7 kuukauden keto + OMAD -tulokset (-51kg)
Eli olen syönyt 7kk ajan vähähiilihydraattista ruokavaliota (<30g/pvä) ja oltuani muutaman viikon tällä ruokavaliolla huomasin ettei lounasaikaan ollut nälkä, joten jätin kaikki päivän kalorini illalliselle + jälkiruoalle. Olen syönyt niin paljon kuin jaksan.
Paino tippunut 107kg -> 56kg, lääkärin mukaan esidiabetes muuttunut parhaimpiin glukoosiarvoihin mitä hän on nähnyt pitkiin aikoihin. Triglyseridit tippuneet 2,7 -> 0,1. Tämäkin oli lääkärin mukaan hämmästyttävä arvo.
HDL-kolesteroli: 0,7 -> 2,1
LDL-kolesteroli: 4,7 -> 1,4
Alat: 109 -> 6
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kuin must*laisen hevoselle, kuoli juuri kun oppi olemaan syömättä... Mun pitäisi saada semmoiset 15kg pois (nyt 83kg) ja olen ajatellut, että se tapahtuu kun jätän viinakset. Painonnousu jämähti tuohon 84kg:n tienoille n. 10 vuotta sitten, kun aloin katsomaan vähän tarkemmin mitä ja milloin syön, joten ensi askel on otettu. Havahduin kun 90kg alkoi kolkuttelemaan. Mihinkään muotidiettiin en ala, haluan muuttaa elintapojani pysyvästi.
Mannejen muuleista en tiedä, mutta skottilainen mies oli vuoden kokonaan syömättä, laihtui normaalipainoon ja eli pitkän, terveen loppuelämänsä normaalipainossa. TJEU
Niin varmasti. Katso, mitä tapahtui kes kitysleirivangeille. TJEU.
Läskeimmät heistä varmaan tulivat normaalipainoisina ulos, veikkaisin. Mikä oli pointtisi?
Tyhmä. Ota selvää. Kesitysleirivangit kuolivat 3 kk nälkään.Pointti on se että puhut p a s k a a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ALApeukku tällaisille ääridieeteille!
Ei pitäisi olla mitää dieettiä vaan elämäntapamuutos, jolla eletään loppuelämä eikä jotain osaa elämästä eli dieetin verran.
Hullu AP! Idiootin hommaa!
----
Uudella OMAD-hittidieetillä saa syödä vain tunnin päivässä voi sekoittaa kehon pitkäksi aikaa
Tiukalla OMAD-pätkäpaastolla saa syödä vain yhden aterian päivässä. Dieettiin liittyy paljon terveysriskejä.
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005948869.html----
Terv: +30kg reilussa vuodessa terveellisellä ruoalla laihduttanut
Huvittavaa.
Epätoivoisesti pelotellaan oikeasti toimivan ja terveellisen painonpudotusmenetelmän puolesta, jotta saadaan ihmiset jojo-laihduttamaan loppuikänsä. Elintarviketeollisuus ja lääketeollisuus kiittävät! Hyvää loppuelämän laihdutuskierrettä!
Ensin itse saaraanat OMAD hittidieetistä, jolla moni rahastaa ja sitten haukut viralliset suositukset. Etkö näe, miten tekopyhä itse olet. Ihan mainosten uhri olet itsekin, ja vielä pahempi, koska et suodata mitään.
Kuka rahastaa "OMAD hittidieetillä"? Siis miten?
Mä syön kerran päivässä. Ruokia, joita ostan lähikaupasta. Säästän rahaa. Kuka tästä hyötyy paitsi naapuruston K-Kauppias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kun siirryt normi dietillesi niin 2-vuoden päästä on 107kg + 10kg
Ei laihdutuksen jälkeen tietenkään palata siihen ruokavalioon, joka alunperin lihotti. Koskee kaikkia laihdutustapoja.
Joo, mutta se on myytti, että tuo alkuperäiseen ruokavalioon palaaminen on se, mikä tuo läskit takaisin. Kalorinrajoitusdieetit on suunniteltu epäonnistumaan, koska kyse on pyramidihuijauksesta.
Myös ketodieetti on kalorinrajoitusdieetti. Ette laske kaloreita, mutta rasvaa ja Proteiinia ei kukaan jaksa mättää niin paljon, että kalorit menisi yli. Tämä on totuus.
No jaksamisesta puhumatta, niin ketossa ei proteiinia syödä muutenkaan enempää kuin suositusruualla olevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla mitää dieettiä vaan elämäntapamuutos, jolla eletään loppuelämä eikä jotain osaa elämästä eli dieetin verran.
----
Uudella OMAD-hittidieetillä saa syödä vain tunnin päivässä voi sekoittaa kehon pitkäksi aikaa
Tiukalla OMAD-pätkäpaastolla saa syödä vain yhden aterian päivässä. Dieettiin liittyy paljon terveysriskejä.
Haha, olipas naurettava juttu. Olen noudattanut OMAD elintapana sellaiset 3 vuotta ja mikään noista "sivuvaikutuksista" osu minuun. Voin hyvin, en kärsi koskaan nälästä koska kehoni osaa vaihtaa sokerin polttamisesta rasvan polttamiseen ilman mitään vaivaa tai nälkäkiukkua. Nälkäkiukku enemmän kertoo ettei kehosi osaa elää ilman sokeria. Olen periaatteessa hybridi, kaksi eri polttoainetta. Hormoonitoimintani on loistava, ei mitään valittamista. Syön päivittäin vatsani täyteen ja noh välillä pitää lisätä vaikka hiilareita lautaselle lisää koska painoni putoaa vaikka en yritä edes laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Palstan ketosaarnaaja on taas aloittanut.
Tämä on uskonto näille. Mitään muuta totuutta ei ole olemassa.
Täällä on useampi paastoilija, joista vain osa ketoilee. Mut nutraa sä vaan rauhassa, eiköhän se kymmenennellä kerralla onnistu.
Eli osui ja upposi. Minä en ole edes puhunut nutraamisesta. Kommentistasi huomaa vain sen, että osuin oikeaan. Te ketoilijat olette kuin hihhulisaarnaajia- mikään muu ei ole oikein kuin keto. Keto paranta kaiken syövästä lepraan ja pelastaa maailman 🙏
Onko sulla lukivaikeus? Ketoilusta täällä puhut lähinnä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kuin must*laisen hevoselle, kuoli juuri kun oppi olemaan syömättä... Mun pitäisi saada semmoiset 15kg pois (nyt 83kg) ja olen ajatellut, että se tapahtuu kun jätän viinakset. Painonnousu jämähti tuohon 84kg:n tienoille n. 10 vuotta sitten, kun aloin katsomaan vähän tarkemmin mitä ja milloin syön, joten ensi askel on otettu. Havahduin kun 90kg alkoi kolkuttelemaan. Mihinkään muotidiettiin en ala, haluan muuttaa elintapojani pysyvästi.
Mannejen muuleista en tiedä, mutta skottilainen mies oli vuoden kokonaan syömättä, laihtui normaalipainoon ja eli pitkän, terveen loppuelämänsä normaalipainossa. TJEU
Niin varmasti. Katso, mitä tapahtui kes kitysleirivangeille. TJEU.
Läskeimmät heistä varmaan tulivat normaalipainoisina ulos, veikkaisin. Mikä oli pointtisi?
Tyhmä. Ota selvää. Kesitysleirivangit kuolivat 3 kk nälkään.Pointti on se että puhut p a s k a a.
Onko tämä mielestäsi hyvä argumentti? Kun ihminen on syömättä, hän laihtuu. Jos nälkäkuolema uhkaa, kannattaa syödä.
120 kiloisella norsulla nälkäkuolema on usean kuukauden päässä. Voit olla rauhassa syömättä siihen asti, että pääset normaalipainoon. Yksikään läski ei ole koskaan kuollut nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Haha, olipas naurettava juttu. Olen noudattanut OMAD elintapana sellaiset 3 vuotta ja mikään noista "sivuvaikutuksista" osu minuun. Voin hyvin, en kärsi koskaan nälästä koska kehoni osaa vaihtaa sokerin polttamisesta rasvan polttamiseen ilman mitään vaivaa tai nälkäkiukkua. Nälkäkiukku enemmän kertoo ettei kehosi osaa elää ilman sokeria. Olen periaatteessa hybridi, kaksi eri polttoainetta. Hormoonitoimintani on loistava, ei mitään valittamista. Syön päivittäin vatsani täyteen ja noh välillä pitää lisätä vaikka hiilareita lautaselle lisää koska painoni putoaa vaikka en yritä edes laihduttaa.
Tämä. Allekirjoitan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on useampi paastoilija, joista vain osa ketoilee. Mut nutraa sä vaan rauhassa, eiköhän se kymmenennellä kerralla onnistu.
Eli osui ja upposi. Minä en ole edes puhunut nutraamisesta. Kommentistasi huomaa vain sen, että osuin oikeaan. Te ketoilijat olette kuin hihhulisaarnaajia- mikään muu ei ole oikein kuin keto. Keto paranta kaiken syövästä lepraan ja pelastaa maailman 🙏
Onko sulla lukivaikeus? Ketoilusta täällä puhut lähinnä sinä.
Ei tuosta kannata välittää. Se on riidanhaastaja ja jaksaa vänkyttää vaikka asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Huvittavaa.
Epätoivoisesti pelotellaan oikeasti toimivan ja terveellisen painonpudotusmenetelmän puolesta, jotta saadaan ihmiset jojo-laihduttamaan loppuikänsä. Elintarviketeollisuus ja lääketeollisuus kiittävät! Hyvää loppuelämän laihdutuskierrettä!
Ensin itse saaraanat OMAD hittidieetistä, jolla moni rahastaa ja sitten haukut viralliset suositukset. Etkö näe, miten tekopyhä itse olet. Ihan mainosten uhri olet itsekin, ja vielä pahempi, koska et suodata mitään.
Miten kukaan voi rahastaa OMAD:lla? Voin laittaa sen koko sisällön tähän: Syö 23 tai vaihtoehtoisesti 24 tunnin välein yksi ateria. Mitään muuta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Huvittavaa.
Miten kukaan voi rahastaa OMAD:lla? Voin laittaa sen koko sisällön tähän: Syö 23 tai vaihtoehtoisesti 24 tunnin välein yksi ateria. Mitään muuta ei tarvita.
Helpostihan sitä kuvittelee kaikkien rahastavan, kun koko dieettiteollisuus perustuu kusetukseen. Tervettä järkeäkin sitten luulee rahastuskeinoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kun siirryt normi dietillesi niin 2-vuoden päästä on 107kg + 10kg
Ei laihdutuksen jälkeen tietenkään palata siihen ruokavalioon, joka alunperin lihotti. Koskee kaikkia laihdutustapoja.
Joo, mutta se on myytti, että tuo alkuperäiseen ruokavalioon palaaminen on se, mikä tuo läskit takaisin. Kalorinrajoitusdieetit on suunniteltu epäonnistumaan, koska kyse on pyramidihuijauksesta.
Myös ketodieetti on kalorinrajoitusdieetti. Ette laske kaloreita, mutta rasvaa ja Proteiinia ei kukaan jaksa mättää niin paljon, että kalorit menisi yli. Tämä on totuus.
Minulla plussan puolelle pelkällä rasvalla mentäisiin kolmella desillä oliiviöljyä. Ihme jos ei tuollaista määrää saa päivän aikana alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Älä jaksa. Ymmärrän kyllä toisaalta ajatuksesi, kun tietolähteesi on iltapäivälehden artikkeli.
Höpöhöpö!
Oletko kateellinen hyvästä ja terveellisellä ruoalla tiputtamastani painosta.
IS ei ole tuossa se ydin vaan asiasisältö. Ymmörrätö tämän eron? Se on aivan sama missä juttu on, jos siellä on asiansa osaava henkilö haatattelussa (RAVITSEMUSTERAPEUTTI). Ei siis se missä vaan mitä. Jos et ymmärrä näiden eroa niin syytä pitää suu kiinni muunkin kuin sen ylimääräisen ruoan osalta.
Tällaiset lehteen eikä sisältöön ja haastateltavana vetoavat (läskit) ihmiset ovat aina rasittavia. Tekosyitä kyllä löyty, ei voi laihduttaa mun IL/IS. Heh.
Eikä tämä ole ainut asiasta kertova haastattelu/uutinen edes.
Olet varmasti vielä ylipainoinen ja jostain kumman syystä et ole kyennyt/osannut laihtua, kun et ymmärrä edes perusasioita.
---
Edelleen tällaiset äärimmäiset ja keholle epäterveelliset diietit, Joss vähennetään minimiin perusaineia (hillihydtastot yms.), ovat idiootin hommaa.
Laihdutuksen voi ja pitääkin tehdä hyvällä, terveellisellä ja välttämättömillä ravintoaineilla. Ei dieetti vaan loppuelämän ruokavalio. Se ratkaisee!
Oho, tulipa virheitä tuohon aiempaan tekstiin. Kone muuttaa sanoja...
---
Höpöhöpö!
Oletko kateellinen hyvästä ja terveellisellä ruoalla tiputtamastani painosta.
IS ei ole tuossa se ydin vaan asiasisältö. Ymmärräkö tämän eron? Se on aivan sama missä juttu on, jos siellä on asiansa osaava henkilö haatattelussa (RAVITSEMUSTERAPEUTTI). Ei siis se missä - vaan mitä. Jos et ymmärrä näiden eroa niin syytä pitää suu kiinni muunkin kuin sen ylimääräisen ruoan osalta.
Tällaiset lehteen eikä sisältöön ja haastatteluun vetoavat (läskit) ihmiset ovat aina rasittavia. Tekosyitä kyllä löyty, ei voi laihduttaa mun IL/IS. Heh.
Eikä tämä ole ainut asiasta kertova haastattelu/uutinen edes.
Olet varmasti vielä ylipainoinen ja jostain kumman syystä et ole kyennyt/osannut laihtua, kun et ymmärrä edes perusasioita.
---
Edelleen tällaiset äärimmäiset ja keholle epäterveelliset dieetit, jossa vähennetään minimiin perusaineita (hiilihydraattitasot hedelmineen yms.), ovat idiootin hommaa.
Laihdutuksen voi ja pitääkin tehdä hyvällä, terveellisellä ja välttämättömillä ravintoaineilla. Ei dieetti vaan loppuelämän ruokavalio. Se ratkaisee!
Vierailija kirjoitti:
----
Tämä.
Minäkään en ymmärrä tätä diieettihommaa. Ollaan hetki jossakin ruokavaliossa ja palataan mihin? Vanhaan? = Ei ole pysyvää.
Idea on tehdä elämäntapamuutos jolla ollaan loppuelämä. Vain sellainen laihduttaa ja pitää kilot kurissa.
Samoin tuo äärimmäisyyksiin viety ruokavalio on huono. Hiilihydraatit vähennetään olemattomiin. Siellä hiilihydraateista on kuitenkin elintärkeitä ruokia: täysjyvävilja, hedelmät, kasvikset, juurekset, kuitu...
Täysin eri asia on jotkin sokeritautiset mutta "terveelle" ylipainoiselle (jos ylipainoinen on koskaan terve kun ylipaino on jo itsessään epätervettä elimistölle) tämä äärimmäinen ruokavalio ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Mites sun veriarvos ja paljonko on vielä pudotettavaa?
A) veriarvot olleet hyvät - aina
B) olen tavoitepanossani
T. Sama +30kg tiputtanut 160cm / 52kg
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Itse syön hiilihydraatteja paljon, puuroa, leipää ja tietysti rasvaa sekä protskua.
Ja paino tippunut 30 kg vuodessa.
T. Toisiakin ja terveellistä tapoja laihtua on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen perässä tulee heti virallisista ravintosuosituksista jankkaaja
Se että ruokavalioon kuuluu normaali määrä hiilihydraattia ja rasvaa sekä proteiinia ei ole rikos.
Kymmeniä kiloja tällä laihduttanut alle 2v.
Miten joku voi alunperinkään painaa 107 kg. Eikö siihen jo lääkärikin kiinnitä huomiota. Tosin ei laihdutuspillerit ole hyvästä eivätkä aina auta, jollei muita ohjeita noudata.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa ap!
Kiitos aloituksesta, minäkin sain inspiraatiota! :) jatka samaan malliin.Itse en jatkanut vaan aloin syömään kuten muutkin, paino nousi 25 kg vaikka olin saanut ketolla pudotettua aikaisemmin lähes saman verran.
Keto/vhh sopi minulle paljon paremmin kuin mikään muu. Rakastin sitä aikaa kun ruoka ei ollut se, joka hallitsi vaan söin kun oli nälkä, ravitsevaa ruokaa.
Sitten hiljalleen alkoi murtumaan tuo oma uusi tottumus (se elämänvaihe oli hirveää aikaa, joten aloin tunnesyömään) ja kun olin lihonut en jaksanut enää välittää.Nyt kun olen vapaa ja onnellisempi, voisin taas keskityttyä kokonaisvaltaisemmin itseeni.
Perusmeininki, näin siinä yleensä käy. Ja viisi sivua siitä, minkä voi lukea jo ekalla sivulla.
En mainosta mitään ja yhäkään en ole koskaan ketoillut.