa komitean pohtimaan asiaa.
Pormestari aikoo perustaa koordinaatioryhmän Tampereen turvallisuustilanteen kartoittamiseksi
Vierailija kirjoitti:
Miten niin Tampereen? Kyllä Suomessa on vaarallista kaikkialla, missä näitä lähi-idän ja afrikan roadmaneja vaan tapaa.
Lähes kaikki nistit ja örinäjuopot ovat kantiksia. Ne roadmanit ovat pikemminkin niitä aineiden myyjiä. Moni tulee maista joissa kyseisten päihteiden *käyttö* menee kuolemanrangaistuksen piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manse, no-go-zone 😱😱😱
Tampere on ollut kaunis ja edistyksellinen kaupunki. Ongelmana siellä on, että on suomen punaisin kaupunki eli k o m m a r i t ovat saaneet liberaalilla toiminnallaan pilattua senkin.
Niin, eihän siellä pormestarina ollut kokonaisen sukupolven ajan Kalervo Kummola eli Kokoomuksen edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Pormestari aikoo perustaa koordinaatioryhmän Tampereen turvallisuustilanteen kartoittamiseksi
Vierailija kirjoitti:
"Tampereen keskustan turvallisuus on ollut ajankohtainen puheenaihe jo pidempään etenkin julkisilla paikoilla tapahtuneiden väkivaltarikosten vuoksi.
Viime lauantaina Tampereen Jugendtorilla tapahtui puukotus, jota tutkitaan kahtena tapon yrityksenä. Heinäkuussa mies puukotti neljää ihmistä Ratinan kauppakeskuksen läheisyydessä.
Nurminen kuvailee turvallisuuden tunteen heikentymisen olevan huolestuttavaa, minkä vuoksi asiaan on nyt tartuttu ja ongelmaan keskittyvälle täsmäryhmälle nähdään olevan selkeä tarve."
Tämä on vain kaupunkikulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin Tampereen? Kyllä Suomessa on vaarallista kaikkialla, missä näitä lähi-idän ja afrikan roadmaneja vaan tapaa.
Ne Lähi-idän ja Afrikan hemmotko sitä peukkua ja kirkasta tuolla vetelee keskellä päivää?
Balkanilla poliisi heivaa epämääräiset juoppotyypit ja narkomaanit helvettiin keskustasta n. 10 minuutissa. Suomessa saavat vallata julkiset paikat vaikka 10 vuodeksi.