Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pyöräily kallis harrastus?

Vierailija
25.06.2026 |

Kiinnostaa aloittaa mutta en tiedä mistä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjoustomaasturit yli 5 tonnia.

Jopo 300 e


Halvempaa kuin autoilu

Vierailija
2/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän tarkemmin pitäisi tietää että mitä tarkoitat "pyöräilyllä"? Työmatkapyöräilyä? Retkipyöräilyä? Maastopyöräilyä? Maantiepyöräilyä? Mummokonkelilla korttelirallia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän tarkemmin pitäisi tietää että mitä tarkoitat "pyöräilyllä"? Työmatkapyöräilyä? Retkipyöräilyä? Maastopyöräilyä? Maantiepyöräilyä? Mummokonkelilla korttelirallia?

Kumtopyöräilyä. Kiinnostaa kuntoilla.

Vierailija
4/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä. Ei tarvi alkuun mitään huippu kallistakaan. Käytettykkin käy.

Vierailija
5/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty naistenpyörä on halvin peli aloittaa harrastus ihan nollaviivalta.

Vierailija
6/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itse sain pyörän ilmaiseksi kun hain jonkun 4500€ sähköpyörän taloyhtiön kellarista.

Uuden akun jouduin ostamaan kun se ei ollut paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman satasen peruspyörällä pääset hyvin alkuun, sem jälkeen pitää miettiä paljonko haluat pyöräilyyn käyttää rahaa. Yläraja on tuhansissa

Vierailija
8/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän tarkemmin pitäisi tietää että mitä tarkoitat "pyöräilyllä"? Työmatkapyöräilyä? Retkipyöräilyä? Maastopyöräilyä? Maantiepyöräilyä? Mummokonkelilla korttelirallia?

Kumtopyöräilyä. Kiinnostaa kuntoilla.

Jos kunto on huono niin kannattaa hankkia sähköpyörä. Se taittaa sen paskanmaun siitä touhusta ja lenkille tulee lähdettyä noin sata kertaa todennäköisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman satasen peruspyörällä pääset hyvin alkuun, sem jälkeen pitää miettiä paljonko haluat pyöräilyyn käyttää rahaa. Yläraja on tuhansissa

Mitään ylärajaa ei ole.

Vierailija
10/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ilmaiseksi pyörän. 7-vaihteinen naisten city-pyörä. Runko on hieman pieni, mutta ei se mitään. Olen polkenut sillä 3 viikossa 650 km. Yli 60 km lenkkejäkin. Korin ostin siihen, en muuta. m48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen aika paljon. Pyöräni on kevyt 18-vaihteinen, maksoi n. 1000 e. Halvat peruspyörät ovat valtavan painavia. Kun on tarpeeksi vaihteita, jyrkätkin ylämäet menevät ilman taluttamista. Pyöräilyyn ei tarvitse kalliita varusteita. Kypärä, pehmustetut pyöräilyshortsit, taskullinen paita ja takki, hanskat. Jos haluaa lukkopolkimet, niin niihin klossikengät, juomapulloteline ja pullo. En pyöräile juurikaan yli 100 km lenkkejä enkä tähtää kilpailuihin. Niihin tarvitaan kevyt maantiepyörä.

Vierailija
12/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilen aika paljon. Pyöräni on kevyt 18-vaihteinen, maksoi n. 1000 e. Halvat peruspyörät ovat valtavan painavia. Kun on tarpeeksi vaihteita, jyrkätkin ylämäet menevät ilman taluttamista. Pyöräilyyn ei tarvitse kalliita varusteita. Kypärä, pehmustetut pyöräilyshortsit, taskullinen paita ja takki, hanskat. Jos haluaa lukkopolkimet, niin niihin klossikengät, juomapulloteline ja pullo. En pyöräile juurikaan yli 100 km lenkkejä enkä tähtää kilpailuihin. Niihin tarvitaan kevyt maantiepyörä.

Itse pyöräilen farkuissa ja hupparissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mulla on 1966 ostettu Jopo ja se maksoi 165 mk. Muutamat renkaat vaihdettu ja olen ananut sillä talvet, kesät siitä saakka.

Vierailija
14/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostin kierrätyskeskuksesta vuosi sitten pyörän 50 eurolla. Tänä vuonna huolsin sen ja siihen meni jotain 70e kun en itse osaisi. Pumppu maksaa 10e. Kypärä 20e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä se painava onkin kun akku loppuu jossain korpitaipaleella.

Vierailija
16/16 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

maastopyörä (29") sileähköillä renkailla hyvä yleispyörä . Jos vässykkä,niin sitten sähköavusteinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi