Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taputteli 16-vuotiasta tytärtään pakaroille tennislupauksen isän toiminta järkyttää US Openissa

Vierailija
30.08.2022 |

Päästään taas "tyrmistymään":

"Bejlekin varmistettua paikkansa grand slam -turnaukseen karsintaottelun jälkeen pelaaja riensi tukijoukkojensa luokse.

Tavallisten halausten ja olalle taputusten sijasta ensimmäinen miespuolinen onnittelija taputtaa pelaajaa pakaroille. Sen jälkeen kaksikko näyttäisi antavan toisilleen lyhyen suudelman.

Kyseinen henkilö paljastui Bejlekin isäksi.

Seuraavaksi pelaaja siirtyy toisen miehen, valmentajansa, onniteltavaksi. Myös hän taputtaa 16-vuotiasta pelaajaa pakaroille."
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a3f6c9be-2401-431b-903a-b7216c3a61…

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni isältä ihan ok taputtaa pyllylle. (Meillä äiti taputtaa mua vieläkin joskus takapuolelle (vaikka olen 30v :D iskä ei enää taputtele, on taputtanut viimeksi ehkä kun olin12-13v).

Suulle suuteleminen on outoa. Samoin vieraan miehen pyllynkähmintä. O__O

No mua ei kyllä ole kukaan lähisukulainen taputtanut kertaakaan pyllylle niin että muistaisin. En myöskään muista lapsuudesta nähneeni tällaista toimintaa kenenkään kaverinkaan luona. Todella outoa, jos aikuista ihmistä vanhemmat taputtelee pyllylle. Nopea suukko suulle on mun mielestä vähemmän outoa kuin pyllylle taputtelu, vaikkei omassa perheessä tuollaista koskaan harrastettu, ja muistan pitäneeni sitä vähän ällönä ja outona kun yhden kaverin luona näin oli tapana tehdä.

No sama juttu kun meidän perheessä ihmeteltiin sulle pussaamista. Kaikki taputteli mua pyllylle kun olin pieni. Papat, mummot, kummit... Ja ei kukaan mua koskaan käyttänyt hyväksi enkä tuntenut oloani turvattomaksi. Katsos näin me ollaan erilaisia.

edellinen

Eli sukulaisesi ovat pervoja ja sinut kasvatettu pitämään pervoilua ihan normaalina.

No voidaan sopia niin :D Sun sukulaiset taas on mun mielestä sairaita pervoja jos suulle pussaavat. Se on jo todella intiimiä toimintaa. Yökötys kun netissä on esim kuvia jossa joku Beckham pussailee 10v tyttöään suulle. :X

Ei meidän piireissä ole myöskään mitään suulle pussailua harrastettu kuin puolisoiden kanssa. Olen eri kuin tuo aiempi kommentoija.

Vierailija
82/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että näyttää ihan tavalliselta halaukselta ja selkään taputtelulta. Oliskohan taas vaan tarve päästä pöyristymään?

Kyseessä on kaiketi meikäläistä limaisempi kulttuuri, jossa miehet ovat tottuneet siihen että kädet saavat vaeltaa sinne missä on pehmeää vaikka se olisi teinitytön ahteri.

Molemmat miehet tekevät täsmälleen saman eleen. Mikäli kyseessä olisi tavallisesta poikkeava kosketus, ei kai sitä mainostettaisi tv.kameroiden välkkeessä?

En näe myöskään tytön reaktiossa hätkähtämistä tms. Mutta some kuohuu. Se on somen luonto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmathan kuin puristelee kankkua ja tuo isä myös suutelee suulle. Taitavat tehdä muutakin yhdessä ;)

Todella hienoa voiton jälkeen joutua tuollaisen kohun kohteeksi.

Vierailija
84/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kulttuuri. Ranskalaiset suutelee suulle tuttuja ja halaa pepusta kouraisten. Ihan normaalia sivistysmaissa.

Vierailija
85/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri kulttuuri. Ranskalaiset suutelee suulle tuttuja ja halaa pepusta kouraisten. Ihan normaalia sivistysmaissa.

Sivistyneet ihmiset eivät koskettele toisiaan. Johan se on hygieniakysymys.

Vierailija
86/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tässä on maansisäisiä heimoerojakin.

Esim. meidän perheessä koskettaminen oli osa normaalia toimintaa. Halattiin ja suikattiin suukko.

Sitten poikaystävän perheessä lapset ja vanhemmat KÄTTELIVÄT toisiaan tavatessa. Muuten seistiin jäykkinä ja vaivautuneina turvallisen välimatkan päässa.

Muistelen että mun suvun elämään kuului luonnollisena osana että lapsia taputettiin pepulle, niin teki mummi, äiti, isä, sisko. Juu ei ollut häirintää, eikä tullut traumaa. Lopputulos on vain se että en pelkää tai inhoa kosketusta, joten elämäni on siltä osin vaivatonta. Myöskään mitään inhoa tai vierautta omaa kehoani kohtaan en ole koskaan tuntenut.

Vierailija
87/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimon aikuinen tytär suukottelee monesti äitiään suulle. Se on mun mielestä vaan tosi hottia.

Vierailija
88/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä ei ensin ole niin paha, sitten taputtaa väärään kohtaan, huomaako itse edes. Valmentaja taitaa puristaa oikein?

Vierailija
89/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pöyristyjät pitäisi ottaa kiinni ja suorittaa esitutkinta. Kaikenlaisia seksuaalirikollisia jäisi varmasti kiinni kun ajatukset on jo nyt noin likaisia.

Vierailija
90/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kulttuureissa ei ole niin justiinsa onko se käsi alaselällä vai pepun päällä, se nyt vaan asettuu pitkäkätisellä siihen pepulle. Naurettavaa vouhkoamista. Ei tuossa ole mitään seksuaalista, kyllä suomalaisetkin taputtelee lapsiaan pepulle mutta jossain vaiheessa ei nähdä enää sopivana, toisissa kulttuureissa se on ok kun ollaan fyysisempiä muutenkin.

Vierailija
91/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksikumppania voi perseelle taputella.

Vierailija
92/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri kulttuureissa on erilaisia tapoja koskettaa. Suomalaisessa kulttuurissa koskettamiseen ei olla totuttu joten se tuntuu oudolta.

Olen nähnyt perheitä joissa ihmiset kaihtavat kosketusta. Kuin pelkäisivät sitä.

Onneksi meillä ei ollut sellaista.

Vierailija
93/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vielä 12-13v tyttönä nahkavyöllä kuritusta takapuolelle saaneena ihmettelen äläkkää hyväntahtoisesta halaamisesta.

Vierailija
94/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni isältä ihan ok taputtaa pyllylle. (Meillä äiti taputtaa mua vieläkin joskus takapuolelle (vaikka olen 30v :D iskä ei enää taputtele, on taputtanut viimeksi ehkä kun olin12-13v).

Suulle suuteleminen on outoa. Samoin vieraan miehen pyllynkähmintä. O__O

No mua ei kyllä ole kukaan lähisukulainen taputtanut kertaakaan pyllylle niin että muistaisin. En myöskään muista lapsuudesta nähneeni tällaista toimintaa kenenkään kaverinkaan luona. Todella outoa, jos aikuista ihmistä vanhemmat taputtelee pyllylle. Nopea suukko suulle on mun mielestä vähemmän outoa kuin pyllylle taputtelu, vaikkei omassa perheessä tuollaista koskaan harrastettu, ja muistan pitäneeni sitä vähän ällönä ja outona kun yhden kaverin luona näin oli tapana tehdä.

No sama juttu kun meidän perheessä ihmeteltiin sulle pussaamista. Kaikki taputteli mua pyllylle kun olin pieni. Papat, mummot, kummit... Ja ei kukaan mua koskaan käyttänyt hyväksi enkä tuntenut oloani turvattomaksi. Katsos näin me ollaan erilaisia.

edellinen

Eli sukulaisesi ovat pervoja ja sinut kasvatettu pitämään pervoilua ihan normaalina.

Ite oot pervo.

Vierailija
95/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että sovinismilla on vielä paljon tehtävää yhteiskunnassa. Lukiessa näitä nykyajan toimittelijoiden ja influensserien juttuja ja tätä palstaa.

Vierailija
96/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju lyhenee koko ajan? Yleensä nämä pitenee...?

Vierailija
97/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisiahan on jossain päin maailmaa pidetty pedofiileina sen perusteella että täällä on ollut tapana saunoa yhdessä alasti. Niin ne asiat tulkinnasta kiinni.

Vierailija
98/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisiahan on jossain päin maailmaa pidetty pedofiileina sen perusteella että täällä on ollut tapana saunoa yhdessä alasti. Niin ne asiat tulkinnasta kiinni.

USAssa ollaan niin hysteerisiä, että isä ei voi kylvettää lastaan (paitsi ehkä ihan ihan vauvana). Sitä pidetään heti pe do filiana. Aika sairasta sekin.

Vierailija
99/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ekan taputuksen kohdalla mietin että ihan normaalilta näyttää.. Mutta sitten. Hyi että! Molempien miesten kourat nuoren pakaroissa ja vielä oma tytär. Kamalaa!

Ei ole lähelläkään normaalia.

Vierailija
100/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli teini-iässänikin vielä tapana läpsiä pyllylle. Kyllä se tuntui hyvin ahdistavalta. Oli kontrolloiva luonne ja tuli olo että halusi näyttää "minä voin tehdä sinulle näin", alistava ele.