Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi ihmisille, jotka ovat hankaloittaneet elämääsi

Vierailija
31.08.2022 |

Täällä voit puhua ihmisistä, joita et lämmöllä muistele.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavan työtoiminnan paksu mamma saisi haistaa visaisen perseen! Haistaisithan?

Vierailija
22/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhosit minut ja syöksit pimeään mustaan kuiluun. Kuilun pohjalla kohtasin valon.

Sinä opetit minulle, mitä on pahuus, minä sinulle, mitä on anteeksianto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen edelleen kiusaamista: olen ympäristöni suhteen paranoidinen.tuntuu kuin kaikki tietäisvät  kuka  enkä saa olla rauhassa.Ihan kuin olsin julkkis jota kaikki tuijottelev!t Elämäni on yhtä hevettiä!Jättäkää kaikki minut rauhaan!Antaka minun olla rauhassa!En halua julkisuuteen,enemmin kuolen!

Vierailija
24/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kateus,se viha ,raivo ja vaino,mitä sain osakseni  Versaillesin hovilta!En minä halunnt piireihinne,kun edes pitänyt teistä ,Satuin vain nuoruuden hölmöyttä ihastumaan väärään ihmiseen!

Vierailija
25/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatoitte olla niin julmia sille pienelle tytölle,minä sillin oli.satuin vain rakastamaan  samaa musiikkia ja tykkäsin tanssia!Mitä pahaa olen teille tehnyt.että minulle tällä tavoin kostetaan?

Vierailija
26/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon Versaillesin hovin,ymmätävän  että minulla ei enää 50 vuotiaana ole tarvetta saada teidän  hyväksyntäänne. ja arvostustanne  Voin sillä pyyhkiä p...ttäni .Ja muistakaa minä olen nainen joka on tavannut Depeche Moden.Kyllä olen tavannut  isompiakin staroja kuin  te.Minut  bpngattiin backstagelle koska oli roudarin mielestä niin söpö!

Vierailija
27/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan edelleen teidän tietävän,mitä  kiusaamisenne minulle ja perheelileni aiheutti  koko perhe syö  psyykelääkkeitä ja käy terapiassa,itse työkyvyttömyyseläkkeellä ja minulla on skitsofrenial;Se valtava inhimillinen kärsimys ,minkä te aiheutittee saa yhteiskunta maksaa,kun veroja on maksettava minun työkyvttömyyseläkkeeni!,Käytännössä te kiusaajjat maksatte skumppani.Olen asiasta vahngoniloinenn.Mädänykää helvetissä!

Vierailija
28/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen vanhemman puoleisille sukulaisille.

Pidin koko ikäni kauheaa kulissia edessänne. Huomasitteko? Nyt ajattelen, että käytöksenne oli ihan puhtaasti rasismia.

On vain niin, että joillakin ihmisillä ei ole mitään yhteistä, koska ihmiset ovat niin erilaisia. Eikä se ole kenenkään vika.

Anteeksi, että olen tuntenut kaunaa. En halua enää muistella pahalla.

Kaikkea hyvää elämäänne.

Eino Leino runoili, oi ihmiset toistanne suvaitkaa, niin kaunis, kaunis on maa.

Vierailija
29/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi maailman onnelsiin kansa-tohdin epäillä, Vihaan ja inhoan ihmisiä .enkä mielelläni mene ihmisten ilmoille !onneksi ei tarvitse!Olemme sulkeutuneet mieheni kanssa omaan kuplaanmme.:Emme pidä yhtenäisyyskulttuurista.Uimme aina vasta virtaa.ette tule löytämään meitä yhtään mistään,emme ole sosiaalisessa mediassa,minulla ei ole edes omaa sähköpostia,en halua olla vieraitten ihmsiten kanssa tekemissä!Painukaa kaikki V...n! Käperryn kuoreeni,enkä tule täältä koskaan pois!

Vierailija
30/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei elämssäni tarvitse  tehdä mitään,koska veronmaksajat maksavat elämiseni,ja minulla on osake salkku (sain perontöä isäni kuoltu)Raatakaa te muut,minunkin edestäni!

Vierailija
31/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiusaamis-skandaali ,joka kohdistuu minuun ja perheeseeni!

Vierailija
32/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaiset voisivat kiinnostua " keissistän"i  ,kiusaamiskandaailsta koska sen myötä menetin työkykyni!

Vierailija
33/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse harrastus. Autoilu ja huumeet ei sovi yhteen. Remun sanoin.... Kahta jumalaa ei voi kumartaa.

Vierailija
34/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse harrastus. Autoilu ja huumeet ei sovi yhteen. Remun sanoin.... Kahta jumalaa ei voi kumartaa.

Valitsen Jumalan.Ja ymmärrän  nyt 50-vuotiaan  että  minulla ei  ol  tarvetta miellyttää satanisteja

Vierailija
35/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin puhumaan tälle dj.lle,en  lapsellisuuttani osnnaut pitää itseänii huonompana kuin muut dj.kopin luona parveilleett.Itsetuntoni kuitenkin muserrettiin täysin kateudella,vihalla ja vainolla,en toivu koskaan!Muistan ajtelleni,että olen ihan yhtä hyvä kuin muutkn.

Vierailija
36/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihminen  itsessän päätäni sekoittanutt.Pelkäsin hänen julkisuuttaan!Siksi sairastuin,

Vierailija
37/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua julkisuuteen!Ketän ei sinne voi pakottaa jos ei halua!Olen pakokauhun vallassa!Jättäkää minut rauhaa!Olkaa niinkilttejä!

Vierailija
38/82 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa sanoa sulle tätä, jotta et suuttuisi, mutta ryhdistäydy ja reipastuisit nyt hyvä mies. Oot meidän pomo mutta tuntuu kuin me enemmän tuetaan sinua kuin sinä meitä.

Vierailija
39/82 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärommäisen herkkä ihminen,olen erityisherkkä.Itsetuntoni ei kestäisi sitä,että minua haukutaan,pilkataan ja aravostellaa njos olisin julkisuudessa.Siksi en ole sosiaalisessa mediassa,eikä minulla ole edes oma sähköpostia!Ette tule löytämään inua yhtään mistään:kotini on viha-puhe vapaata aluetta tänne ette tule minua   kiusaamaan!

Vierailija
40/82 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mieheni kanssa tule ikinä mukaan tähän vastemieliseen digi-some- yhteiskuntaan,maksamme vaan veromme ja joskus kuolemme pois.