Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vastaa kaikkeen: en tiedä, en muista, en ole varma. Miten tuollaisen kanssa tulee toimeen?

Vierailija
31.08.2022 |

Miten voi keskustella tai suunnitella mitään tuollaisen miehen kanssa? Ihan aikuinen yli 40v mies kyseessä.
Antakaa jotain ohjeita tai kokemuksia.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tarvitsee parempia kysymyksiå.

Vierailija
42/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa miesten olla miehiä. Itse haluan ainakin seurustella kunnon miehen kanssa, enkä minkään metroseksuaalin joka on joku omituinen välimuoto. Enkä pidä naisellisista miehistä. Ottakaa naiset naisellinen pettäjä mies jos haluatte keskustella.

Terveisin Nainen 50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestyyppi: perässä vedettävä pulkka/ kivireki

Isoin ongelma: omaa tahtoa ei ole tai sitä ei ainakaan ilmaista kumppanille

Usein sanotut lauseet: "päätä sä, en tiedä, en ole varma."

Miten ratkaista ongelma: Keskustele miehesi kanssa tämän tahdottumuudesta, hän on kuitenkin ihminen ajatuksineen, arvomaailmoineen ja tunteineen. Jos muutosta ei tule, eroaminen auttaa aina. 

Vierailija
44/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa miesten olla miehiä. Itse haluan ainakin seurustella kunnon miehen kanssa, enkä minkään metroseksuaalin joka on joku omituinen välimuoto. Enkä pidä naisellisista miehistä. Ottakaa naiset naisellinen pettäjä mies jos haluatte keskustella.

Terveisin Nainen 50

Miksi olisi miehekästä tai naisellista olla perässä vedettävä lapamato? Eikö johtaminen tai ainakin omien mielipiteiden esilletuominen olisi stereotyyppisen miehekästä?

Vierailija
45/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se lääkäriin muistisairausepäilyä ja kuuloa testaamaan. Eiköhän ala muistaa kun piirtelee kellotauluja :D

Vierailija
46/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Nainen 50

Miten pettäjät on naisellisia? Testosteroni ja stereotyyppinen mieshän siellä käy pettämässä.

Vierailija
47/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Nainen 50

Ei sua edelleenkään kukaan usko naiseksi, Jonne.

Vierailija
48/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Nainen 50

Miten pettäjät on naisellisia? Testosteroni ja stereotyyppinen mieshän siellä käy pettämässä.

No katsos kun tämä "Nainen 50" on mies. Ei hän osaa esittää naista. 

Vierailija
49/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääongelma on naisen tapa esittää monivalintatehtäviä ilman vastausvaihtoehtoja ja niin että tasan yksi on oikein, muista seuraa kohtaus. Äkkiä mies oppii selviytymistaktiikan.

Vierailija
50/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko myös, että "ihan sama, kumpikin/mikä vaan käy", kun kysyt häneltä, mitä hän söisi/joisi? Eli joudut hänenkin puolestaan keksimään ja päättämään syömiset, juomiset, vapaa-ajan tekemiset jne. Olet hänen omaishoitajansa. Tyydyttääkö suhde jotenkin? Ellei, niin lähde.

Mä vastaan monesti tuon: "ihan sama, kumpikin/mikä vaan käy". Ihan vaan sen takia, että olen tuota mieltä ja pääsen helpommalla. Jos avovaimo kysyy multa, että mitä ruokaa laitetaan työpäivän jälkeen ja vastaan, että makaronilaatikko/kana+riisi tm nopea ja helppo, niin siihen todetaan: "Ei tuota, lasten ruoka, en mä tota halua" tms. Ja tämän jälkeen käsketään ehdottamaan jotain muuta. On se nyt kumma, että olen antanut mielipiteeni, se ei käy, niin nyt pitää arvuutella niin kauan, että keksin ruoan joka käy avovaimolle. Ette te naiset kyllä yhtään sen helpompia ole, kuin me miehet. Monesti meille miehille asioilla ei ole niin suurta merkitystä, jos ne ajavat asiansa.

Vierailija
51/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymykset on tyyliin missä auto on, paljonko pussissa on perunoita, jne, eikä kumppani tällaisiinkaan kysymyksiin vastaa mitään niin laittaisin hänet luiskaan. Erityisesti jos myös syvällisempi keskustelu on nollissa. Vuorovaikutuksen pitää toimia molempia tyydyttävällä tavalla. Varmasti joku tyytyisi tuohon, minä en.

Enkä ole mikään kova höpöttäjä itsekään, mutta mitä järkeä on olla yhdessä jos mitään ei jaeta tai puhuta.

Vierailija
52/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että se oli sitten siinä.

Joistakin miehistä ei vaan ole muuhun.

Jollet löydä sitä mitä haluat niin JSS

Vierailija
53/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksella tuollaisesta miehestä tulee kivireki. Ei varmaan saa päätettyä mitään asioita.

Vierailija
54/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen käsitykseen, että jotkut näistä "ihan sama" -tyypeistä ajattelevat olevansa hyvin joustavia. Eli että on ikään kuin hyvä ominaisuus sanoa kaikkeen, että "aivan sama, päätä sä". Itse koen nämä ihmiset kyllä tosi raskaiksi.

Vierailija
55/55 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen käsitykseen, että jotkut näistä "ihan sama" -tyypeistä ajattelevat olevansa hyvin joustavia. Eli että on ikään kuin hyvä ominaisuus sanoa kaikkeen, että "aivan sama, päätä sä". Itse koen nämä ihmiset kyllä tosi raskaiksi.

"Ihan sama " on samaa luokkaa kuin "paskaaks siitä" tai hv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi