Onko pyöräily kallis harrastus?
Kommentit (16)
No vähän tarkemmin pitäisi tietää että mitä tarkoitat "pyöräilyllä"? Työmatkapyöräilyä? Retkipyöräilyä? Maastopyöräilyä? Maantiepyöräilyä? Mummokonkelilla korttelirallia?
Vierailija kirjoitti:
No vähän tarkemmin pitäisi tietää että mitä tarkoitat "pyöräilyllä"? Työmatkapyöräilyä? Retkipyöräilyä? Maastopyöräilyä? Maantiepyöräilyä? Mummokonkelilla korttelirallia?
Kumtopyöräilyä. Kiinnostaa kuntoilla.
Pyörä. Ei tarvi alkuun mitään huippu kallistakaan. Käytettykkin käy.
Käytetty naistenpyörä on halvin peli aloittaa harrastus ihan nollaviivalta.
Ei ole. Itse sain pyörän ilmaiseksi kun hain jonkun 4500€ sähköpyörän taloyhtiön kellarista.
Uuden akun jouduin ostamaan kun se ei ollut paikallaan.
Muutaman satasen peruspyörällä pääset hyvin alkuun, sem jälkeen pitää miettiä paljonko haluat pyöräilyyn käyttää rahaa. Yläraja on tuhansissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähän tarkemmin pitäisi tietää että mitä tarkoitat "pyöräilyllä"? Työmatkapyöräilyä? Retkipyöräilyä? Maastopyöräilyä? Maantiepyöräilyä? Mummokonkelilla korttelirallia?
Kumtopyöräilyä. Kiinnostaa kuntoilla.
Jos kunto on huono niin kannattaa hankkia sähköpyörä. Se taittaa sen paskanmaun siitä touhusta ja lenkille tulee lähdettyä noin sata kertaa todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman satasen peruspyörällä pääset hyvin alkuun, sem jälkeen pitää miettiä paljonko haluat pyöräilyyn käyttää rahaa. Yläraja on tuhansissa
Mitään ylärajaa ei ole.
Minä sain ilmaiseksi pyörän. 7-vaihteinen naisten city-pyörä. Runko on hieman pieni, mutta ei se mitään. Olen polkenut sillä 3 viikossa 650 km. Yli 60 km lenkkejäkin. Korin ostin siihen, en muuta. m48
Pyöräilen aika paljon. Pyöräni on kevyt 18-vaihteinen, maksoi n. 1000 e. Halvat peruspyörät ovat valtavan painavia. Kun on tarpeeksi vaihteita, jyrkätkin ylämäet menevät ilman taluttamista. Pyöräilyyn ei tarvitse kalliita varusteita. Kypärä, pehmustetut pyöräilyshortsit, taskullinen paita ja takki, hanskat. Jos haluaa lukkopolkimet, niin niihin klossikengät, juomapulloteline ja pullo. En pyöräile juurikaan yli 100 km lenkkejä enkä tähtää kilpailuihin. Niihin tarvitaan kevyt maantiepyörä.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen aika paljon. Pyöräni on kevyt 18-vaihteinen, maksoi n. 1000 e. Halvat peruspyörät ovat valtavan painavia. Kun on tarpeeksi vaihteita, jyrkätkin ylämäet menevät ilman taluttamista. Pyöräilyyn ei tarvitse kalliita varusteita. Kypärä, pehmustetut pyöräilyshortsit, taskullinen paita ja takki, hanskat. Jos haluaa lukkopolkimet, niin niihin klossikengät, juomapulloteline ja pullo. En pyöräile juurikaan yli 100 km lenkkejä enkä tähtää kilpailuihin. Niihin tarvitaan kevyt maantiepyörä.
Itse pyöräilen farkuissa ja hupparissa.
Ei ole. Mulla on 1966 ostettu Jopo ja se maksoi 165 mk. Muutamat renkaat vaihdettu ja olen ananut sillä talvet, kesät siitä saakka.
No ostin kierrätyskeskuksesta vuosi sitten pyörän 50 eurolla. Tänä vuonna huolsin sen ja siihen meni jotain 70e kun en itse osaisi. Pumppu maksaa 10e. Kypärä 20e
Sähköpyörä se painava onkin kun akku loppuu jossain korpitaipaleella.
maastopyörä (29") sileähköillä renkailla hyvä yleispyörä . Jos vässykkä,niin sitten sähköavusteinen
Täysjoustomaasturit yli 5 tonnia.
Jopo 300 e
Halvempaa kuin autoilu