Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7 kuukauden keto + OMAD -tulokset (-51kg)

Vierailija
30.08.2022 |

Eli olen syönyt 7kk ajan vähähiilihydraattista ruokavaliota (<30g/pvä) ja oltuani muutaman viikon tällä ruokavaliolla huomasin ettei lounasaikaan ollut nälkä, joten jätin kaikki päivän kalorini illalliselle + jälkiruoalle. Olen syönyt niin paljon kuin jaksan.

Paino tippunut 107kg -> 56kg, lääkärin mukaan esidiabetes muuttunut parhaimpiin glukoosiarvoihin mitä hän on nähnyt pitkiin aikoihin. Triglyseridit tippuneet 2,7 -> 0,1. Tämäkin oli lääkärin mukaan hämmästyttävä arvo.

HDL-kolesteroli: 0,7 -> 2,1
LDL-kolesteroli: 4,7 -> 1,4

Alat: 109 -> 6

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ALApeukku tällaisille ääridieeteille!

Ei pitäisi olla mitää dieettiä vaan elämäntapamuutos, jolla eletään loppuelämä eikä jotain osaa elämästä eli dieetin verran.

Hullu AP! Idiootin hommaa!

----

Uudella OMAD-hittidieetillä saa syödä vain tunnin päivässä voi sekoittaa kehon pitkäksi aikaa

Tiukalla OMAD-pätkäpaastolla saa syödä vain yhden aterian päivässä. Dieettiin liittyy paljon terveysriskejä.

https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005948869.html

----

Terv: +30kg reilussa vuodessa terveellisellä ruoalla laihduttanut

Huvittavaa.

Epätoivoisesti pelotellaan oikeasti toimivan ja terveellisen painonpudotusmenetelmän puolesta, jotta saadaan ihmiset jojo-laihduttamaan loppuikänsä. Elintarviketeollisuus ja lääketeollisuus kiittävät! Hyvää loppuelämän laihdutuskierrettä!

En ole epätoinen mistään. Minähän olen laihtunut maltillisella tavalla ja hyvällä ruoalla. Ja paino pysyy toisin kuin dieetillä ei pysy. Miksi olisi epätoivoinen.

Tuo ei ole pitkällä tähtäimellä hyväksi keholle kun jätät tärkeät HH minimiin.

Ymmärrätkö edes mistä se jojoilu tulee!

Se tulee äärimmäisyyksistä kun sitä ruokaa ei jakseta maailman tappiin asti ja dieetistä eli ollaan hetki jossakin päätyäksen taas alkuun kun muutos elämäntavasta tuo vain avun.

Tällaiset äärilaidat ovat aina huono.

Laihtua voi rauhassa menemättä äärimmäisyyteen.

Vierailija
122/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Palstan ketosaarnaaja on taas aloittanut.

Tämä on uskonto näille. Mitään muuta totuutta ei ole olemassa.

Juuri näin.

Itse syön hiilihydraatteja paljon, puuroa, leipää ja tietysti rasvaa sekä protskua.

Ja paino tippunut 30 kg vuodessa.

T. Toisiakin ja terveellistä tapoja laihtua on

Jep ja precis näin. Tuon keton on vain valitettavasti niin, että tyypit pingottaa elimistön äärimmilleen ja sitten kun vähän lipsahtaa niin mopo karkaa käsistä. Vielä enemmän olen huolissani aineenvaihdunnasta. Yleensä ketoilijat ovat alkuun ylipainoisia ja keto laittaa kehon nääntymään. Sitten jos tulee muutoksia, niin kehoon tupsahtaa äkkiä lisää painoa ja se onkin sitten jo hankalampi homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin näitä tarinoitahan on paljon, mutta lääkärit eivät voi tätä suositella koska toimeentulo loppuisi.

Painon tiputtaminen on saanut tuon muutoksen aikaan. Sama tulos olisi tullut jos painon olisi tiputtanut jollain muullakin menetelmällä.

Ei.

Se ei ole lainkaan sama miten painoa pudottaa. Kalorirajoitusdieetit ja muu humpuuki saa kehon sekaisin ja lihavuuden vain lisääntymään. Paasto on ainoa oikeasti toimiva menetelmä ja VHH vain tehostaa sitä.

Minä ainakin olen syönyt päivittäin täysjyväviljaa ison puurolautasen ja useamman leivän (täysjyvä) ja silti laihduttanut 35kg eli ei tuo päde mitä väität.

Tosin syö vain 2 ruokaa päivässä. Yleensä 4-8h sisällä = paasto

Mutta HH eivät ole ongelma kun ovat oikeita HH (= täysj).

