Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin sänkyyn varatun miehen kanssa, nyt ärsyttää

Vierailija
31.08.2022 |

Ei niinkään kaduta enkä tunne huonoa omatuntoa, koska en edes tunne miehen naista. Ei ole kuitenkaan minun tehtäväni setviä toisten parisuhdetta, vaikka nainen ansaitsis parempaa, eihän kukaan ansaitse pettämistä. Olen itse sinkku. Olen jonkun aikaa tuntenut erään miehen jonka kanssa jatkunut loputonta flirttiä, joka lopulta johti sänkyyn. En pidä miehen luonteesta, mutta tunnen seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaa joka johtuu hänen ulkonäöstä. Mies on pinnallinen, saanut elämässä kaiken helpolla, lapsellinen kakara, joka aikaisemminkin pettänyt työttöystäväänsä, enkä koskaan voisi seurustella tuollaisen miehen kanssa joka jäänyt lapsen tasolle. Ärstyttää, kun retkahdin hänen sänkyyn, vaikka kuinka vannoin itselle, etten koske mieheen vaikka flirttaileekin, mutta en tiedä mitä tapahtui kun sorruin. En tiedä miksi tämän tänne kirjoitan, ehkä helpottaakseni omaa ärsytystä. Ärstyttää kun annoin omille haluilla vallan, en tiedä onko myös pientä ihastusta ja sekin ärsyttää, koska miestä en halua omaksi. Ärsyttää vain, kun menin antamaan, koska mies ei olisi ansainnut huomiotani. Varmasti olisi miestäkin ärsyttänyt jos ei olisi saanut, joten tavallaan hän voitti, en minä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli edes hyvää seksiä.

Vierailija
2/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Lopetin lukemisen ennen puoltaväliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin ole kovinkaan paljon kokemusta? Panemaan sinne mennään eikä terapioimaan. Keskustelkoot sen oman muijansa kanssa, mällit sisään ja soronoits.

T. parikymmentä vuotta ukkomiesten leluna

Vierailija
4/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku vaan pyllyä pystyyn ;)

Vierailija
5/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies todellakin voitti ja sinä hävisit ja voit olla varma että hän kehuskelee ns voitollaan.

Vierailija
6/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole ainakaan poikaystävä ainesta, ei tuollaiseen koskaan voisi luottaa.

Vierailija
7/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelisin tuollaisen kanssa, niin tulisin varmaan hulluksi. En voisi luottaa ja aina epäilisin miestä kaikesta. Tuohan on aivan lapsi.

Vierailija
8/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun periaate on etten anna varatuille, en haluaisi itse tulla petetyksi. Mielestäni se on myös itsensä kunnioittamista, kun ei anna varatuille.

Vierailija
9/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku voi edes kiihottua mieslapsista, miehekkäät miehet on parhaimpia. Pukumiehet on heikkouteni.

Vierailija
10/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku vaan pyllyä pystyyn ;)

Juuri niin. Ihme tilitystä. Paneskelu on orgasmiin tähtäävää jumppaa. Ei pidä jumpata jos ei kasetti kestä.

Vierailija
11/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäähän se kun tekee tyhmiä asioita pillun vietävänä.

Vierailija
12/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna kellekkään vaan otan. Yhä tätä soopaa aina vaan.

Useimmitenhan miehet eivät  tosiaan anna. Niinhän itsekin kertovat.  Panevat vain.

Vierailija
13/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit? yhäkö tätäaina vaan...Minä anna kellekkään vaanotan kirjoitti:

Minä en anna kellekkään vaan otan. Yhä tätä soopaa aina vaan.

Useimmitenhan miehet eivät  tosiaan anna. Niinhän itsekin kertovat.  Panevat vain.

Ok

Vierailija
14/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
15/15 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhöpisijä taas linjoilla