Aion jättää lapseni mutta pelkään että kadun sitä 35 vuotiaana
Olen 21-vuotias äiti ja olen päättänyt että en saanut sinkku elämältä tarpeeksi. Aion jättää lapseni ja muuttaa Helsinkiin yhden kivan komean kirurgi miehen kanssa... hänellä on kiva vene jossa lapsia ei ole sallittu.
Kommentit (17)
Niin varmasti, Jonne. Joko googlasit "sukupuolidysforian"?
Miepä oon 85-vuotias nainen ja aijjon jättää lapseni, 62-vuotiaan Teuvvon. Oon nimittäin männy myymään sahan ja tavannu rikkaan nikerialaisen prinssin, jonka kanssa aijjon muuttaa Tahitille.
Mie pelekeen etten mie kavu sitä ikänä. Miun olis pitäny hylätä se jo vauvvana. Samallaine juoppo on ku isäsä.
Vierailija kirjoitti:
Miepä oon 85-vuotias nainen ja aijjon jättää lapseni, 62-vuotiaan Teuvvon. Oon nimittäin männy myymään sahan ja tavannu rikkaan nikerialaisen prinssin, jonka kanssa aijjon muuttaa Tahitille.
Mie pelekeen etten mie kavu sitä ikänä. Miun olis pitäny hylätä se jo vauvvana. Samallaine juoppo on ku isäsä.
PS. Järkkäsin silleesti että Teuvvo luuloo minun kuolleen. Ei lähe suotta perrään.
Kukas ne lapset sitten hoitaa? Ihanko itse huolehtivat itsestään?
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään lapsia ole ja toivottavasti ei tule🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. Järkkäsin silleesti että Teuvvo luuloo minun kuolleen. Ei lähe suotta perrään.
Sie oot loppuviimein viksu naine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään lapsia ole ja toivottavasti ei tule🙄
Mies, toivottavasti. Ei ole kyllä lähivanhempi ainesta mutta en usko että siellä veneellä olen ihan talvella kuitenkaan, lumet kun sulaa niin otan lapsen takaisin.
Ai sulla on lapsia????
Mitä, mitä...
Perun kaikki lupaukseni ja suunnitelmamme!
Terv. Kiva, komea kirurgimies
Että ihan "ajattelit"🤣😆🤣
Jos osaisit ajatella, keksisit jotain PALJON parempaa!
Aika oudosti kuluu tuo aikakin, kun ensin puhuu katumuksesta 35 vuotiaana ja sitten siitä, että ottaa lapsen takaisin lumien sulettua.
Hmmm, aika pitkä talvi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aika oudosti kuluu tuo aikakin, kun ensin puhuu katumuksesta 35 vuotiaana ja sitten siitä, että ottaa lapsen takaisin lumien sulettua.
Hmmm, aika pitkä talvi tulee.
Siis silti max vuoroviikko vanhemmuus tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä köllöttelet rikkaana Tahitilla rinssin kainalossa.Hän pittää huolen sinun tileistä, että eivät vaa varkaat ota ....Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Ai sulla on lapsia????
Mitä, mitä...
Perun kaikki lupaukseni ja suunnitelmamme!Terv. Kiva, komea kirurgimies
Laatikkoleuka?
Kiitos. Seuraava.