Vierailija
124/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla mitää dieettiä vaan elämäntapamuutos, jolla eletään loppuelämä eikä jotain osaa elämästä eli dieetin verran.

----

Uudella OMAD-hittidieetillä saa syödä vain tunnin päivässä voi sekoittaa kehon pitkäksi aikaa

Tiukalla OMAD-pätkäpaastolla saa syödä vain yhden aterian päivässä. Dieettiin liittyy paljon terveysriskejä.

----

Haha, olipas naurettava juttu. Olen noudattanut OMAD elintapana sellaiset 3 vuotta ja mikään noista "sivuvaikutuksista" osu minuun. Voin hyvin, en kärsi koskaan nälästä koska kehoni osaa vaihtaa sokerin polttamisesta rasvan polttamiseen ilman mitään vaivaa tai nälkäkiukkua. Nälkäkiukku enemmän kertoo ettei kehosi osaa elää ilman sokeria. Olen periaatteessa hybridi, kaksi eri polttoainetta. Hormoonitoimintani on loistava, ei mitään valittamista. Syön päivittäin vatsani täyteen ja noh välillä pitää lisätä vaikka hiilareita lautaselle lisää koska painoni putoaa vaikka en yritä edes laihduttaa.

Mulla arvot hyvät. Ovat olleet aina. Nälkäkiukkua ei ole. Mistä sait päähäsi tuon. Sulla on kiukkua.

Äärimmäiset ajattelut ja teot ovat aina huono.

Vierailija
125/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

----

----

Haha, olipas naurettava juttu. Olen noudattanut OMAD elintapana sellaiset 3 vuotta ja mikään noista "sivuvaikutuksista" osu minuun. Voin hyvin, en kärsi koskaan nälästä koska kehoni osaa vaihtaa sokerin polttamisesta rasvan polttamiseen ilman mitään vaivaa tai nälkäkiukkua. Nälkäkiukku enemmän kertoo ettei kehosi osaa elää ilman sokeria. Olen periaatteessa hybridi, kaksi eri polttoainetta. Hormoonitoimintani on loistava, ei mitään valittamista. Syön päivittäin vatsani täyteen ja noh välillä pitää lisätä vaikka hiilareita lautaselle lisää koska painoni putoaa vaikka en yritä edes laihduttaa.

Tämä. Allekirjoitan kaiken.

Tuollaisessa äärimmäisyydessä ei ole mitään allekirjoitettavaa. Saatte kehon vain rikki.

Vierailija
126/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Lähes) nollahiilarit ja OMAD pelastivat minut takaisin elävien kirjoihin. Mikään muu ei toiminut. Kaikkea muutakin kokeilin.

Vuodessa on lähtenyt runsaat 30 kiloa ja olisi varmaankin lähtenyt enemmänkin, mutta haluan varmuuden vuoksi laihtua enintään kolme kiloa kuukaudessa, sillä löysä nahka ei innosta, vaikka autofagia toki minullakin toimii. Vielä olisi 20-25 kiloa jäljellä, joten ensi kesän tullen lienen samassa painossa kuin 30 vuotta sitten. Toki loppua kohden varmaankin hidastuu.

Hiilareita välttelen lopun ikääni. Niitä ei ihminen tarvitse yhtään mihinkään. Jos kuulostan hihhulilta, olen sitä mielelläni. Pragmaatikkona uskon vain siihen, mikä todistetusti toimii. Rasva lähtee sitä syömällä ja tämä on taivaan tosi.

Vierailija
127/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Lähes) nollahiilarit ja OMAD pelastivat minut takaisin elävien kirjoihin. Mikään muu ei toiminut. Kaikkea muutakin kokeilin.

Vuodessa on lähtenyt runsaat 30 kiloa ja olisi varmaankin lähtenyt enemmänkin, mutta haluan varmuuden vuoksi laihtua enintään kolme kiloa kuukaudessa, sillä löysä nahka ei innosta, vaikka autofagia toki minullakin toimii. Vielä olisi 20-25 kiloa jäljellä, joten ensi kesän tullen lienen samassa painossa kuin 30 vuotta sitten. Toki loppua kohden varmaankin hidastuu.

Hiilareita välttelen lopun ikääni. Niitä ei ihminen tarvitse yhtään mihinkään. Jos kuulostan hihhulilta, olen sitä mielelläni. Pragmaatikkona uskon vain siihen, mikä todistetusti toimii. Rasva lähtee sitä syömällä ja tämä on taivaan tosi.

Riidanhaastaja on ollut ahkera tänä aamuna. Anna mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Jos sille vastaa, niin se vänkää vain vänkäämisen ilosta :)

Vierailija
128/130 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
129/130 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija