Lähetä terveisesi ihmisille, jotka ovat hankaloittaneet elämääsi
Täällä voit puhua ihmisistä, joita et lämmöllä muistele.
Kommentit (82)
Ainoa voima-varani on se ,että minulla on niin rakastava apuoliso ja komea,olen ollut hänen kansaan kohta 30 vuotta.Hän minussa jotain kaunista näki,kun kaikki muut haukkuivat.
Erikoiset kasvoni noteerataan kaikkialla,siksi kai minut sinne Depcehemoden backsatgellekin bongattin,hymyilin kuulemma niin kauniisti sanoi roudari.En osaa enää 50 vuotiaan hymyillä säteilevästi,kasvoni ovat muuttuneet vanhemmiten,En jaksaisi aina olla huomion keskipisteenä arvosteltavana. Haluaisin mielummin piilotua!Haluaisin olla näkymätön,ei ole itsetuntoa!
En jaksaisi olla näin erikoisen näköinen,yritän aina sulautua massaan.Päiväni on silloin onnistunut kun kukaan ei ole kinnittänyt minuun mitään huomiota,koen silloin rauhan tunteen ja oloni turvalliseksi.
Kasvoni ovat vinot ja epäsymmetriset eikä minulla ole poskipäitä kasvoini pelkkää taikinaa,samaan aikaan kapeat ,mutta pyöreät,suuni on erikoinen ja vino,nenäni on vinossa ja sitten kuitenkin minulla on hätkähdyttävn kauniit silmät,jotka nekin on laaseroitu kahdesti.Koen sekä kasvo,että keho häpeää niin voimakasta ,etten halua positua kotoani,ennekuin on pakko!
Kauhistuttaa tilanteet joissaihmiset ottavt kuvia,kun kuitenkin aina epäonnistun kuvissa ja kaiken lisäkisi menee vielä silmät kiinni,silmäni ovat herkät,pelkään salamvaloa.En ole yhtään fotogeneettinen.
Kamera ei rakasta vinoja kasvoja,
Lisäksi koen valtavaa keho häpeää,isäni puoleta peritty,minulla on lyhet paksut jalat,iso takamus,toki minulle kasvoi myöhemmin elämssäni vielä isot rinnatkin ja tällä hetkellä kärsin ylipainosta jota vsataan kamppailen ,kynsin ja hampain,Ei auta laihdutuslääkkeet ei liikunta ei syömättömyys.Äiti ja isä olistte käyttäneet aikannan kondomia,Kärsin hirvittävästi elämässäni.en olisi ikinä halunut edes syntyä tähän maailmaan näin epätäydellisenä
Hiuksen ovat ohuet suomalaiset maantieväriset joita hennaan,nenäni senlisäksii,että se on vino on myös iso tuulenhalkaisja,kaikki isäni puolelta.Naaman rakenteisiin eivät pysty edes kauneusleikkaukset eikä minulla niihen edes olisi varaa.josku kun oikein kiihdyn haluaisin tarttua veitseen ja hakata ruma naamani ihan tohjoksi,,Tämä naama on pilannut kaiken!
Kauniiksi minua ei ole sanonut kukaan,josku nuorempana olen saanut kuulla olevani söpö.tai sitten,että mieheni kutsuu minua pikku nukekseen.Useimiten saan kuulla olevan iruma se sattuu edelleen vaikka olen 50 vuotta täyttänyt.No kohta saan varmaan onneksi olla näkymätön kun minusta tulee vanhus,ehkäpä viimeistään silloin saan olla rauhassa! ja aikonaan kun pääsen kuoltuani taivaaseen, siellä minäkin saan olla kaunis enkeli.
Minulla kuluu liikaa aikaa scrollata mukaviin keskusteluihin .
Come to think of it,on minua naiset kehuneet,äiini ja sisareni jatkuvasti ,ystävättäreni ja joskus ihan verailta naisilta saan kehuja,miehet haukkuvat,tällaista pientä naista!
Naiset ovat aina olleet minulle kiltimpiä kuin miehet,miehet ovat aina hakkuneet tällaista pientä naista.
Niin ruma mies kuin Juice Leskinen oli,rauha hänen sielulleen,hänen tyttärestään kasvoi kaunis nainen.
"Olen kaunpungin rumin mies"-kuten laulussa lauletaan,isälläni oli sentään kauniit slmät,ja komeat kulmat.Rakastin häntä,suorastaan palvoin,hänen kuolemansas oli kova isku minulle.
Elokuva ohjaaja Klaus KInski oli niin ruma,että häntä ktsuttin ihmis hirvöksi .Hänen tyttärensä Nastassja oli kuitenkin kaunotar,malli ja näyttelijätär.Usein ihmetteltiin miten noin rumalla miehellä voi olla noin kaunis tytär!
Haluan pysyä piilossa kun olen näin ruma!
Enkä aio ikinä tulla mihinkään sosialiseen mediaan arvosteltavalsi,kiusattavaksija haukuttavaksi.Itsetuntoni ei sitä kestäisi!Pakenen omaan kuplaani,enkä tule täältä ikinä pois!
Ette tule löytämään minua yhtään mistään,minulla ei ole edes omaa sähköpostia!Kotini on viha-puhevapaata aluetta!
Käykö v--maan että ette päse kiusaamaan minua?Menkää ja tappakaa itsenneJoudutte tulla herjaamaan päin naamaa jolloin kuvaan teitä puhelimella toditusaineistoksi kantelen poliiseille ja nostan kunnaianloukkaussytteen!
Äitini oli klassisen kaunis harmi.että isäni oli niin ruma ja jo nuorena niin erikoisen näköinen,että tyttäresä tuli tällainen friikki!