No niin lämpimistä ilmoista kitisijät.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vuodenajat ja sää on asia, johon ei voi vaikuttaa itse. Joten en kitise kuumasta enkä kylmästä.
Asuinmaansa voi valita jos ei Suomi miellytä.
Asuinmaan voi valita vain teoriassa. Yritäpä löytää töitä 55-vuotiaana suomen kielellä esim Italista!
Ihan ihanteeliset lämpötilat oli tänään frisbeegolfata. Joka vuosi se syksy taas tulee, joten miksi kitistä ja asennoitua pessimistisesti?
Kyllä. Koko päivän on mukava lämpötila. Ja yölläkin saa unta. Harmi ettei vielä pysty nukkumaan peiton kanssa.
Jep, ihanaa <3 Mitä jos me jotka ei kestetä hellettä, inistäis jatkuvasti siitä, miksi sinä ja kaltaisesi ette kestä viileää tai jopa kylmää? :)Aina syksyisin ja talvisin teidän kitinä alkaa! :'(
Ap on sekopää. Ei tajua, että puolet Euroopan mantereesta on niin rutikuivaa, että metsäpalot riehuvat ja joet kuivuvat.
Jos niin tykkäät helteistä, ole hyvä ja muuta vaikka Saharaan. Siellä sitä riittää yli puoli vuotta putkeen.
Sitten varmaan valitat kun ei ole jäävettä.
Hei, me ollaan subarktinen kansa joka elää taigalla. Meillä ei ole koskaan kylmä. Me on kehitytty kestämään kylmää, pimeää ja inhoamaan hellettä.
Mä olen sitten varmaan kummajainen kun osaan jollakin tavalla nauttia jokaisesta vuodenajasta. En pidä ääripäistä, mutta kyllä kesällä lämpö, kukat yms. on ihanaa ja taas vastaavasti metsän hiljaisuus ja valkoisuus hiihtolenkillä on jotakin aivan ihanaa.
Mä aloin jo etsimään talvivaatteita esille. Suomessa kun on nykyään vain 2 vuodenaikaa. Välikausivaatteille on kovin vähän enää tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodenajat ja sää on asia, johon ei voi vaikuttaa itse. Joten en kitise kuumasta enkä kylmästä.
Asuinmaansa voi valita jos ei Suomi miellytä.
Asuinmaan voi valita vain teoriassa. Yritäpä löytää töitä 55-vuotiaana suomen kielellä esim Italista!
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt on jäätävää, niin millä sanalla kuvailet säätä, kun on -35?
Kooma.
Ainako palstalla pitää kitistä?
Liian kylmää tai -lämmintä niin aina sama virsi.
Niin kauan ollaan asuttu täällä Suomessa niin luulisi sitä ihmisten jo tottuneet kaikenlaisiin säihin.
Minulle sopiva lämpötila olisi 10-15 astetta ympärivuotisesti. En pidä sitä kylmänä enkä kuumana. Paras sää esim. reippaaseen ulkoliikuntaan.
Vituttaa. Ensin on kuuma ja sitten kohta jo taas saadaankin jäätyä piiiitkän aikaa. Sellainen viileähkö väliaika olisi ollut mukava.
Ihanat pyöräilysäät on nyt. Tykkään! Hanskat jo käytössä pyöräillessä.
Jäätävän alhaisia et ole nähnykkää jos nyt susta sellaista. Joku -30 on sellainen. Nyt on hyvä, ei liian kylmä eikä kuuma, raikas ilma hengittää, eikä hikoa koko ajan!
Enkä "kitise" (inhottava sana) vaan olen ollut huolissani miten sydän jaksaa kuumassa.
Miten ajattelit talvella pärjätä jos nyt jo puet noin paljon? Itse kun menen pihalle niin vedän lyhythihaisen paidan päälle ohuen neuletakin. Kevyttoppatakissa ja pipossa läkähtyisin kuumuuteen.