Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin lämpimistä ilmoista kitisijät.

Vierailija
31.08.2022 |

Onko nyt hyvä kun lämpötilat ovat jäätävän alhaisia koko suomessa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi että kun on jo inhottavan kylmää. Ulos voi mennä vain kevyttoppatakkiin ja pipoon pukeutuneena eikä sisälläkään pärjää ilman neuletta ja villasukkia.

Miten ajattelit talvella pärjätä jos nyt jo puet noin paljon? Itse kun menen pihalle niin vedän lyhythihaisen paidan päälle ohuen neuletakin. Kevyttoppatakissa ja pipossa läkähtyisin kuumuuteen. 

Vierailija
22/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodenajat ja sää on asia, johon ei voi vaikuttaa itse. Joten en kitise kuumasta enkä kylmästä.

Asuinmaansa voi valita jos ei Suomi miellytä.

Asuinmaan voi valita vain teoriassa. Yritäpä löytää töitä 55-vuotiaana suomen kielellä esim Italista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihanteeliset lämpötilat oli tänään frisbeegolfata. Joka vuosi se syksy taas tulee, joten miksi kitistä ja asennoitua pessimistisesti?

Vierailija
24/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty koirien kans ulkona jo 5 kertaa tänään. IHANAA!!!

Vierailija
25/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Koko päivän on mukava lämpötila. Ja yölläkin saa unta. Harmi ettei vielä pysty nukkumaan peiton kanssa.

Vierailija
26/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihanaa <3 Mitä jos me jotka ei kestetä hellettä, inistäis jatkuvasti siitä, miksi sinä ja kaltaisesi ette kestä viileää tai jopa kylmää? :)Aina syksyisin ja talvisin teidän kitinä alkaa! :'(

Vierailija
27/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekopää. Ei tajua, että puolet Euroopan mantereesta on niin rutikuivaa, että metsäpalot riehuvat ja joet kuivuvat.

Jos niin tykkäät helteistä, ole hyvä ja muuta vaikka Saharaan. Siellä sitä riittää yli puoli vuotta putkeen.

Sitten varmaan valitat kun ei ole jäävettä.

Hei, me ollaan subarktinen kansa joka elää taigalla. Meillä ei ole koskaan kylmä. Me on kehitytty kestämään kylmää, pimeää ja inhoamaan hellettä.

Vierailija
28/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten varmaan kummajainen kun osaan jollakin tavalla nauttia jokaisesta vuodenajasta. En pidä ääripäistä, mutta kyllä kesällä lämpö, kukat yms. on ihanaa ja taas vastaavasti metsän hiljaisuus ja valkoisuus hiihtolenkillä on jotakin aivan ihanaa.

Vierailija
29/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin jo etsimään talvivaatteita esille. Suomessa kun on nykyään vain 2 vuodenaikaa. Välikausivaatteille on kovin vähän enää tarvetta.

Vierailija
30/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on jäätävää, niin millä sanalla kuvailet säätä, kun on -35?

Vierailija
31/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodenajat ja sää on asia, johon ei voi vaikuttaa itse. Joten en kitise kuumasta enkä kylmästä.

Asuinmaansa voi valita jos ei Suomi miellytä.

Asuinmaan voi valita vain teoriassa. Yritäpä löytää töitä 55-vuotiaana suomen kielellä esim Italista!

Niinpä!

Vierailija
32/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt on jäätävää, niin millä sanalla kuvailet säätä, kun on -35?

Kooma.

Vierailija
33/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
34/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa ja valoa ap:lle :)

Vierailija
35/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainako palstalla pitää kitistä?

Liian kylmää tai -lämmintä niin aina sama virsi.

Niin kauan ollaan asuttu täällä Suomessa niin luulisi sitä ihmisten jo tottuneet kaikenlaisiin säihin.

Vierailija
36/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihanat ilmat!

Vierailija
37/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopiva lämpötila olisi 10-15 astetta ympärivuotisesti. En pidä sitä kylmänä enkä kuumana. Paras sää esim. reippaaseen ulkoliikuntaan.

Vierailija
38/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa. Ensin on kuuma ja sitten kohta jo taas saadaankin jäätyä piiiitkän aikaa. Sellainen viileähkö väliaika olisi ollut mukava.

Vierailija
39/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat pyöräilysäät on nyt. Tykkään! Hanskat jo käytössä pyöräillessä.

Vierailija
40/60 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävän alhaisia et ole nähnykkää jos nyt susta sellaista. Joku -30 on sellainen. Nyt on hyvä, ei liian kylmä eikä kuuma, raikas ilma hengittää, eikä hikoa koko ajan!

Enkä "kitise" (inhottava sana) vaan olen ollut huolissani miten sydän jaksaa kuumassa.