Lähetä terveisesi ihmisille, jotka ovat hankaloittaneet elämääsi
Täällä voit puhua ihmisistä, joita et lämmöllä muistele.
Kommentit (82)
Minulla on mainetta josta kärsin.Painukaa kaikki helvettiin ja jättäkä minut rauhaan!
Kiitti laju - olet vaju!
Pilasit mökkimme, veit säästömme, aiheutit ahdistusta ja nyt napsimme rauhoittavia eikä sinua edes hävetä vaan suollat meistä kaakelia facessa.
Olet hirviö, toivottavasti pääsi poksahtaa ennen seuraavaa uhria!
Me ei mnun mieheni kanssa haluta leikkiä teidän kanssanne,me haluaamme leikkiä kaksistaan.Me ei tykätä teistä,me inhotaan teitä senkin kammottavt kiusaajat ,ihmsihirviör helvetistä!
En jaksaisi muistella kaikkea vanhaa, ne mitä elämässä on tullut vastaan ihmisiä hyviä tai huonoja ja siltä väliltä. Joka tapauksessa niistä kaikista olen oppinut jotain, siis niistä hankalista ihmissuhteista myös. Sen vasta näkee ehkä jälkikäteen. Esim. minua jotkut ovat hyväksi käyttäneet ja vähän liiankin avulias olen ollut. Kun mittari tuli täyteen, niin nyt osaan sanoa EI. Toki onhan niitä muitakin, mutta kaikilla ihmis suhteilla on oma tarkoituksensa. Jos katsoo sitä oman oppimisen kohdalta.
Minua kiusattiin myös hetken Käpylässä käydesäni siellä 2 viimeistä vuotta lukiosta,aina olen ollut silmätikkuna.varsinkin sen jälkeen kun olin ruvennut liikkumaan tietysissä piireissä yöelämässä. Tiedksi vaan katkerat kateelliset paskat,että olimme mieheni kanssa osa-sisäpiiriä,musiikk ialan ihmsiten keskuudessa ja olen ollut depcehe moden backstagella bilettämässä Depchemode kanssa.Kuolkaa kateuteenne!
Jos joku tuolla vielä rakyttää perääni,räkytän kahta kauheammin takaisn.Kuvaan silloin teitä puhelimella,jotta saan näyttöä ja todistuaineistoa,kantelen viranomaisille ja nostan kunnianloukkaussyytteen!
Emme mieheni kanssa jaa teidän yhtenäisyyskulturianne,me olemme enemmän underground!Emme tule ikinä mukaan,ette tule löytämäänmeitä yhtään mistään!Käykö v..maan.Menkää ja tappakaa itsenne!
Tämä on vainoa,minua ja perhettäni kohtaan ja vainoaminen on rikos,teemme kantelun viranomaisille!
Täällä kaikilla on oikeus liikkua rauhassa ilman perään huutelu.Tiesittekö muuten,että suullinen härintä kriminalisoidaan vuoden 2023 aikana!Jos huutelt solvauksia,kuvaan sinuapuhelimella ja vien näytön poliisiasemalle ja nostan kunnian loukkaussyytteen!i
Ettekä saa miestäni takaisin,hä non minun,minä omisitan hänet.Hän rakastaa minua ja haluaa olla kanssani.Yksi mieheni hienoimmista piirteistä on se,että hän on aina heikompien ja sorrettujen puolella.Hän on sanounut minulle,että jos hän tietäisi,että hänen läheistään on kiusattu tai hänelle on tehty pahaa hän saattaisi vaikka tappaa.Mieheni kiihtyy nollasta sataan.Kannattaa varoa miestäni elleette hlua vaikeuksia hän o nmyös älykkö!
Seison kaiken sanomani takana paitsi sen etten kunnolla osaa krjoitaa koneella.ei meille kasarilla opetettu konekirjoitustaitoja.Ylipopiston luennollakin minulta kysyttiin onko minulla lukhäiriö,vastasin että ei ole en vain kunnolla osaakirjoittaa koneella.Siksi kirjoitusvirheet!Nyt olen ylpeäi itsestäni näiden viestien jälkeen.Hasta la vista baby!
Kiitos teille, opin niin paljon kaikkea tärkeää. Mitä te opitte?
Minulla ja miehelläni ei ole älypuhelima,vastustamme kaikkea kehitystä .Meitä e iyhtään kiinosta.Ennen oli paremmin nykyään kaikki on ihan v..u per..ttä!
Ja vielä lopuksi kusaajilleni seuraavanlaiset terveiset: kaikkea pahaa teille,olkaa kirottuja ja palakaa helvetissä!
Lisäyksenä :Kaikkea pahaa teille olkaa kirottuja ja tappakaa itsenne ja palakaa helvetissä!
Keski-ikäisten ihmisten harrastama kiusaaminen ei kyllä ole ok. On kummallista että porukkaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä mutta yksi ihminen ei sitten mahdu.
Minä en ulkonäölleni mitään voi.Ei ole varaa mennä kaunesuleikkaukseen. Ei tarvitse katsellaj os olen niin ruma.Käntäkää päänne pois. Älkää katselko minua ;naamallensa tai sen rakenteelle ei kukaan ihminen mitään voi!Kärsin hirvittävästi erikoisesta ulkonäöstäni.Onneksi minun ei kovin usein tarvitse poistua ihmisten ilmoille!
Täällä ollaan olemassa ainoastaan sen tähden,etten uskalla tappaa itseäni,kuolema pelottaa minua yhtä lailla kuin ketä tahnsa toista!
Laittaudun ihmisten ilmoille aina parhaimpiini ja silti minua tuijotellaan epäuskoisena.En halua poistua kotoani minekään ellei o le pakko!
Yksityisyys ja oma rauha on minulle kaikkein tärkeintä,On niin ihanan itsekästä möllöttää yksin ja hiljaa,Ei se ennen vanhaan kasarillakaan ollut normaalia olla ventovieraitten kanssa olla tekemisissä ei se saa olla normaalia nyt eikä koskaan.Minulle riittää lähimmäisen rakkaudeksi että siedän ventovieraita v...u naamoja helvetistä ! Inhoan ihmisiä ylikaiken .Lähipiiri on sitäkin rakkaampaa,perhe ja luottoystävät!