Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi ihmisille, jotka ovat hankaloittaneet elämääsi

Vierailija
31.08.2022 |

Täällä voit puhua ihmisistä, joita et lämmöllä muistele.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli klassisen kaunis harmi.että isäni oli  niin ruma ja  jo nuorena niin erikoisen näköinen,että tyttäresä tuli tällainen friikki!

Vierailija
62/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa voima-varani on se ,että minulla on niin rakastava  apuoliso ja komea,olen ollut hänen kansaan kohta 30 vuotta.Hän minussa jotain kaunista näki,kun kaikki muut haukkuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiset kasvoni noteerataan kaikkialla,siksi kai minut sinne Depcehemoden backsatgellekin bongattin,hymyilin kuulemma niin kauniisti sanoi roudari.En osaa enää 50 vuotiaan hymyillä säteilevästi,kasvoni ovat muuttuneet vanhemmiten,En jaksaisi aina olla huomion keskipisteenä arvosteltavana. Haluaisin mielummin piilotua!Haluaisin olla näkymätön,ei ole itsetuntoa!

Vierailija
64/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi olla näin erikoisen näköinen,yritän aina sulautua massaan.Päiväni on silloin onnistunut kun kukaan ei ole kinnittänyt minuun mitään huomiota,koen silloin rauhan tunteen ja oloni turvalliseksi.

Vierailija
65/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni ovat vinot ja epäsymmetriset eikä minulla ole poskipäitä  kasvoini  pelkkää taikinaa,samaan aikaan kapeat ,mutta pyöreät,suuni on erikoinen ja vino,nenäni on vinossa ja sitten kuitenkin minulla on hätkähdyttävn kauniit silmät,jotka nekin on laaseroitu kahdesti.Koen sekä kasvo,että keho häpeää niin voimakasta ,etten halua positua kotoani,ennekuin on pakko!

Vierailija
66/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuttaa tilanteet joissaihmiset ottavt kuvia,kun kuitenkin aina epäonnistun   kuvissa ja kaiken lisäkisi menee vielä silmät kiinni,silmäni ovat herkät,pelkään salamvaloa.En ole yhtään fotogeneettinen.

Vierailija
67/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera ei rakasta vinoja kasvoja,

Vierailija
68/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi koen valtavaa keho häpeää,isäni puoleta peritty,minulla on lyhet paksut jalat,iso  takamus,toki minulle kasvoi myöhemmin elämssäni vielä isot rinnatkin ja    tällä hetkellä kärsin ylipainosta jota vsataan kamppailen ,kynsin ja hampain,Ei auta laihdutuslääkkeet ei liikunta ei syömättömyys.Äiti ja isä olistte käyttäneet aikannan kondomia,Kärsin  hirvittävästi elämässäni.en olisi ikinä halunut edes syntyä tähän maailmaan näin epätäydellisenä

Vierailija
69/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksen ovat ohuet suomalaiset maantieväriset joita hennaan,nenäni senlisäksii,että se on vino on myös iso tuulenhalkaisja,kaikki isäni puolelta.Naaman rakenteisiin eivät pysty edes kauneusleikkaukset eikä minulla niihen edes olisi varaa.josku kun  oikein kiihdyn haluaisin tarttua veitseen ja hakata ruma naamani ihan tohjoksi,,Tämä naama on pilannut kaiken!

Vierailija
70/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi minua ei ole sanonut kukaan,josku nuorempana  olen saanut kuulla olevani söpö.tai sitten,että mieheni kutsuu  minua pikku nukekseen.Useimiten saan kuulla olevan iruma  se sattuu edelleen vaikka olen 50 vuotta täyttänyt.No kohta saan varmaan onneksi olla näkymätön kun minusta tulee vanhus,ehkäpä viimeistään silloin saan olla rauhassa! ja aikonaan kun pääsen kuoltuani taivaaseen, siellä minäkin saan olla kaunis enkeli.

Vierailija
71/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuluu liikaa aikaa scrollata mukaviin keskusteluihin .

Vierailija
72/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come to think of it,on minua naiset kehuneet,äiini ja sisareni jatkuvasti ,ystävättäreni ja joskus ihan verailta naisilta saan kehuja,miehet haukkuvat,tällaista pientä naista!

Vierailija
73/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina olleet minulle kiltimpiä kuin miehet,miehet ovat aina hakkuneet tällaista pientä naista.

Vierailija
74/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ruma mies kuin Juice Leskinen oli,rauha hänen sielulleen,hänen tyttärestään kasvoi kaunis nainen.

Vierailija
75/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kaunpungin rumin mies"-kuten laulussa lauletaan,isälläni oli sentään  kauniit slmät,ja komeat kulmat.Rakastin häntä,suorastaan palvoin,hänen kuolemansas oli kova isku minulle.

Vierailija
76/82 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva ohjaaja Klaus KInski oli niin ruma,että häntä ktsuttin ihmis hirvöksi .Hänen tyttärensä  Nastassja oli kuitenkin kaunotar,malli ja näyttelijätär.Usein ihmetteltiin miten noin rumalla miehellä voi olla noin kaunis tytär!

Vierailija
77/82 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pysyä piilossa kun olen näin ruma!

Vierailija
78/82 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio ikinä tulla mihinkään sosialiseen mediaan arvosteltavalsi,kiusattavaksija haukuttavaksi.Itsetuntoni ei sitä kestäisi!Pakenen omaan kuplaani,enkä tule täältä ikinä pois!

Vierailija
79/82 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tule löytämään minua yhtään mistään,minulla ei ole edes omaa sähköpostia!Kotini on viha-puhevapaata  aluetta!

Vierailija
80/82 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö v--maan että ette päse kiusaamaan minua?Menkää ja tappakaa itsenneJoudutte tulla herjaamaan päin naamaa jolloin kuvaan teitä puhelimella toditusaineistoksi kantelen poliiseille ja nostan  kunnaianloukkaussytteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi