Taputteli 16-vuotiasta tytärtään pakaroille tennislupauksen isän toiminta järkyttää US Openissa
Päästään taas "tyrmistymään":
"Bejlekin varmistettua paikkansa grand slam -turnaukseen karsintaottelun jälkeen pelaaja riensi tukijoukkojensa luokse.
Tavallisten halausten ja olalle taputusten sijasta ensimmäinen miespuolinen onnittelija taputtaa pelaajaa pakaroille. Sen jälkeen kaksikko näyttäisi antavan toisilleen lyhyen suudelman.
Kyseinen henkilö paljastui Bejlekin isäksi.
Seuraavaksi pelaaja siirtyy toisen miehen, valmentajansa, onniteltavaksi. Myös hän taputtaa 16-vuotiasta pelaajaa pakaroille."
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a3f6c9be-2401-431b-903a-b7216c3a61…
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Mieti se on isä, se on vaihtanu ton vaippoja, kuivannu ton pillua ripulipaskasta lapsesta asti, kuunnellu sen itkua ja kaikkea paskaa.
Outoa että näette kaikessa vaan pelkkä seksuaalista.
Mistäs näin päättelet? Äidithän ne aika isoilta osin nuo luettelemasi jutut tekee yhä edelleen. Varsinkin Yhdysvalloissa, joissa päivähoitomaksut on todella korkeita ja äidin voi olla järkevämpi jäädä kotiin, kun isällä on usein korkeampi palkka. Eikä nuo luettelemasi asiat liity juttuun oikeastaan mihinkään. Ihan kuin esim. hyväksikäyttöä ei voisi tapahtua, jos tyyppi on hoitanut lasta aktiivisesti. Enkä siis tällä tarkoita että tässä olisi kyse mistään noin vakavasta, vaikka outoa käytöstä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas hyvistä nauruista. Mikään ei piristä päivää paremmin kuin pelihousujaan repivät kukkahattutädit. :D
Linkkiä en katsonut, mammojen hajoilussa on ihan tarpeeksi viihdettä.
Eli sinua saa kouria pakaroista?
Juu häntä ei haittaa, vaikka hänen äiti ja äidin tätikaverit taputtelee häntä pyllylle ja lähmii :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon, että näyttää ihan tavalliselta halaukselta ja selkään taputtelulta. Oliskohan taas vaan tarve päästä pöyristymään?
Joopa joo. Ehkä aluksi, kun käsi on vain alaselällä, mutta sen jälkeen isä taputtelee vielä hyvän aikaa tytön vasenta pakaraa. En voisi ikinä kuvitellakaan, että oma isäni tekisi minulle missään tilanteessa noin. Olisin myös todella hämmentynyt, jos olisin teininä nähnyt jonkun kaverini isän toimivan noin. Onhan tuo nyt todella kummallista. Halattiinkö teillä kotona oikeasti noin, että isä läiskyttelee teinitytön pakaroita ja tämä on ihan yleisesti hyväksyttyä ja normaalia?
Erilaisissa perheissä on erilaisia tapoja. Meillä on harrastettu pyllylletaputtelua kun olin pieni mutta ei koskaan suulle pussaamista. En silti revi pelihousujani jos joku haluaa lastaan pussata suulle.
Avainsana: kun olit pieni. Tässä ei ole kyse taaperosta, vaan teinitytöstä. Hiukkasen eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa suukotellaan poskille. Jopa miehet keskenään, meille siinä on jotain seksuaalista ja homoa.
No ei ole 😂 En ole koskaan kuullut kenenkään pöyristelevän jotain poskipusuja, älä yritä vääntää niistä jotenkin samanarvoista asiaa kuin pepun taputtelusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas hyvistä nauruista. Mikään ei piristä päivää paremmin kuin pelihousujaan repivät kukkahattutädit. :D
Minua ainakin saa, herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa rikotaan pelaajan kehollisia rajoja. Näyttää siltä, että ei reagoi tuohon vahvasti, joten minulla herää kysymys, onko niitä rikottu lapsesta asti ja hänet on kasvatettu tuohon?
Mulla on kolme tytärtä. Puolisoni eli heidän isä ei ole koskaan tehnyt noin. Ja jos näkisi esim. jonkun valmentajan noin tekevän, keskeyttäisimme tilanteen välittömästi.
Tuo onkin hyvä vertaus, että miten reagoisi jos näkisi oman lapsen valmentajan toimivan noin. Tässä ketjussa monet pitää tuota ihan normaalina, mutta tuskin olisivat samaa mieltä jos oman teinin valmentaja toimisi samalla tavalla. Moni myös puolustelee sillä, että Yhdysvalloissa koskettamisen kulttuuri on erilainen. Tämä on totta, mutta Yhdysvalloissa myös suhtautuminen kaikkeen seksuaaliseen on erilainen - siellähän on omalla tavallaan hyvin tiukkaa näiden juttujen suhteen. Luulen, ettei useimmat jenkki-äiditkään olisi kauhean hyvillään jos oman lapsen valmentaja puristelee tai taputtelee pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan niitä kaikenlaisia perheitä.
Tiesin teininä/parikymppisenä pojan, jonka äiti kommentoi pojan ulkonäköä ja suhtautui kuin lihanpalaan, ja tuo poika harrastikin seksiä äitinsä keski-ikäisen ystävättären kanssa.
Onneksi ei ollut meidän perhe! Olen onnekas kun olen syntynyt perheeseen jossa läheisyyttä ja kosketusta riittää, mutta EI seksuaalisella tavalla.
Ettei vaan ole mikään lapsesta alkaen jatkunut hyväksikäyttä kyseessä isän ja valmentajan taholta..kuka tietääpi, mutta on toikin aika kummallista touhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eräät ihmiset saavat. Sinä et kuulu heidän joukkoonsa. Et sinä tuon pelaajankaan pakaroihin saa koskea, vaikka joku muu saa. Ihminen saa katsos ihan itse määritellä, kenen antaa kosketella itseään. Sitä sanotaan itsemääräämisoikeudeksi.
Varmaan koskenut ja vauvana tytön pyllyä vaihtaessaan vaippoja. Onkohan äitinsäkin samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eräät ihmiset saavat. Sinä et kuulu heidän joukkoonsa. Et sinä tuon pelaajankaan pakaroihin saa koskea, vaikka joku muu saa. Ihminen saa katsos ihan itse määritellä, kenen antaa kosketella itseään. Sitä sanotaan itsemääräämisoikeudeksi.
Juu minä myös määrittelen ja päätän koskea sinuun. Sinä et voi sille mitään. Ja jos yrität puolustautua niin kätesi väännetään välittömästi sijoiltaan.
Tässä hyvä kuvaus näiden pöyristyjien sielunmaisemasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sovitaan levari ja nähdään tänä iltana?
M50
isä meni liian alas taputtelemaan samaten se toinen mies, kuvottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Sorry, ei miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Sorry, ei miehiä.
Mikä rajoittunut kukkahattu se sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni isältä ihan ok taputtaa pyllylle. (Meillä äiti taputtaa mua vieläkin joskus takapuolelle (vaikka olen 30v :D iskä ei enää taputtele, on taputtanut viimeksi ehkä kun olin12-13v).
Suulle suuteleminen on outoa. Samoin vieraan miehen pyllynkähmintä. O__O
No mua ei kyllä ole kukaan lähisukulainen taputtanut kertaakaan pyllylle niin että muistaisin. En myöskään muista lapsuudesta nähneeni tällaista toimintaa kenenkään kaverinkaan luona. Todella outoa, jos aikuista ihmistä vanhemmat taputtelee pyllylle. Nopea suukko suulle on mun mielestä vähemmän outoa kuin pyllylle taputtelu, vaikkei omassa perheessä tuollaista koskaan harrastettu, ja muistan pitäneeni sitä vähän ällönä ja outona kun yhden kaverin luona näin oli tapana tehdä.
No sama juttu kun meidän perheessä ihmeteltiin sulle pussaamista. Kaikki taputteli mua pyllylle kun olin pieni. Papat, mummot, kummit... Ja ei kukaan mua koskaan käyttänyt hyväksi enkä tuntenut oloani turvattomaksi. Katsos näin me ollaan erilaisia.
edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni isältä ihan ok taputtaa pyllylle. (Meillä äiti taputtaa mua vieläkin joskus takapuolelle (vaikka olen 30v :D iskä ei enää taputtele, on taputtanut viimeksi ehkä kun olin12-13v).
No mua ei kyllä ole kukaan lähisukulainen taputtanut kertaakaan pyllylle niin että muistaisin. En myöskään muista lapsuudesta nähneeni tällaista toimintaa kenenkään kaverinkaan luona. Todella outoa, jos aikuista ihmistä vanhemmat taputtelee pyllylle. Nopea suukko suulle on mun mielestä vähemmän outoa kuin pyllylle taputtelu, vaikkei omassa perheessä tuollaista koskaan harrastettu, ja muistan pitäneeni sitä vähän ällönä ja outona kun yhden kaverin luona näin oli tapana tehdä.
No sama juttu kun meidän perheessä ihmeteltiin sulle pussaamista. Kaikki taputteli mua pyllylle kun olin pieni. Papat, mummot, kummit... Ja ei kukaan mua koskaan käyttänyt hyväksi enkä tuntenut oloani turvattomaksi. Katsos näin me ollaan erilaisia.
edellinen
Eli sukulaisesi ovat pervoja ja sinut kasvatettu pitämään pervoilua ihan normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
edellinen
Eli sukulaisesi ovat pervoja ja sinut kasvatettu pitämään pervoilua ihan normaalina.
No voidaan sopia niin :D Sun sukulaiset taas on mun mielestä sairaita pervoja jos suulle pussaavat. Se on jo todella intiimiä toimintaa. Yökötys kun netissä on esim kuvia jossa joku Beckham pussailee 10v tyttöään suulle. :X
Italiassa suukotellaan poskille. Jopa miehet keskenään, meille siinä on jotain seksuaalista ja homoa.